Bölüm10 "Sıçtık"

1.5K 149 27
                                    

Bu bolümü baya kafam güzelken yazdım. Kusuruma bakmayın.

2 Gün Sonra
Jungkook

Yoongi ile konuşmamın üstünden 2 gün geçti. Aslında söyledikleri mantıklı. Baya mantıklı ama konuya çok eleştirel bakıyor. Çok kötümser. Eğer bana gelip fikirlerini sunsaydı öyle bir şey yapmazdım. Yani o stresle zaten fikir ararken yapmazdım hiç değilse.

Gerçekten Yoongi  hem tasarımcı olabilecek kadar iyi bir çizime sahip hem de zekası hayran bırakıcı. Kesinlikle daha iyi bir iş bulabilirdi. Tabii bu onun düşüneceği bir şey.

...

Yazar Anlatımından

Jungkook ne kadar biraz pişmanlık yaşasa da gururu Yoongi'den özür dilemesini engelliyordu. Tabii ki Yoongi'nin ondan gelip özür dilemesini beklemiyordu. Ama kendisini de haksız duruma düşemezdi. Yoongi ise yaptığından 1 gram pişmanlık çekmiyor aksine gurur duyuyordu. Çünkü eğer o tasarımı vermeseydi Jungkook un işi elden gidecekti. Hiç değilde Yoongi öyle düşünüyordu. Ona göre haklı olan kendisiydi ve Jungkook ondan özür dilemeliydi.
Jungkook artık özür dile. Piçlik yapma
(yazarın kendi notudur)
(yazar duzenlemeye geldi 2 yıl sonra. jungkook ozur dilemesin aq adam haklı kandırıldı. verdiği tepki de gayet yerindeydi.)

...

Yoongi'den

İşten ayrılalı 2 hafta oldu. Ve Benim acilen yeni bir iş bulmam gerekiyor. Beni başka kim Jungkook gibi hop diye işe alır ki?! Mağdurum ben mağdurum.
Neyse bir tane şirket varmış. Dönüp duracağız artık para için.
...

Evet birkaç saat önce o şirkete gittim ve işe alınmadım. Aslında adam önce Jungkook'un şirketinde çalıştığım için alacaktı ancak oradan kovulduğumu öğrenince işe almadı. Nerden duydu ki bu?

Yeni bir iş bulmak neden bu kadar zor?

...

"Hoseokkk bana iş bul!"

"Sanki benim işim çok güzelmiş gibi konuşuyorsun Yoongi. Sana dedim gel yanımda garsonluk yap diye. Sen istemiyorsun"

"Ama Hoseok ben garsonluk yapamaaaam! Ben sekreter olcam!"

"O zaman halt etmeseydim ve işinde kalsaydın Yoongi"

"Çok acımasızsın Hoseok"

Acilen bir iş bulmam gerekiyordu. Bana para lazım. Ve evde çürümek istemiyorum. Keşke Jungkook gelip özür dilese de işime geri dönsem.
Ben hiç özür dileyemem. Çünkü onun götünü kurtardım.

Jimin içeri girdiğinde gülüyordu.

Hoseok
"Yine Taehyung la mı konuşuyorsun? Yüzünde güller açıyor"

Jimin gözlerini üzerimde gezdirdi.

"Evet Taehyung'la konuşuyordum"
Dedi gülümseyerek. Kesin bir işler çeviriyor. Tipinden belli. Neyse illa çıkar foyası ortaya.

...

Çok baştan savma bir bölüm oldu. Farkındayım. Bir dahaki bölüm böyle olmıycak. Merak etmeyin. Bu arada 1bin okuma olmuşuz. Baya da 1bin okunmaya layık bir bölüm oldu ahabjdbasiahsaibsiq
Neyse artık diğer bölümü daha iyi yazacağım.

             Pamuk eller vote tuşuna

(aqq yine duzenlemeden geliyorum kitabi duzenlicem diye bolumlerin yarisini siliyorum yakinda kitabi silicem resmen. kitabin her tarafi sinirimi bozuyo)




SECRETARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin