Π Ρ Ω Τ Ο

6.2K 147 2
                                    

Νεφέλη

§Η ζωη ειναι δύσκολη λενε κάποιοι. Κάποιοι που δεν ενδιαφέρονται και ιδιαίτερα πολυ για την κλίση που πρόκειται να πάρει η ζωη τους. Διαφωνώ. Εμείς οι ίδιοι κάνουμε την ζωή δύσκολη. Γινεται να αδιαφορούμε για τα πάντα; Γίνεται να είμαστε αιώνιοι έφηβοι; Όχι δεν γίνεται. Έρχεται η στιγμή που η ζωή σου δίνει μία σφαλιαρα, ενα γερο ταρακουνημα για να σου δείξει οτι δεν εισαι πλέον παιδί. Και δυστυχώς την έφαγα αυτη την σφαλιάρα. Επέλεξα τον δρόμο του έρωτα απο μικρή ηλικία. Ή μάλλον, αυτός με επέλεξε. Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα παράφορα εναν γοητευτικό νέο. Όταν ερωτεύεσαι κάνεις πράγματα παράλογα για τους άλλους, σωστά για εσενα. Δεν πρόσεξα όμως. Πάνω στην φωτια του έρωτα, καηκα και εγω μαζί της. Έμεινα έγκυος στην ηλικία των δεκαοκτώ ετών. Δεν το έριξα όμως. Παλεψα για αυτό το αντράκι μόνη μου. Οι άντρες απο την φύση τους ειναι εγωιστικα γουρούνια. Ανίκανοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ανίκανοι να σταθούν δίπλα σου.

"Μαμακα;" ακουσα την τρυφερή φωνη του γιου μου να με φωνάζει απο το παιδικό του δωματίου και σαν σιφουνας ετρεξα προς το μέρος του.

Κανε Θεε μου να μην ειδε παλι τον συνηθισμένο εφιάλτη του...

"Τι αγορακι μου όμορφο;" τον ρώτησα και εκατσα δίπλα στο παιδικό του κρεβατακι.

"Μαμα, θέλω να φύγουμε απο εδω. Να γυλίσουμε πίσω σε παλακαλώ" τα μικρά γαλανά ματακια του ειχαν βουρκωσει.

"Λούκα , τα έχουμε συζητήσει αυτά βρε αγοράκι μου. Εδώ θα είναι καλύτερα. Θα πας σχολείο, έχεις ηδη ενα τεράστιο δωμάτιο και κια τεράστιο αυλή για να παίζεις. Ήρθαμε εδω γιατί η μανούλα βρήκε καλύτερη δουλειά." τον κράτησα στην αγκαλια μου και του χαιδεψα απαλα το κεφαλακι.

" Μα μαμα, αν γυρίσει ο μπαμπάς πως θα μας βλει; Αφού αλλάξαμε σπίτι. Θα σε παλει τηλέφωνο; "απόρησε με την παιδική, γλυκύτατη φωνούλα του.

Εύχομαι ποτέ του...

" Φυσικά μωρό μου. Εχει το τηλέφωνο μας και θα μας βρίσκει πάντα. Ελα παμε για ύπνο τώρα" τον έσφιξα στην αγκαλιά μου και σηκωθήκαμε.

" Θα κοιμηθουμε μαζιιι; ΓΙΟΥΠΙΙΙ"ζητοκραυγασε και χτύπησε παλαμάκια.

"Σους, θα ξυπνήσουμε τον θείο Νεκτάριο και ποιος τον ακούει "ψιθυρισα κλείνοντας την πόρτα του δωματίου μου.

" Μαμα, αυλιο θα πας δουλειά;"

"Απο την άλλη εβδομάδα αγάπη μου. Αυριο θα πας εσύ στον παιδικό και εγω θα κάνω καμιά δουλίτσα. Οπότε φτάνει η συζητηση για σήμερα. Γρήγορα για ύπνο Λούκα "

MY BOSSWhere stories live. Discover now