Harry P.O.V.
Od jakiegoś czasu z Malfoy'em łączy mnie dziwna relacja. Nikt nie wie o naszych potajemnych spotkaniach, nawet Ron i Hermiona. Nie mogę przestać o nim myśleć, jak bardzo on jest inny niż wcześniej myślałem. Dziś znów wymykamy się do Hogsmeade. Nawet nie wiem jak moge nazwać nasz spotkania. Czy są to randki czy zwykłe przyjacielskie spotkania? Chciałbym aby między nami było coś więcej, ale nie jestem pewien uczyć Draco. Czy on tak samo ciągle o mnie myśli jak ja o nim?
▫▫▫
Obecnie siedzimy w pubie i pijemy piwko kremowe. Tematy do rozmów nam się nie kończą, ale muszę go o coś zapytać.
-Draco?? Czy mogę zadać ci pytanie?
-Właśnie to zrobiłeś.-zaśmiał się i przyłożył kufel z napojem do ust.
-Tak...wiesz o co chodzi.. - chyba się rumienię. Czemu on tak dziwnie na mnie działa?
-Wal śmiało.- kiedy on się tak uśmiecha powiedzenie tego jest jeszcze trudniejsze niż przedtem.
- Czy......często o mnie myślisz?- Draco uśmiechną się chytrze. O nie. Zwaliłem całą sprawę.
-Nie.- miałem racje. Po co ja się pytałem.
-Lubisz mnie ?- heeee płacze. Zabierzcie mnie stąd. Większego kretyna nie można z siebie zrobić. Brawo ja!
-Nie.- dobra to zabolało. Myślałem, że mnie lubi. Ale czego ja się spodziewałem? Że po tych latach wiecznej walki między nami on odwzajemni moje uczucia? Błagam.
-A płakałbyś gdybym odszedł?
-Błagam nie.- teraz to już w ogóle straciłem ochotę na wszystko.
-A może chciał uważasz, że jestem choć trochę przystojny?
-Nie.-przez chwile trwaliśmy w ciszy, a kiedy chciałem wstać i już iść..- Ja nie myślę o tobie często..a po prostu nigdy nie przestaje o tobie myśleć.- przez chwilę na moją twarz wpadł uśmiech..czy to możliwe..- Harry ja cię nie lubię..ja cię kocham..- OjAcIEgAcIe -Nie płakałbym, ja...ja bym umarł. Harry jak dla mnie jesteś piękny.- lepszego wyznania miłości nie mogłem sobie wymarzyć!
▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Jak tam nowy rok??🎊🎊🎊🎊😅
CZYTASZ
One Shots & Talksy & Preferencje ~Harry Potter~
Fanfiction📜✨⚡Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego! 📜✨⚡ ▫️Będę zamieszczać tu (tak jak mówi nazwa) one shots, talksy i preferencje z HP! ▫️Z góry przepraszam za wszystkie błędy ▫️Mam nadzieję że się spodoba i podałam w prowadzeniu tej książki 😂