Bu bölümde günleri hızlı hızlı geçeceğim. Çünkü 1 hafta boyunca sadece Jungkook ve Yoongi tasarımlarıyla uğraşacak
Yoongi
Jungkook Bey'in evinden dönmüştüm. Aklıma gelen fikir ne kadar bana cazip gelse de başıma bela almak istemiyorum. İçinizden "Şu fikri bize de mi söylesen?" dediğinizi biliyorum.
Jungkook Bey 3 yıl önce kaybettiği tasarımları olduğunu söylemişti. Ve onları bilgisayarına bir dosyaya koyduğunu ve o dosyayı bulamadığını. Benim hayalim her zaman tasarımcı olmaktı. Jungkook Bey için birkaç şey tasarlasam ne olurdu ki? Ama bunu ona söylemeden yapmalıyım. Yani önce o tasarımları 1 hafta içinde bitirip, Jungkook Bey'in bilgisayarında ki en gizli dosyalardan birine atmalıyım. Sonra ise Jungkook Bey'e "Sizin tasarımlarınızı buldum" diyerek o yapmış gibi göstermek.
Gerçekten bunu yapmak için deli olmak gerekir. Eğer Jungkook Bey bir açığımı yakalarsa, ne yaptığımı anlarsa gerçekten çok büyük bir boku yerim. Ama Jungkook Bey'i bu şekilde görmek canımı sıkıyor.
...
Şu an Jungkook Bey'in karşısında oturmuş bana verdiği nasihatları dinliyorum.
"Oraya ben birkaç saat önce gideceğim. Ben sana haber vereceğim zaman da -benden yaklaşık 1-2 saat sonra oluyor- sen oraya geleceksin."
Kafamı onaylar anlamda salladım.
"Şimdi Yoongi, bana ilham ver"
...
4 gün sonra
Gerçekten sanıldığından daha zor tasarlamak. Özellikle sadece birkaç gününüz varsa. Düşündüğüm planı uygulayacağım. Şu an onun 2 tane tasarıma ihtiyacı var. Ama benim 4 tane tasarlamam gerekiyor. Çünkü o dosyada 4 tane olduğunu söylemişti.
Sunuma 6 gün kalmıştı. Jungkook Bey gittikçe daha çok geriliyor. Ve tabii ben de. Tasarlamam gereken oyunların biri bitti sayılır. Diğerlerine başlayacağım. Bir de bunu iş dışında yapmam gerekiyor. Zaten buradan çıkınca yorgun oluyorum bir de üstüne bu gelince 3-4 saatlik uykuyla günü geçiriyorum.
Jungkook Bey'e o dosyaları belki bulabileceğimi söyledim ki bulmuş gibi yaptığımda zaten 1 haftadır aradığımı düşünsün.
...
3 gün sonra
Sonunda tasarımlarım bitmişti. Bugün Jungkook Bey'e söyleyeceğim. Umarım bir açık bırakmamışımdır.
Kendi odama girdim ve Jungkook Bey'i beklemeye başladım. Acayip stresliyim. Eğer anlarsa gerçekten biterim. Kapı açılma sesiyle hemen yerimden kalktım. Jungkook Bey yine gözleri şişmiş bana bakıyordu.
"Jungkook Bey size iyi bir haberim var"
Dediğimde hafif gülümsedi
Yutkundum. Altıma sıçıyordum burada."Jungkook Bey kaybettiğiniz dosyaları buldum, içerisinde hala çizimleriniz duruyor."
Gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Şaka yapıyorsun değil mi?!"
Kafamı olumsuz anlamda salladığımda sarılması bir oldu.
"Yoongi sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Beni o kadar büyük bir yükten kurtardın ki!"
Hiçbir şey diyemedim. O an suçluluk duygusu boğazımda bir yumru oluşturmuştu. Tanrım sen beni affet!
Eveeet işte beklediğim ekşınlı bölümler sonunda geliyorrr.
Oy vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Fanfiction[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...