Νεφελη
§Η ερώτηση του Νεκτάριου με εφερε σε αμηχανια. Ναι το παραδέχομαι, τον σκέφτομαι διαρκώς. Είναι ο πατέρας του παιδιού μου, ο πρώτος μου ερωτας, αληθινός έρωτας. Μα πως γίνεται να μην το σκέφτομαι; Ο Λουκάς ειναι φτυστός ο πατέρας του. Πατέρας, τέρας για την ακρίβεια. Με πηδηξε και απλα εξαφανίστηκε. Για αυτόν ήμουν μια ξεπέτα, για εμενα ηταν ο μεγαλύτερος μου ερωτας. Ήμουν μόλις είκοσι ετών οταν με προσέγγισε, όταν θέλησε να με μάθει. Αυτός ήταν εικοσιτεσσατων ετων, απόφοιτος του πανεπιστημίου οικονομικών. Ειχε όνειρα για το μέλλον και μια στρωμένη δουλειά από τον πατέρα του. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
"Νεκταριε μην το κάνεις αυτό! Ήδη η μερα μου ξεκίνησε στραβά, δεν χρειάζεται να συνεχιστεί. Τι θα κάνεις σήμερα;" προσπάθησα να αλλάξω θεμα συζήτησης.
Δεν με συνέφερε...
"Θα πάω μέχρι το γραφείο για λίγες ωρες και μετά θα ψαξω για σπίτι." απάντησε πίνοντας μια γουλιά από τιν καφέ του.
" Νεκταριε, γιατί επιμένεις τόσο πολύ να φύγεις απο το σπίτι; Και εγω μα και ο Λουκάς σε θέλουμε. Έτσι και αλλιώς δεν μας είσαι βάρος" ανταποκριθηκα σοβαρή.
" Γιατί Νεφέλη είσαι νεα κοπέλα, θα φτιάξεις κάποτε την ζωη σου. Όπως και εγω. Θα ψάξω για κάπου κοντά. Και σου υπόσχομαι ότι οπότε με χρειαστείτε, θα ειμαι διπλα σας. Απλα πως να το θέσω όμορφα, θέλω τον χώρο μου "
Ειχε δίκαιο, ηταν ολόκληρος άντρας. Δεν χρειάζεται κάποια δίπλα του, δεν κάνει σχέσεις. Και θα ηταν άβολο για το παιδί να βλέπει καθημερινά νεα γυναίκα ή ακόμη χειρότερα να ακούει τους αναστεναγμους των δυο νέων. Επιπλέον, δεν θέλω το παιδί μου απο αυτή την ηλικία να αποκτήσει τέτοιο πρότυπο. Είναι κολλητός μου, μα δεν συμφωνώ με τις πράξεις του. Οι γυναίκες δεν είμαστε παιχνίδια ούτε αντικείμενα...
"Εντάξει. Θα βγω να ψαξω για αμάξι και κάποια τελευταία ψώνια. Θα μπορέσεις το απόγευμα να με πας μέχρι εταιρεία; Πρέπει να υπογράψω το συμβόλαιο μου και να κανονίσω το ωράριο." τοποθέτησα ζεστό νερό στην κούπα μου και περίμενα υπομονετικά να ετοιμαστεί το καυτό μου τσάι.
" Φυσικά. Απλα να μου στείλεις σε μήνυμα τι ώρα θέλεις να περάσω να σας πάρω για να ρυθμίσω το πρόγραμμα μου "
" Άστο Νεκτάριε. Θα πάρω ταξι και θα καλέσω την Μαίρη για babysitting. Δεν χρειάζεται να σε βγάζω απο το πρόγραμμα. Ήταν ηλιθιο εκ μέρους μου να ζητήσω κάτι τέτοιο. Συγγνώμη" απολογιθηκα ελαφρώς ντροπιασμενη για την συμπεριφορά μου.
CZYTASZ
MY BOSS
Dla nastolatków"Σε αγαπάω" "Είσαι η γυναίκα της ζωής μου. Συγγνώμη" Cover by LittleBlackBubble62