Sette kaos havası sürerken diğer üyeler şoktan ve korkudan hareket bile edemiyorlardı.
Tek gördükleri yerde bilinçsizce yatan Jungkook ve Jindi.
Yönetmen korkuyla bağırıyor ve emirler yağdırıyordu. Çalışanlar oradan oraya koşuyor ve bağrışıyordu. Telefonlar çıkmış videolar ve resimler çekiliyordu.
Ambulans 15 dakika içerisinde gelmesine rağmen bir ömür gibi gelmişti herkese.
Jin'in başından akan kanı gören menajer durumun ciddiyetini anlamış ve hemen patronuna haber vermişti.
Bu karmaşanın ortasında adeta donmuşçasına dikilen ve olanları algılayamayan 5 adam sessizce dua ediyordu.
...
"Inanamiyorum. Böyle bir şey nasıl olur? Siz var ya! Kariyerinize veda etmeye başlayın"
Hastane koridorunda yankılanan ses Yoongi'ye aitti.
Jungkook ve Jinden hala haber alamamışlardı. Bunun için de çıldırıyordu. Üyelerin gözlerinden akan yaşlar daha da sinirlendiriyordu onu. Onları rahatlatmak istiyor ama elinden bir şey gelmiyordu.Resmen sevdiği adam ve kardeşi gözü önünde kaza geçirmiş ve bunu engelleyecek hiçbir şey yapamamıştı.
O an bütün vücudunun donduğunu net hatırlıyordu. Yaşadığı duyguları ifade etmesi imkansızdı. Saniyeler içinde o kadar çok şey hissetmişti ki! Elleri buz gibiydi.
Korkuyordu!
Menajer "Sakin ol Suga. Hastane burası" dese de Yoongi bu sefer ona bağırmaya başlamıştı.
"Sen nasıl menajersin? Biz senin sorumluluğun altında değil miyiz? Nasıl böyle bir tehlike altında çalışmamızı istersin? Şimdi ne olacak? Hepinizi dava edeceğim"
Yoongi dediklerinde haklıydı. Ama haklı olmak istemiyordu. Jin'e sarılmak ve iyi olduğundan emin olmak istiyordu.
"Sorumluluğu alacağım Yoongi. Sadece biraz sakinleş"
Küfür ederek yerine oturdu. Ya ona birşey olursa? Daha çok erkendi! Daha yapacakları çok şey vardı. Hem onun için bestelediği şarkıyı dinletememişti bile.
Yoongi inanmadığı tanrıya dua ederken onu duyan birilerinin olduğunu biliyordu. Tek istediği Jin'in iyi olmasıydı.
Doktor acil bölümünden çıktığında hepsi telaşla ayaklandı.
"Bay Jeon uyandı. Gayet iyi. Ilaç verdik biraz dinlenmesi gerekiyor. Akşama doğru özel odaya alırız. Bay Kim başından bir darbe almış.
Şimdilik herhangi bir ödem oluşmadı. Yalnız ayak bileğinde bir hasar meydana gelmiş. Şimdilik zamana ihtiyacı var. Bu akşam yoğun bakım ünitesinde kalacak. Geçmiş olsun"Jimin ve Taehyung rahatlayarak şükrederken, Hoseok göz yaşlarını sildi ve gülümsedi.
"O yönetmen hak ettiğini bulacak. O koltuğa oturmakla olmuyor! Ya dava açar ve bir daha yönetmenlik yapamamasını sağlarsınız ya da biz yaparız bunu!"
Yoongi tehditkar şekilde menajerine uyarısını yapmıştı. Işini tam yapmayan her insandan nefret ediyordu.
"Tamam. Sakin olun çocuklar. Bir daha bu ülkede kolayca yönetmenlik yapamaz zaten. Manşet oldu bile olaylar. Hayranlar hastane kapısında bekliyor.
Videolar sızdırıldı üstelik. Şirket engellemeye çalışsa da bunu gören çok kişi var. Ucuz kurtulamaz. Siz de eve geçip dinlenin. Bu gece uyuyacak ikisi de zaten""Ben hiçbir yere gitmiyorum. Üstelik Jin hyungun ayağı iyileşene kadar ne bir konser ne de bir prova yaparım"
Hoseok demişti bunu. Diğerleri de başını sallayarak onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SO WHAT? #Yoonjin
Fanfiction#yoonjin Aynı gruptan iki kişi, aynı kişiye aşık olsa ne olurdu?