Yine ben geldim kurtuluşunuz yok jwisbqinw
Şarkıyı nasıl buldunuz. Ben bayıldım cidden mv mükemmeldi o dövmeler falan. Zaten Jungkook'un semeliği♡Bir daha önceki gibi 1000 kelime üstü yazmayacağım çünkü diğer bölümlerin aksıne o bölüm çok az okundu. 500-700 arası iyi şimdilik. Ne yapmanız gerektiğini siz biliyorsunuz ;)
...
Hala yüzünden eksilmeyen sırıtışla bana gelmeye devam etti. Galiba ciddiyetimin farkında değildi. Bayılıp kalabilirdim. Parfüm kokusu burnuma geldi. Ne çok hafif, ne çok ağırdı. Böyle şey gibiydi biraz odunsu ama erkeksi mi denir ne denir?
Sanki tek sıkıntım parfümdü. Kalbim iyice atmaya başladı. Ben biseksüel değilim kii. Yani galiba. Emin miyiz? Yok ya değilim canım. Ne biseksüeli
Evet evet kesin değilim yoksa Jimin ya da Hoseok dan hoşlanırdım. Değilim benceZaten Jimin'de gay. Neyse bu konuyu kapatalım
Tam önüme geldi. Kalp atışlarımı duyuyordum. Umarım o da duymuyordur. Gerçi ben onunkini duymuyorum o da benimkini duymuyordur. Onun kalbinin böyle attığı ne belli sanki
Sabahtan beri şu an olduğumuz durumu unutmak için kendi kendime tartışmalara girsem de olan buydu. Ben daha önce kimseyle bu denli yakınlaşmamıştım. Ne yapmam gerekiyor bilmiyordum.
Elinin birini belime koydu. Artık ne olacaksa olsun kafasındaydım. O kadar yavaş hareket ediyordu ki cidden kollarında bayılacaktım. Acaba şimdi bayılmış gibi yapsam anlar mıydı? Fazla mı çocukca. Gerçi canımın derdindeyim ben burada.
Diğer elini de yanağıma yerleştirdi ve gülümsedi. Her şeyi ağır çekimde yaşıyordum sanki. Kafasını eğip benim kafama denk getirdi. Yüzüme yüzü yaklaştıkça daha çok geriliyordum. Kulaklarıma kadarki sıcaklığı hissediyordum. Kesin domates gibi olmuştum.
Yüzümle onun yüzü arasında birkaç santim kalmıştı. Ellerimi bile nereye koyacağımı bilmediğimden aşağıda tutuyordum. Yüzünü iyice yakınlaştırdı. Bir santim uzansam öpüşecektik.
"Kıpkırmızısın"
Dedi yarı güler biçimde. Ben bilmiyordum sanki. Yüzüme vurmasa olmuyordu. Tam ağzımı açıp bir sey diyecekken dudaklarımın hareket etmesiyle onun dudaklarıyla sürtüşmesi bir oldu. Ağzım yarı açık öylece kalmıştım. Bunla bile bu denli oluyordum. Bir de öpseydi beni kim bilir ne olurdu bana?Kalbim atmayı kesmişti. Yavaşça yutkundum. O ise gülümsemekle yetiniyordu. Tam yeniden bir şey söylecekken yine dudaklarımız sürtündü. Yeter ama haa. Kalp var burada. Hemen onu ittim ve aradan çekildim. Kaslarını hissetmiştim. Hemen içeri kaçtım ve salondaki koltuğa geri oturdum. Telefonumdan yüzüme baktığımda cidden kırmızıydım.
Jungkook'un ayak seslerinden yaklaştığını anladım. /tespit reis/
Hayır yani biraz insaf edip gelmesen hiç değilse bir-iki dakika. İlla utandırıcaksın.Salona girdi ve yan tarafımdaki koltuğa oturdu. Yüzüne bakamıyordum. Başım eğik ellerimle oynamaya devam ettim.
"Az önce öpüştük"
Gelen sesle hemen kafamı kaldırdım. Ne diyordu bu deli? Öpüşmedik biz"Öyle bir şey olmadı"
"Yoo gayet de oldu. Bayağı öpüştük"
Şaşkınlıkla ağzım açıldı"Öpüşmek böyle bir şey değil. Beni kandırma. Öpüşmedik biz"
Dememle kahkaha attı."Üzgünüm Yoongi ama öpüşmek bu oluyor"
"Hayır Jungkook, öpüşmek iki tarafında isteğiyle karşılıklı olur."
"Benim için sıkıntı yoktu o zaman öpüşmüş oluyoruz işte"
"Yaa hayır ben istemedim"
Dememle o da kafasını olumsuz anlamda salladı."Senin istememe gibi bir şansın yok Yoongi"
"Niye?!"
"Çünkü beni öpen sendin de ondan"
"Seni öpmedim Jungkook, sadece dudaklarımız birbirine değdi bu kadar"
"İnkar etsen de etmesen de biz öpüştük Yoongi. Bunu değiştiremezsin. Eminim daha önce başkasıyla öpüşmemişsindir. İlk öpücüğün benim oldu"
Dedi gülerek. Onunla öpüşmedik. Ama onunla öpüşmek istermiydim onu bilemem....
Selam...
Çoğu hastagh de sıralamada gerilerdeyiz. Yani hiç birinci falan olmadı zaten ama bi aralar #ukegi de 3.sırada olan kitabım şuan sonlarda. Kitabıma ilgi azalıyor farkındayım ama en iyi şekilde yazmaya çalışıyorum, gerçekten. Ki cidden kitabıma çok ilgili kişiler de var. Onlara sevgim sonsuz. Umarım beğenmişsinizdir ♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Fiksi Penggemar[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...