Bölüm9 "Sen Tasarımcısın Ben Sekreter"

1.5K 163 41
                                    


1 Hafta Sonra
Yoongi

Jimin yanımda 1 haftadır yaptığı şeyi -yani Jungkook'un arkadaşını (Taehyung) övüp duruyor-

Onunla görüştüğünden beri başımın etini yedi. Neymiş hem yakışıklı hem
zenginmiş de. Taehyung u kapsa ne güzel olurmuş. Kafayı yedi iyice.
Seni kim ne yapsın?

Titreyen telefonuma baktım. Jungkook arıyordu. Ara ara dur. Götüm.

Telefon bir kez daha çalmaya başlayınca açtım

-Alo

-Sonunda açtın Yoongi

-Evet açtım. Mantıklı bir şey söylemen umuduyla
(hem suçlu hem güçlüyüm ama çaktırmayın.)

-Yoongi bugün müsait olur musun?

-Evet

-Seninle konuşmak istiyorum. Bugün görüşebilir miyiz?

-Bilmiyorum
(biraz daha naz)

-Hadi ama sadece konuşmak istiyorum

-Pekala

-Saat 2 gibi senin evinin orada olan kafede buluşalım

Telefonu kapattım. Konuşmak istiyormuş. Çok da fifi.

...

Jungkook şu an dik dik yüzüme bakıyor.

"Yoongi"

"Efendim"

Dediğimde yine yüzüme bakmaya başladı. Sıkılmaya başladım haa. Ne diyeceksen de yani

"Yoongi amacın neydi onu yaparken?"

Sanki bunu sormak için biraz geç gibi ama neyse. Neden yaptığımı tahmin edemeyecek kadar aptal olduğunu bilmiyordum doğrusu.

"Eğer ki amacın yardım etmektiyse bunu bu şekilde yapman çok mantıksız. Kendini bile bile yakmışsın"

Yoo bence baya mantıklı. Herkes bu kadar ince düşünemez

"Bir şey söylemeyecek misin?"

Ne diyim yani. Kovuldum yani bunun ötesi yok zaten. Şu an sana burada sövsem ne kaybederim?
Neyse tamam kibar ol Yoongi

"Jungkook durumlara daha geniş bakmalısın. Sadece kendi acından bakarsan zaten hep senin düşündüğün sana doğru gelir değil mi?"

"Evet ama bunun geniş bakmayla ne ilgisi var ki?"

"Eğer sen benim yerimde olsaydın Jungkook, ama yine sen patron ben sekreter olacağım. Sen bana yapamadığım bir şeyde yardım etmek istiyorsun. Ya bunu gelip bana söylersin tavsiye şeklinde. Ya da benim sana yaptığım gibi kandırmacayla değil mi?"

Kafasını salladığında devam ettim.

"Sen tasarımcısın ben sekreter. Senden tavsiye aldığımda derim ki 'Bunun bir bildiği vardır. Sonuçta ne kadar önemli bir mevkiye sahip' bunu derim. Ama sekreter tasarımcı olana bir tavsiye verirse tasarımcı işimi benden daha iyi bilemez diyip kalâ almayabilir. Şimdi beni anlıyor musun?"

Bir süre bakıştık

"Tamam ama Yoongi sen bana gelip böyle bir tavsiyede bulunsaydın öyle bir düşüncede olmazdım ki ben"

"Jungkook ben seni yıllardır tanımıyorum. İçini de bilmiyorum. Genelleme yaptım ki hâlâ düşüncemin arkasındayım. Ben, sana 'Bunlar senin tasarımların' dediğimde kuşkusuz hemen bunları tam bile incelemeden kullanırsın. Ancak ben, sana 'bunlar benim tasarımlarım' diyip verdiğimde umursamazsın. Belki de bunu komik bulursun.
Üzgünüm Jungkook ama ben öyle yapmazdım demekle olmuyor"

Eveeet. Bu aralar sık bölüm atacağım sınavlar bitti. Şu ana kadar ki en sevdiğim bölümlerden biri oldu.
Bu arada 800 okunma olmuşuz. Çok teşekkürler veee pamuk eller vote tuşuna lütfennnnn




SECRETARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin