Yoongi
Yarın sunumun yapılacağı gün. Çok huzursuzum. Bu huzursuzlugumun nedeni ne onu dahi bilmiyorum. Belki Jungkook'un kendi tasarımı diye sunacağı tasarımların benim olmasıdır. Evet bu şekilde söyleyince çok pislikçe geliyor.
Telefonuma gelen bildirimle düşüncelerimden ayrıldım.
Bi numaradan mesaj gelmişti- Yoongi, ben Jungkook. Lazım olursa diye kaydet.
Numarasını kaydettim. Lanet olsun. Yaptığım şey ne kadar Jungkook'un iyiliği için olsa dahi onunla mesajlaşırken bile içim rahat etmiyor.
Jungkook
Bugün sunumu yapacağım uzun zaman sonra. Gerçekten her şeyimi verdim. Eğer bütün tasarımlar beğenilirse hepsi kısa sürede satışa çıkacak. Yoongi'nin bulduğu kaybolan tasarımlarım beni çok büyük bir yükten kurtardı. Ve bu tasarımlar mükemmel. Nasıl aklıma gelmiş de bu kadar güzel tasarlamışım bilmiyorum.(aynen kanka iste yetenek olunca demek ki)Çok uzun süre önce tasarladığım için ne olduğunu dahi unutmuştum.(yazar okuyucuları ikna etmeye çalışıyor inandırıcı olsun diye)
Kapı açılınca gelene baktım. Yoongi gelmişti.
"Yoongi son karara göre sunum buarada yapılmayacak. Ortakların şirketinde yapılacak. 1 saat var daha. Gel aşağı inelim"
Yüzüme bön bön baktı. Üç gündür çocuğa huzur vermemiştim. Neyse bir sey olmaz.
Aşağı indiğimizde ben ne kadar Yoongi ile konuşmak istiyorsam Yoongi o kadar susuyordu. Yemek boyunca da sustu.
"Fazla süre kalmadı Yoongi. Hazırsındır umarım. Oldukça önemli bir sunum olacak"
Masadan kalktık. Bizim şirketten 5-6 kişi gelecekti oraya. Ama çoğunu önden gönderdim. Çünkü yapılacak işler var orada.Arabaya bindikten sonra Yoongi'nin de binmesini bekledim. Bindiğinde sürmeye başladım. Doğrusu benden çok Yoongi stresliymiş gibi duruyor. Gerçi bildiğim kadarıyla bu onun ilk iş deneyimi, bu yüzden hata yapmaktan korkuyor olabilir.
Geldiğimizde Yoongi'yi diğer çalışanların yanına gönderdim. Burada bir oda olacaktı, orada son kez sunuma bakmam gerekiyor. Laptobu açtığımda yanlışı getirdigimi anlamam uzun sürmedi.
Evet gelelim fasulyenin faydalarına. Ben sunumu nerden bulacağım. Yalnız ben ciddiyim sunum yok. Siktir. Belki Yoongi'nin laptobunda kopyası vardır. Hemen Yoongi nin yanına indim.
"Yoongi acil laptobunu ver"
Yine bana şaşkın şaşkın baktı. Niye öyle tatlı bakıyorsun. Öylece bakmaya devam ettiğinde yanına gittim ve laptobunu aldım. Yukarı çıkarken arkamdan bir şeyler söyledi ama acelem vardı. Şu an onu dinleyemezdim.
Hemen bilgisayarı açtım ve dosyalara bakmaya başladım nerede olabilir?
Gerçi burada olduğundan bile emin değilim de. Dosyalara bakarken "Tasarımlar" diye bir dosya gördüm. Kesin buradadır. Dosyayı açtığımda içeride tasarımların olduğunu gördüm.Bunlar benim kaybolan ve Yoongi'nin bulduğu tasarımlardı.
Ya da Yoongi'nin bana buldum dediği ama bulmadığı tasarımlar mı demeliyim? Çünkü bu tasarımların burada yapıldığı ortadaydı. Her aşaması buradan tek tek çizilmişti. Resmen beni kandırmış! Bana buldum dediği tasarımlar meğerse kendi tasarımlarıymış. Neden böyle bir şey yaptın Yoongi?!Eveeeet Jungkook'un her şeyi anladığı bu bölüm. Aslında bu bölüm daha uzun olacaktı ve yılbaşında gelecekti. Ama çok uzun tutmak istemedim.
Oy vermeyi unutmayınnn
!!
şu anda kitabi düzenliyorum ve şu sahte kaybolan tasarim seysi cok sacma geldi ama duzeltmeye kalkarsam cok is cikar diye birakicam. affiniza siginiyorum lutfen gormezden gelin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Hayran Kurgu[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...