Νεφέλη
Κάθομαι και τους κοιτάζω από το μπαλκόνι του σαλονιού. Είναι οι δύο τους , κοιτάνε ο ένας τον άλλον με τρυφερότητα μέσα στα μάτια. Εγώ; Έχω εξαντληθεί έπειτα απο τόσες μάχες ,νίκες και ήττες. Η χαρά μου έχει μπερδευτεί με την πίκρα, την αβεβαιότητα και την ανησυχία. Μόνο στην ανάμνηση της δύσκολης ανηφόρας που έχω περάσει , η θύμηση της μοναξιάς που έζησα μου προκαλεί θλίψη. Το συναίσθημα της δικαίωσης μπερδεύεται με τον θυμό που φέρνουν απρόσκλητα οι μνήμες όσων με πλήγωσαν ,χτυπώντας με πισώπλατα. Δεν ήξερα αν ο δρόμος που διάλεξα ήταν ο σωστός , ακόμη δεν ξέρω . Είμαι μπερδεμένη. Πώς γίνεται απο την μια μέρα στην άλλη όλα να αλλάζουν; Παραδείγματος χάριν ,εγώ. Ζώ τις τελευταίες εννέα μέρες με τον άνθρωπο που με πλήγωσε περισσότερο απο τον οποιονδήποτε άλλον στον κόσμο. Που για χάρη του , κουβάδες δακρύων έχω χύσει ολα αυτα τα χρόνια . Και μόνο αυτές τις μέρες να πω , πιστευώ φτάνει. Η κατηφόρα με τρελαίνει,όπως και η κατάσταση ανάμεσά μας πλεόν. Έχουν περάσει μέρες που η αδιαφορία του ξεπέρασε κάθε όριο , ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες μετά το συμβάν μέσα στο αυτοκίνητο. Στην δουλειά φυσικά και δεν με αφήνει να πάω. Ευτυχώς ο Νεκτάριος δύο μέρες πριν , κατάφερε να μου φέρει το αμάξι.
" Έλα μαμα" απάντησα στην κλήση την μητέρας μου σχεδόν σε δευτερόλεπτα.
"Κοριτσάκι μου όμορφο. Πως είσαι ;Το παιδί; Όλα καλά; " η ανησυχία της έντονη και εμφανής πλέον.
Λατρεύω όταν ο άλλος δείχνει την ανησυχία του για το πρόσωπό μου έστω και με λιγοστά λόγια . Οι αρνητικές σκέψεις αυτομάτως σβήνονται , και επιτέλους η σιγουριά κατακλίζει τόσο το μυαλό μου ,όσο και το σώμα μου. Νίωθω ασφαλής με επανειλημένες αποδείξης αγάπης ,όπως όλοι έτσι;
" Όλοι είμαστε καλά μαμά. Απλώς μου λείψατε και πήρα να δω πως είστε. Έχουν περάσει τρεις μήνες μετά την τελευταία μας συνάντηση. " με θλίβει όταν δεν μιλάω συχνά με τους δικούς μου ανθρώπους.
" Το ξέρω κοριτσάκι μου , και σε εμάς έχετε λείψει. Προσέχεις τον εαυτό σου; "
Πόσο λατρεύω αυτή την φράση...
Πόσα συναισθήματα τρυφερότητας και αγάπης μπορούν να κρύβουν τέσσερις λέξεις;
" Ναι μαμά μου , στο έχω υποσχεθεί έτσι και αλλιώς. Ο μπαμπάς είναι εκεί; " ρώτησα σκαλίζοντας λίγο απο τα υπολείματα που είχαν απομείνει στο πιάτο μου απο το πρωινό μου.
VOUS LISEZ
MY BOSS
Roman pour Adolescents"Σε αγαπάω" "Είσαι η γυναίκα της ζωής μου. Συγγνώμη" Cover by LittleBlackBubble62