"Hyung! Seni çok özledim. Aramalarıma neden dönmedin?"
Jin boynuna asılan Hoseok'a sarıldı ve "Üzgünüm Hobi. Konuşacak durumda değildim pek" diye yanıtladı onu.
Geri çekildiğinde yurdu özlediğini fark etmişti. Kokusu bile burnuna huzur korkuyordu.
Eskisi gibi oturma odasına geçtiklerinde Jin ikili koltuğa geçmiş, Yoongi de yanına oturmuştu.Jungkook hariç herkes oradaydı.
Jin sevgilisinin elini avuçları içine aldı ve onun bakışlarına gülümseyerek cevap verdi.Taehyung "Siz birlikte misiniz gerçekten?" diye sordu tek kaşı havada.
Bu durumdan hoşlanmış gibi değildi.Jin onun da diğerlerinin de aklından geçenleri az çok anlayabiliyordu. Ne tepki verirlerse versinler onları anlayışla karşılayacaktı.
Yoongi "Evet Taehyung-ah" dedi başıyla da onaylarken.
Joon boğazını temizleyerek dikkati üzerine çekti.
"Sizi tebrik ederim. Gerçekten mutluyum sizin adınıza. Ilişkinize asla karışmak istemiyorum ama-""Karışma o zaman"
Joon, Yoongi'nin keskin sesi içini ürpertse de devam etti."Ama ben grubun lideriyim ve önceliğim her zaman olduğu gibi yine grubun bütünlüğü. Sonuçlarını konuşmalıyız bu durumun"
"Sonuçları kimseyi ilgilendirmez"
Jin, Yoongi'nin elini sıkarak sakin olmasını istediğini belirtti. Bu konu hakkında elbette karar hakkı yoktu üyelerin ama en azından onları dinleyip kendilerini anlatmaları gerektiğini düşünüyordu.
Yoongi gibi sert bir şekilde konuşursa aralarına gereksiz mesafe sokup, kardeşlerinin güvenini kaybedebilirlerdi.
Ergenlik zamanlarında bile onları karşısına alıp sorunlarını dinlemişti. Onların da hayatını etkileyen böyle bir durumda susturamazdı onları.
"Konuşalım Namjoon. Ceonun da olması iyi olurdu aslında. Geleceğe karar verirken en çok etkilenecek kişilerden birisi"
Namjoon yüzünü buruşturdu ve ne diyeceğini bilemeyerek ensesini kaşıdı.
"Jin hyung. Bunu şimdilik kendi aramızda halledelim"Hoseok "Jungkook'un da olması gerekmez mi?" diye sordu gözleri diğerlerinin üzerinde gezerken.
Jimin "Burada olmak istemiyor. Sabah erkenden çıktı. Telefonumu da açmıyor" dedi nefesini yorgun bir ifadeyle bırakarak.
Namjoon "O zaman 6 kişi devam edelim. Ilk olarak hyung ilişkiniz gruba nasıl yansıyacak?" diye sordu.
Yoongi ağzını açmış sert bir cevap verecekken Jin ondan önce atılmıştı.
"Bunu bir kez konuşacağım. O da kardeşim olduğunuz için ve bunu bilmesi gereken kişiler olduğunuz için söylüyorum. Yoongi'yi seviyorum. Bunu çok geç fark ettim ve bu yüzden çok pişmanım.
Ondan ayrı kalmam mümkün değil artık. Grup içinde Jungkook size zorluk çıkarabilir bu konuda. En azından beni aşana kadar! Yoongi olgun birisi ve ikisinin birlikte size zorluk çıkaracağını zannetmiyorum.
Bugün buraya gelme amaçlarımdan birisi de eşyalarımı toplamak. Göz önünde olmamak şuan için en iyisi"
Taehyung dolan gözlerini sildi ve sinirle "Bizi bırakacaksın yani gerçekten?" diye sordu.
Sesinin yüksek çıkmasını kimse umursamamıştı. Hepsinin aklında bu soru vardı çünkü.
Jin saçlarını karıştırdı ve derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SO WHAT? #Yoonjin
Fanfiction#yoonjin Aynı gruptan iki kişi, aynı kişiye aşık olsa ne olurdu?