Chapter 1

12.5K 421 6
                                    

,,Happy Birthday!" zařvali všichni v místnosti.

Já jsem trošku poskočila. Nečekala jsem, že když vejdu do restaurace, vyskočí na mě pomalu celá family a všichni kamarádi.

No jo, dneska je mi dvacet. Sakra, uteklo to docela rychle. Ještě nedávno jsem byla ta 17letá holka, která se se svojí kamarádkou a s kamarádi vydala na tour s One Direction. Nemůžu uvěřit, že to jsou už tři roky.

Za tu dobu, se docela dost věcí změnilo.

Holly se rozešla s Michaelem a začala chodit s nějakým Derekem. Derek, se mi vůbec nelíbil. Ale kdykoliv jsem to Holly naznačila, hned mi vynadala. Takže jsme se poslední dobou spíše hádaly. A to všechno kvůli Derekovi.

Michael se s rozchodem vyrovnal, i když to zezačátku nechápal. Já se mu nedivím. Co by jste dělali, kdyby za Vámi přišla váš kluk a řekl Vám něco ve smyslu, že Váš vztah nemá cenu, a že by bylo lepší to prostě zabalit? Já osobně, evím co bych dělala. Asi bych se s tím jentak nevyrovnala.

Ale, naštěstí se mi zatím nic takového nestalo. S Ashem nám to klape, i když je většinu času pryč. Zrovna teď, je Ash s klukami na tour. Sice mi Ash hodně chybí, ale o to je potom lepší vítání.

,,Sfoukni svičky." řekl mi můj brácha, který kvůli mé oslavě přiletěl až z Londýna, společně se svoji snoubenkou, která je ve třetím měsíci těhotenství. Ano, budu teta.

,,Jasně." řekla jsem a usmála jsem se.

,,A něco si přej." dodala Holly a usmála se na mě.

Podívala jsem se na dort. Bylo tam dvacet svíček. Zavřela jsem oči a něco si přála. Nebudu říkat co, protože jinak by se mi to nevyplnilo. Svíčky jsem sfoukla a všichni začali tleskat.

,,Tak, a teď dárky." zakříčela Lizzie. Lizzie je bráchova snoubenka.

Všichni se ke mně seběhli a začali mi přát. Já jsem jim děkovala a usmívala jsem se na ně. Potom jsem dárky rozbalila. Ani Vám nebudu říkat, co všechno jsem tam měla. Bylo toho docela dost. Nejvíce mě potěšil šátek, který Lizzie sama namalovala.

,,Tak, kdo si dá všechno dort?" zeptala jsem se všech v místnosti a chopila jsem se nože.

Přihlásili se pomalu všichni. Vůbec mě to nepřekvapilo. Začala jsem tedy dort krájet.

"Crrrrr" začal mi zvonit mobil. Podívala jsem se, abych zjistila kdo mi volá. Volal mi Ashton.

,,Můžeš to vzít za mě?" zeptala jsem se Holly a podala jsem jí nůž. Ona přikývla a usmála se na mě.

Šla jsem na chodbu, kde byl klid a mobil jsem zvedla.

,,Ano?" zeptala jsi se do telefonu.

,,Všechno nejlepší, darling!" ozvalo se z telefonu.

,,Oh, děkuji Ti Ashíku." řekla jsem a opřela se o stěnu.

,,Strašně mi chybíš." řekla jsem mu do telefonu.

,,Ty mě taky, darling. Havně nebreč." řekl Ash.

,,Neboj, to nehrozí." řekla jsem a utřela jsem si slzu, která se mi skutálela po tváři

,,Víš, že Ti ty černý šaty sluší?" zeptal se mě.

,,Díky ... Počkej, jak to víš?" zeptala jsem se ho.

,,No, kdyby jsi se trošinku otočila, viděla by jsi moje narozeninové překvapení." zasmál se do telefonu.

Já jsem se otočila a málem jsem dostala infarkt. Na konci chodby stál Ashton. Na sobě měl bílou košili a černé džíny. Úsměv měl od ucha k uchu.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat