T Ρ Ι Α Κ Ο Σ Τ Ο

1.4K 64 3
                                    

Αχιλλέας 

  Θέλει καθημερινό αγώνα για να κρατήσεις μια σχέση ζωντανή . Πόσο μάλλον όταν από χίλια κύματα έχει περάσει με την πάροδο του χρόνου . Θέλει καθημερινό αγώνα για να μην σβήσει το πάθος και γάμος να γίνει . Από μικρός είχα την απορία , τι κάνουμε οι άνθρωποι . Όσο μεγαλώνω όμως , έχω καταλάβει . Ερωτευόμαστε . Παθιαζόμαστε . Τ δίνουμε όλα για όλα. Αλλά μόλις περάσει λίγο ο καιρός , χαλαρώνουμε . Πέφτουμε . Βαριόμαστε . Θεωρούμε τον άλλον δεδομένο ,έχουμε την πεποίθηση πως όσο εμείς τον θέλουμε , το ίδιο θα κάνει και αυτός / αυτή . Και έτσι , φουντώνουν όλα Και η φθορά κατατροπώνει μια σχέση . Σε ενοχλούν όλα . Γκρίνια , φωνές και τσακωμοί γεμίζουν το σπίτι . Και μετά αναρωτιόμαστε το γιατί . Ο έρωτας είναι όπως ένα άνθος , ένα πανέμορφο άνθος με μικρά αλλά αρκετά για να σε τσιμπήσουν αγκάθια . Όταν φυτεύεις ένα φυτό , θέλει καθημερινό πότισμα και φροντίδα για να μπορέσει να ανθίσει . Για να μπορέσει να παραμείνει ζωντανό για αρκετό καιρό ακόμη . Όσο νερό και αν ρίξεις στην αρχή , κουβάδες ολόκληρους . δεν αρκεί , αν μετά το πότισμα , από κούραση , απροθυμία ή τεμπελιά αντικαταστήσει την χαρά , την διάθεση που είχες όταν το πρωτο-αντίκροισες . Χρειάζεται αρκετή προσπάθεια , κάθε μέρα και από λίγο. Έτσι και οι σχέσεις . Δεν αρκεί να τα δώσεις όλα στην αρχή . Χρειάζεται να κρατήσω ζωντανό τον έρωτά μας , σήμερα , αύριο και για πάντα ...

" Αχιλλέα , θα πας πουθενά σήμερα ; " ρώτησε η Νεφέλη τυλίγοντας τα χέρια της γύρω απο την μέση μου ενώ το κεφάλι της ακούμπησε την πίσω πλευρά της πλάτης μου . 

" Θα πάω μέχρι τα μνήματα . Σαν σήμερα , πριν έξι χρόνια πέθανε ο αδερφός μου , πρέπει να πάω. Είναι υποχρεωσή μου . " απάντησα άψυχα και έσφιξα καλύτερα την μαύρη γραβάτα μου . 

" Κάνεις λάθος!Ήταν , είναι και θα είναι για πάντα ο αδερφός σου . Δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας , θέλεις και το κανεις ." η φωνή της σπάνια έβγαινε επιβλητική, δεν μου θύμιζε την ήρεμη Νεφέλη .

" Έχεις δικαιό . Δεν θα αργήσω . " αφήνοντας ένα απαλό φιλί στο μέτωπο της γυναίκας που κατάφερε με ένα μοναδικό τρόπο να κατακτήσει τόσο την καρδία μου όσο και το μυαλό μου το ίδιο , αποχώρησα απο το δωμάτιο .

Διαολέ , τι κάνω ...

Νεφέλη 

" Γιατι διστάζεις ; " πόσες φορές έχω ακούσει αυτή την ερώτηση απο το συγκεκριμένο άτομο. 

"Διστάζω γιατί ορισμένες φορές μου δίνει την εντύπωση πως δεν νοιάζεται για κανέναν και για τίποτα πέρα απο την πάρτη του , και συγγνώμη αλλά δεν έχω μάθει να ζω έτσι!"

MY BOSSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora