Νεφέλη
Το προηγούμενο βραδυ με βρήκε ξαπλωμένη αγκαλιά με τις τύψεις μου. Αλλαξα, αλλαξα πάρα πολύ εξαιτίας του. Παλιότερα δεν θα έλεγα ψέματα, ήμουν ξεκάθαρη απέναντι στους ανθρώπους. Μισούσα τα ψέματα, μα τώρα πια έχω βρει τρόπο υπεκφυγεις μαζί τους. Μα ότι είπα χθες στον Νεκτάριο, τα εννοούσα. Καταστράφηκε ήδη η δική μου ευτυχία, δεν χρειάζεται να πάθει το ίδιο και η δική του. Ποια είμαι εγώ που θα μπω ανάμεσα σε ενα ερωτευμένο ζευγάρι; Ποια είμαι εγώ που θα τους διαλύσω τον γάμο εξαιτίας μιας ανευθυνης πράξεις που ανήκει στο παρελθόν; Ξερω, δεν θα έπρεπε να σκέφτομαι έτσι. Θα έπρεπε να ειμαι εγωίστρια, να πάω στο γραφείο του και να τον κατεβάσω από το μπλε συννεφάκι του. Θα έπρεπε να του διαλύσω τον γάμο και να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες του. Μα όχι, δεν είμαι ο Αχιλλέας, και ούτε πρόκειται να γίνω. Σε αντίθεση με αυτόν, σκέφτομαι τις επιπτώσεις που θα επιφέρουν οι πράξεις μου. Σκέφτομαι όλους τους άλλους εκτός από εμένα, πράγμα λυπηρό πλέον...
"Νεφέλη είσαι καλα;" με ρώτησε ο Νεκτάριος μόλις πέρασα το κατώφλι της κουζίνας.
Η ωρα είναι μόλις πέντε τα ξημερώματα και νιώθω να πνίγομαι στο υπνοδωμάτιο μου. Νιώθω ενοχή, ψεύτρα, βρώμικη, ηλιθια. Χρειάζομαι δίπλα μου κάποιον άνθρωπο που με αγαπάει, που θέλει το καλό μου.
"Νεκτάριε, είσαι ερωτευμένος μαζι μου;" τον ρώτησα και σαστισε.
Ενιωσα την καρδια μου να χτυπάει γρήγορα, η ανασα μου έβγαινε βαριά από το στομα μου. Βαθιά μεσα μου ενιωθα συναισθήματα για τον Νεκτάριο και ήμουν σίγουρη ότι θα λάμβανα τα αντίστοιχα συναισθήματα και από τον άνθρωπο που με στήριξε περισσότερο και απο την ιδία μου την μάνα.
"Νεφέλη γιατί το ρωτάς αυτό;" προσπάθησε να καλύψει τα ίχνη του, μα τα ματια του, μου έλεγαν το ακριβώς αντίθετο.
"Στον καθρέφτη μου πλέον κοιτάω και βλέπω κάποια που μου μοιάζει. Δεν ειμαι πια όπως παλιά Νεκτάριε, θέλω μια νεα αρχή. Σε αγαπώ, έτσι τουλάχιστον πιστεύω. Πες μου ότι με αγαπάς, κάνε με να νιώσω ξανά ο εαυτός μου. Δεν περισσεύει ούτε δάκρυ, ούτε γέλιο πλέον Νεκτάριε. Πονάω " τα δάκρυα ρυάκια δημιουργούν στα μάτια μου.
" Γιατί, γιατί Νεφέλη σου πήρε τόσα χρόνια για να το καταλάβεις; Σε αγάπησα απο την πρώτη στιγμή που μας γνώρισε ο Αχιλλέας. Ηθελα να μαθαίνω νέα σου, πονούσα οταν ο κολλητός μου, μου περιέγραφε την σχέση σας. Ηθελα να ειμαι εγω στην θέση του, τον ζήλευα σφόδρα. Σε αγαπώ Νεφέλη, εδω και εξι γαμημενα χρόνια. "
YOU ARE READING
MY BOSS
Teen Fiction"Σε αγαπάω" "Είσαι η γυναίκα της ζωής μου. Συγγνώμη" Cover by LittleBlackBubble62