Yukarıya Mini Mini Mini Yoongi bıraktım(Anlayan anladı wbidhw7s hogbeanie)
Yine uzun tutamadım arayı.1 Hafta sonra
Bir Pazartesi daha. 1 haftadır Jungkook Bey'in peşinde harap oldum. Şu önemli sunuma 11 gün kalmıştı. Jungkook Bey kaşları çatık çatık etrafta dolanıyor. Bense onu gördükçe bana çatacak diye stresleniyordum.
...
Tam şirketten çıkacakken Jungkook Bey seslendi
"Yoongi! Bekle bugün benimle kalsan iyi olur."
Kalmam için emir mi verdi, sordu mu anlamadım. Yüzüne aylak aylak bakarken gülümsedi"Hadi benimle gel."
O, önden arabasına doğru giderken ben de onu takip ediyordum, daha nereye gideceğimizi dahi bilmezken.Bir evin önüne geldik. Bu evin onun olduğunu bilmek için kâhin olmaya gerek yoktu. O arabadan indi. Bense hala eve bakıyordum. Demek böyle bir eve gelmek de varmış.
"İnmeyi düşünüyor musun?"
Evet.
Arabadan indikten sonra eve doğru ilerledik. İçeri girdiğimizde hizmetli falan görmeyi düşündüm ama kimse yoktu."Sen salona geç"
Her şey iyi güzel de salon nerede acaba? Ve ben hala neden burada olduğumu bilmiyorum. Bu önemli bir sorun. İçeri girdiğinde elinde oldukça pahalı olduğunu bildiğim viskiler vardı. Önüme bardak koydu. Bir yandan viski doldurken bir yandan da bir şeyler anlatıyordu."Umarım bugün için önemli bir planın yoktur."
Ahh tabii, arkadaşım ile buluşmak haricinde yoktu.
"Bu sıralar sen de fark ettiysen oldukça stresliyim. Yaklaşık 10 gün sonraya kadar yetiştirmem gereken sunumum var. Şirkette benden başka tasarımcılar da var. Ama onlar şu an farklı tasarımlar ile görevliler ve onlar adına bir şüphem yok. Ama ben kendi tasarımlarımı sunumda tanıtmalıyım. Tasarlayamıyorum Yoongi! 1 buçuk- 2 ay önceden bu sunumun olacağı belliydi. Ama ben saçma işlerle ilgilenmekle meşguldüm!"
Ne diyeceğimi hiç bilmiyorum. Oldukça parası var gibi. Fazladan tasarımcı tutabilir. Ama tabii öyle önemli bir sunumda kendi tasarımlarının olmasını istemesi gayet normal.
"Jungkook Bey, acaba daha önceki tasarımlarınız olabilir mi?"
"Evet, 3 yıl öncesinden çok güzel tasarımlarım vardı. Akla gelmeyecek. Ama onlara zarar gelmesin diye bilgisayarda en gizli dosyalara koydum. Sonra ise o dosyaları bulamadım"
"Jungkook Bey belk-
"Şirket dışında Bey demene gerek yok"
"Pekala Jungkook. Bu çizdiğin tasarımları hatırlamıyor musun?"
"Sadece 2 tanesini hatırlıyorum. Onları da 6 ay önce başka bir görüşme de sundum. Diğer dördü aklımdan uçup gitti"
"Yapabileceğin hiçbir şey yok" demek isterdim ama iyice umutlarını öldürmek istemiyordum. Belki aklına gelirdi. Bir süre daha önümdeki sadece 2 yudum aldığım viskiyle bakıştım.
O an aklıma öyle bir fikir geldi ki. Jungkook'u bu derdinden kurtarabilecek tek şey. Ama öğrenirse de beni bitirecek...
Acayip ekşınlı şeyler olcak haa
Gelmeyen oya rağmen yine sizi bölümsüz bırakmadım. Sadece 6 kişi var her seferinde oy veren. Onlar haricinde tın yok. Kusura bakmayın ama sevmediğiniz bir kitabı okumazsınız. Seviyorsanız da bir oy verirsiniz yani.
Sevgiler saygılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY
Fanfiction[YoonKook] "Yoongi! Madem sen o küçük burnunu benim her işime sokacaksın. O zaman sana, benim işlerime karışabilmen için neden verelim" Yüzünde ki müzip sırıtışla bana doğru yaklaştı. Jungkook senden uzak durmaya çalıştıkça neden bana iyice yaklaşı...