Medyaya bende bağımlılık yapan (ins sizde de yapar) bir şarkıcık ve güzeller güzeli bir YoonKook fotosu koydum.
Yoongi
Ilk defa bir iş yapmak için bu kadar istekliyim. Jungkook dün tüm gün boyunca sırf tasarımlarını bulduğum için -ki bulmadım bile kendi yaptıklarımı ona kakaladım- O bana teşekkür edip güzel davrandıkça kendimi daha çok kötü hissediyorum.
Şirkete girerken özellikle Jungkook'a gözükmemek için dikkatli oldum. Beni görürse yine bir yerlere gitmeyi falan teklif edecekti. Tam odama gireceksin arkadan sesini duydum
"Yoongi bekle! Yeni açılan bir sergi var benimle oraya geleceksin"
Dedi gülümseyerek. Ebeni sikiyim Jungkook!
O önden ben arkasından asansöre doğru yürüyorduk. Aşağı indiğimizde Jungkook'un telefonu çaldı.
- Efendim
...
- Umrumda değil
...
- Bunu daha önce de dile getirdim. İlgilenmiyorum!
...
- Meşgulüm şuan
...
- Gelemem!Dedi ve kapattı. Oldukça sinirli görünüyordu. Umarım bana patlamazdı.
...
Serginin her milimini gezmiştik. Eğer zengin olsaydım büyük ihtimalle tüm paramı şu şaheserlere yatırırdım.
"Gel yukarı çıkalım. Yukarıda cafe olması lazım"
Beraber yukarı çıktık. Jungkook'un yeniden telefonu çalınca telefonuna baktıktan sonra kapattı ve kenara koydu. Telefon aceleyle yeniden çalınca oflayarak telefonu açtı.
- Ne var!
...
- Meşgulüm lan meşgul meşgul!
...
- Gel amına koyim. Bir yakamdan düş!
...
- ***** sergisi çabuk olTelefonu kapattıktan sonra bana mahcup şekilde baktı
"Yoongi bir arkadaşım gelecek sorun olmaz değil mi?"
Aynen baya sevdiğin bir arkadaş belli oluyor.
"Tabii ki, neden sorun olsun?"
Yemekleri sipariş edip yemeye koyulduk. Böyle yerlerin yemekleri de bir başka oluyor. Bir süre sonra Jungkook'un bir yere odaklandığını görünce o tarafa baktım. Bir kız bu tarafa doğru geliyordu. Bana bakti ve göz kırptı. Güzel kızmış ama bana göre değil. Kız yanımıza geldi ve oturdu.
"Selamm!"
İkimiz de kıza bakıyorduk.
"Neyse, Jungkook yardım ettttt!"
Dedi Jungkook'a bakarak. Ne konuda? Tamamen konudan Fransız idim.
"Sana söyledim Soo Yun! Yardım etmeyeceğim. Aile sorunlarınız beni alakadar etmiyor!"
"Ama Jungkook sen de ailedensin!"
Ne oluyor lan? Ne ailesi? Cidden konudan o kadar uzağım ki.
Jungkook ve kız bir şeylerden bahsederken hiçbir şey anlamıyordum. Sadece mal mal yüzlerine baktım. Anladığım tek şey bu kız Jungkook'un üvey kardeşi. Yani sevgilisi falan değil
Galiba bu benim açımdan iyi bir şey değil mi?
Sonunda geri döndüm. Bölümü yazdım ama wattpad sildi bölümümü o yüzden bir daha yazmak zorunda kaldım. Bu aralar konular hikayede biraz karışık. Diğer bölümde bomba patlayacak! Hepiniz hazırlıklı olun!
Oy vermeyi unutmayın 😋😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Fanfiction[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...