Medyadaki şarkıyı bilmeyen yoktur her halde. Yine de koydum bu mükemmel şarkıyı. Camila askim soyluyo zatenn
Yorumlarınızı bekliyorummm...
"İşe geri dönsene, Yoongi"
"Ciddi misin Jungkook? Beni o kadar çalışanın içinde o şekil rezil ediyorsun -ki açıklama bile yapmama izin vermeden-
Ve sonra gelip de 'İse geri dönsene, Yoongi' diyorsun.""Ne yapayım Yoongi?"
"İnsan mesela kibarca söyler. Ya da özür diler"
"Sanki tek suçlu benmişim gibi konuşuyorsun Yoongi. Bu komik. Sen de suçlusun. Senin de hatan var!"
"Eee, sen benden özür dilemeyi denedin mi Jungkook?"
"Ne?"
"Daha zeki olduğunu sanırdım oysa ki!
Neyse, eğer sen gelip de benden özür dileseydin ben de senden dilerdim. Ama sen hiç o zahmetde bulunmadın bile"Uzun uzun yüzüme baktı. O sırada Taehyung ve Jimin se hiçbir şey yokmuş gibi sohbet ediyorlardı. Gözlerimi devirdim ve geri Jungkook'a döndüm.
"Pekâlâ özür dilerim Yoongi. İşine geri döner misin?"
"Bunu düşüneceğime söz veriyorum"
Dedim ve Jimin'in de kolundan tuttuğum gibi kaldırdım. Ben ona söyledikten sonra özür dilemesinin pek bir anlamı yoktu. Ama düşüneceğime söz verdim. Bir ara düşünürüm illa. Değil mi?(ne naz yaptın sen de aq suclusun zaten)
...
"Yoongi, sen ne tür bir aptalsın acaba?"
Jimin'in sözüyle ona döndüm.
"Sen yakınmıyor muydun işe geri dönmek istiyorum diye? Şimdi ne diye adamı reddettin?"
"Adamı falan reddettiğim yok Jimin. Ona düşüneceğimi söyledim"
Jimin 'sen ne tür malsın' der gibi baktı ve odadan çıktı. Evet öyle bir bakış var.
Aslında kabul edecektim teklifini ama şimdi hemen atlamak olmaz yani. Gurur diye bir şey var. Tabii bu da biraz şeye benziyor "İstemem, yan cebime koy" gibisinden. Ama dediğim gibi bir süre geçsin ona yazarım. Ne sandınız? Tabii ki işe geri döneceğim. Sadece naz yapıyorum işte.
...
Jungkook un beni işe çağırmasının üzerinden 2 gün geçti. Ve bu sabah Jungkook bana mesaj attı. İşe geri dönecek miyim diye soruyor. Daha cevap yazmadım. Ama yazmayı düşünüyorum. Bence bu kadar naz yeter. Cidden paraya ihtiyacım var. Zaten başka ne nedeni olabilir kiiii?
Ellerim tuşların üzerinde gezinti bir süre.
- İşe geri döneceğim, Jungkook.
Kısa süre sonra cevap geldi.
- Ahh. Bu mesajı ne kadar uzun süredir beklediğimi bilemezsin. Acilen şu yeni sekreteri göndermeliyim. Galiba fazla bile kaldı. Pazartesi günü işe başlayabilirsin
Yazdığı şeylerden pek bir şey anlamadım. Yeni sekreterine baya kin beslemişti belli ki. Galiba yeni sekreteri onu yeterince kandırmıyor.
...
Acele ile hazırlandım. Pazartesi gelmişti ve ben artık geç yatıp kalkmaya ne kadar alışmışsam alarm sesini bile duymamışım. Ilk günden geç kalmak. Daha iyisi mi var?
Taksiden inip şirket binasına girdim.
Birkaç kişi yüzüme bakıp fısıldaşıyordu. E yani buradan ayrılışım çok normal olmadı. Hatta tam bir fiyaskoydu
Rezillik!Jungkook Bey'in kapısının önüne gelince kapıyı çaldım. Şeytan direkt dal diyor da işte şeytana güvenmek ne kadar doğru bilemem.
"Gir"
Sesiyle içeri girdim."Yoongi?"
Sesle kendime geldim.
"Efendim Kook?"
Taa ki birkaç saniye sonra ne dediğimin farkına vardım. Ben hayal dünyamla kendi dünyamı karıştırıyordum galiba
Yine rezil oldum. Şaşırdık mı? Yoo
Öksürdüm ve"Efendim Jungkook Bey"
Dediğimde yüzüme gülerek bakıyordu. Sonra kafasını salladı ve"Yerine geçebilirsin"
Dediğimde hemen yan odaya geçtim.
E cam filmli. Ben nasıl ona bakacağım?
Bu ayrıntıyı düşünmemiştim. O izlesin beni tabii. Buldu güzel oğlanı. İzlesin....
Bölümü biraz daha uzatacaktım ama normalde bölümlerde 400-500 kelime arası yaptığım için ve bu da 550 kelime olduğundan uzatmak istemedim. Ama siz uzun bölüm isterseniz seve seve yazarım ♡♡♡
Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Fanfiction[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...