פרק 16

637 34 0
                                    

התחלנו ללכת לעבר הבית שלי בשתיקה. היה קריר וחשוך לגמרי חוץ מכמה פנסי רחוב שהאירו מעט את הרחוב, שגרמו לי לראות את דניאל מסתכל עליי ומתלבט מאיפה להתחיל.

״אני מצטער על מה שהיה עכשיו״ הוא אמר לבסוף.
״אין לך על מה להצטער, אתה לא אשם״ אמרתי.
״רותם משום מה שונאת אותי, היא תעשה הכל כדי שיהיה לי רע״ הוספתי.

״אל תתייחסי אליה, היא לא הבן אדם הכי נחמד שיש, במילים עדינות״ הוא אמר.
״ובכל זאת אתה שוכב איתה״ אמרתי בישירות האופיינית לי.
״זה לא ממש משנה לי אם היא נחמדה או לא כשאנחנו שוכבים״ הוא אמר בכנות וגיחכתי תוך כדי שאני משפילה את מבטי.

״אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל״ דניאל אמר לאחר שתיקה ארוכה.
״אני יודע שלא ממש דיברנו מאז... את יודעת״ הוא אמר וידעתי שהוא התכוון ליום בו הוא גילה את האמת.

״אני מודה, לא ידעתי מה לומר לך, פחדתי. התביישתי בעצמי על כל מה שעשיתי, לא חשבתי שאני אגיע לרגע שאני אפגוש אותך אחרי כל כך זמן ואפתח איתך את הנושא הזה״ הוא אמר בכנות.

״אבל אני חייב להגיד לך שזה לא הגיע לך. כל מה שעברת בחטיבה לא הגיע לך בשיט. אני באמת מצטער. ואני יודע שהתנצלתי כבר ושזה לא משנה כמה פעמים אני אתנצל זה לא באמת יעזור, זה לא יגרום למעשים שלי להימחק. אין דבר שיוכל לכפר עליהם. אין שום דבר שאני אעשה כרגע שיכול לגרום לך לשכוח את מה שעברת, שיכול להעלים לך את הצלקת שנשארה לך מהתקופה הזאת״ הוא אמר בכנות והביט עמוק בתוך עיניי.

״אבל רק חשוב לי שתדעי שאני באמת מעריך אותך בתור בן אדם, את לא מי שחשבתי שאת כשרק שהגעתי לכאן וניסיתי להשכיב אותך״ הוא אמר בישירות.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי במעט כעס. זה היה מובן מאליו שהוא הוא חשב עליי כשהגעתי מה שכולם חושבים עליי. הוא האמין מה שכולם דואגים לומר עליי ולהפיץ עליי. נאמרים עליי כל כך הרבה דברים שקריים מאנשים שאפילו לא מכירים אותי, אין לאף אחד זכות לשפוט אותי ואת המעשים שלי. יכולתי לזהות את זה לפי הדיבור שלו אליי, לפי ההזמנה שלו לביתו והציפייה ממנו שאזרום איתו.

״אני מודה שכשהגעתי לכאן האמנתי לשמועות שהיו עלייך ושפטתי אותך לפי המראה שלך, הלבוש שלך וההתנהגות שלך. הקשבתי לכל מה שאמרו לי עלייך ובגלל זה הזמנתי אותך אליי הביתה באותו הערב שנפגשנו אצל שלו״ הוא אמר באופן הכי ישיר ואמיתי שהוא אי פעם דיבר איתי.

״ואז דחית אותי, לא הבנתי למה. רק עכשיו אני באמת מבין למה, אני מבין שהיה לך קשה לראות אותי אחרי כל כך הרבה זמן שלא ראית אותי ואחרי מה שעשיתי לך, אז אני בטוח שלא היית אפילו מסוגלת להסתכל עליי״ הוא אמר.

״לא ידעתי את זה אז, אבל היום אני מבין אתה זה. מאז אותו הערב הזה למדתי להכיר אותך ואת הבן אדם שאת ולמרות שאני מכיר אותך רק חודשיים, אני באמת מרגיש שהתחברתי אלייך. הבנתי שכל השמועות עלייך לא נכונות בכלל, השם הרע שיש לך לא תואם את הבן אדם שאת באמת״ הוא אמר.

לאחות את השבריםWhere stories live. Discover now