🧪 Severus Snape x Reader 🧪

1.3K 40 8
                                    


Severus P.O.V.

Kolejny dzień w którym śledzenia  [t.i.]. Znaczy ja jej nie śledzę tylko podziwiam z daleka. Podoba mi się już od dawna, ale jeszcze nigdy nie odważyłem się z nią porozmawiać. Zawsze tylko patrzę z boku. 

-Witaj Sev.- mówi Lily wyrywając mnie od rozmyśleń o mojej księżniczce. Ale co ja mówię? Ona nie jest moja...

-Ohh witaj Lily..

- Severusie na Merlina! Przestań tak ją pożerać wzrokiem! Idź do niej i zagadaj!

-Lily spójrz na mnie. Jej nigdy nie spodoba się taki ktoś jak ja.

-Dlaczego niby? Sev...jesteś wspaniałym chłopakiem! Inteligentny, sprytny, ambitny! [t.i.] musiałaby być głupia aby nie polubić takiego kogoś jak ty!

-Taaaa powiedz to całej szkole...

-Może nie jesteś zbyt lubiany...ale i tak uważam cię za świetnego przyjaciela i to ich problem jeśli cię nie doceniają. Jeśli chcesz mogę wspomnieć jej dobre słówko o tobie.

-Naprawdę! Lily jesteś wspaniała!- przytuliłem przyjaciółkę. Wątpię, że to dużo pomoże, ale zawsze to coś!

▫▫▫

Nareszcie moja ulubiona lekcja! Eliksiry!  Jak zawsze zająłem swoje stanowisko w trzeciej ławce w środkowym rzędzie.

-Hej. Wolne?- o boże. 

-Tak jasne [t.i.]. Siadaj.- czy to jest ten dzień w którym mogę szczęśliwie umrzeć?

-Dzięki..um mam sprawę....Lily mówiła, że jesteś dobry z eliksirów. Znaczy sama też to zauważyłam, ale...Czy mógłbyś mi z nimi pomóc? Jestem z nich słaba, a zależy mi na ocenach.- nie sadziłem, że kiedyś nadejdzie taki dzień w którym będę mógł pogadać z [t.n.]! To cud! Ale coś mi tu nie pasuje. [t.i.] dobrze sobie radzi z eliksirami...

- Wydawało mi się, że jesteś dobra z eliksirów..

-Ja...- schyliła głowę w dół, wstała z krzesła i odeszła do innego stolika. Chciałem ją zatrzymać, ale się powstrzymałem to by i tak nic nie dało...

▫▫▫

Kiedy wychodziłem z sali [t.i.] znów mnie zatrzymała.

-Sev. Może zacznę od początku...Czy chciałbyś wyskoczyć ze mną do Hogsmeade? 




One Shots & Talksy & Preferencje ~Harry Potter~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz