Episode-28

10K 595 4
                                    

ကၽြန္ေတာ့အိပ္ခန္းအလယ္ ငုတ္တုပ္ေလးထိုင္ကာ မေန႔က Sehun နဲ႔ အတူ၀ယ္ခဲ့တဲ့ အ၀တ္စားေတြ ထုပ္ပိုးေနသည္။ မလိုဘူး... မ၀ယ္ဘူးေျပာေနေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့အတြက္ဆိုၿပီး အနက္ေရာင္ leather ေလးတစ္ထည္ ၀ယ္ျဖစ္ေအာင္၀ယ္ၿပီး လက္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္တယ္။ ခရီးအတူထြက္ရင္ ဆင္တူ၀တ္ခ်င္လို႔တဲ့... ဥာဏ္ေျပးလြန္းတဲ့ ဆင္ေျခေလးေပါ့။ ဒါ့အျပင္ ခရီးေဆာင္အိတ္ေလးပါ ၀ယ္ထည့္ေပးလိုက္တယ္ဗ်ာ... အဲတာပဲၾကည့္ေတာ့...


အျဖစ္ပ်က္ေတြက ျမန္ဆန္လြန္းေပမဲ့ ေနာက္ဆံုးပန္းတိုင္ေလးက လွပေတာ့မည္။ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ အိပ္မက္ေလးတစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းတခဲ့ဖူးသလိုပဲ ေရာက္ရွိလာၿပီေပါ့။ အက်ၤီေခါက္ေနစဥ္ ေက်ာ္ျဖတ္ရမဲ့ ေန႔ညေတြကို ေတြးကာႏွင့္ ရင္ခုန္လိႈက္ေမာေနရၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘ၀တစ္ခုတည္ေဆာက္ေတာ့မယ္ေလ...

"ဘာလို႔ငိုေနတာလဲ?" Tulip ကိုၾကည့္ကာ အံ့ၾသၿပီး ေမးလိုက္သည္


"Sehun ကိုမုန္းတယ္။ ငါ့အကိုကို ဆြဲထုတ္သြားတယ္"


ဘာမ်ားလဲဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့မွာလန္႔သြားတာပဲဗ်ာ... ဟားတိုက္ကာရယ္ၿပီး "ဒီမွာလဲ မၾကာမၾကာလာအိပ္မွာပါဟာ... ျပန္မလာဘူးလို႔ မေျပာမိပါဘူး"


"မေျပာေပမဲ့ သိေနတယ္" ကၽြန္ေတာ့ခရီးေဆာင္အိတ္ကို ဖြင့္ၿပီး "နင္အခ်စ္ဆံုး အျပာေရာင္ polo အက်ၤီေလးကိုေတာင္ ထည့္သြားတယ္... အဲတာ ျပန္မလာတာမဟုတ္လို႔ဘာလဲ?"


သူစိတ္ေက်နပ္ေအာင္ အက်ၤီထုတ္ၿပီး "ဟုတ္ၿပီလား? ဒါကိုထားခဲ့မယ္..." သူမအနားသြားၿပီး ေပြ႔ဖက္ကာႏွစ္သိမ့္လိုက္သည္။ ထိုခ်ိန္မွာပဲ တံခါးေခါက္သံကိုၾကားလိုက္ရသည္...


"ငါသြားဖြင့္လိုက္မယ္" Tulip ခ်က္ခ်င္းထၿပီး ထြက္သြားတယ္

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေခါင္းတခါခါႏွင့္ ခရီးေဆာင္အိတ္ပိတ္ၿပီး အိတ္ေထာင္လိုက္တယ္။ Sehun နဲ႔အတူေနရေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အေတြးေလးနဲ႔ ပီတိေတြ အျပည့္ေပါ့။ သူ႔အိမ္ေရာက္ရင္ သူ႔အက်ၤီနံေဘး ကၽြန္ေတာ့အ၀တ္ေတြ စီရရီခ်ိတ္မယ္... သဘက္ကိုလည္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲ အတူတူထားမယ္... သြားတိုက္တံေလးလည္း သူ႔ခြက္ထဲ အတူတူထည့္မယ္... အင္မတန္ကို ၾကည္ႏူးစရာေလးပဲ...

StrangerWhere stories live. Discover now