Chapter 16

5.8K 344 1
                                    

,,Konečně doma." řekla jsem a svalila se na gauč.

Konečně jsme už doma. Ten let byl vážně únavnej. Jsem ráda, že teď nějaký čas nikam nemusím.

,,No víš, já jsem Ti zapomněl něco říct." řekl Ash a svalil se vedle mě.

,,Co se děje?" zeptala jsem se ho.

,,No, s klukama jedeme za měsíc na tour po Evropě a můžeme si vzít doprovod." mrkl na mě.

,,A co když nepojedu?" zeptala jsem se ho a zasmála jsem se.

,,Já myslím, že pojedeš. A ještě ráda. Přiznej to, že beze mě nevydržíš." zasmál.

,,Pěkně si věříš, Irwine. Ale, máš pravdu. Nevydržela bych to." řekla jsem a sedla si na něj.

,,A já bez Tebe." usmál se a dal mi pusu.

,,Ale, normálně, musím Ti něco ukázat." řekla jsem, zvedla jsem se z Ashe a začal se hrabat ve svém kufru. Když jsem našla to, co jsem hledala, rozeběhla jsem se do koupelny.

,,Za chvíli se vrátím!" zavolala jsem ještě na Ashe. 

V koupelně jsem se zamkla a převlékla jsem se. Koupila jsem si totiž tričko s Ashem. Tím myslím, že jsem měla tričko, které mělo na zadní straně jeho jméno a poslední číslo jeho roku narození. Měla jsem na sobě jenom krátké šortky, takže to vypadalo jako bych na sobě měla jenom tričko.

,,Tadáá!" zvolala jsem, když jsem přišla za Ashem nazpátek do obýváku.

,,WOW, sluší Ti to darling. Moje nejvěrnější fanynka." udělal na mě úšklebek.

,,To musím vyfotit a dát na Instagram a Twitter." řekl a s těmi slovy vytáhl mobil z kapsy.

,,Mám Ti tam hodit nějakou sexy pózu?" zasmála jsem se.

,,No, radši ne. Jinak budou všichni slintat nad tím, jak sexy snoubenku mám." řekl Ash.

,,No dobře." zasmála jsem se.

,,Pojď do ložnice. Tam je lepši světlo." řekl Ash a chytl mě za ruku. Odvedl mě do ložnice.

,,Tak, stoupni k té zdi a otoč se ke mně zády, aby tam bylo vidět ten nápis." řekl mi Ashton jako by byl nějaký profík.

,,No, nepovídej." zasmála jsem se.

,,Nemám si ty vlasy dát do culíku, aby nepřekážely, pane fotografe?" zeptala jsem se.

,,To by bylo fajn." zasmál se.

Šla jsem tedy do koupelny, kde jsem měla gumičky do vlasů. Udělala jsem si vysoký culík. 

,,Tak jsem ready." řekla jsem a došla ke zdi. 

Culík jsem si dala ke straně, aby nepřekážel.  Ashton mě několikrát vyfotil.

,,Darling, pojď si vybrat, jakou fotku mám na Instagram dát." řekl a já jsem šla za ním.

Nakonec jsme jednu fotku vybrali a Ash ji zveřejnil se slovy:

Fan Forever. :D I love my lovely girl. ☺<3 @Anne_Wright

,,Och, jak roztomilý." udělala jsemna Ashe úšklebek.

,,Tak jako ty." řekl a dal mi pusu.

,,Hele, pošli mi tu fotku. Dám si ji jako profilovku." řekla jsem Ashovi.

,,Jasně." řekl.

,,Jo, darling. Zítra jdeme na ten oběd k mé mamce." řekl Ash.

,,Neboj se. Na takové věci nezapomínám." mrkla jsem na něj.

____________________

,,Ahoj, Anne. Tvoji rodiče tu už jsou." pozdravila mě Ashtonova mamka.

,,Ahoj. Tak, to jsou rychlejší než my." zasmála jsem se.

,,Tady neseme něco malinkého k snědku." usmála jsem se na ní a podala jsem jí mísu se sušenkami, které měl Harry, Ashtonův brácha rád.

,,A vážte si toho. Musel jsem jet v osm hodin do obchodu." řekl Ash, který nemohl překousnout, že nemohl dokoukat nějaký jeho film, nebo co.

,,Neboj se. Ale, Tobě to neuškodí. Myslím si Annie, že na Ashe budeš mít hodně dobrý vliv. Já Vám to tak přeju." usmála se na nás A do očí se jí nahrnuly slzy.

,,Mami, nebreč." zasmál se Ash a mamku obejmul.

,,No, konečně jste tady." řekla moje mamka, která se najednou objevila.

,,Ahoj mami." řekla jsem mamce a objala ji.

,,Už pojďte, budeme jíst." řekla nám paní Irwinová a my se vydali do jídelny.

____________________

,,A kde plánujete svatbu udělat?" zeptala se nás najednou moje mamka.

,,No, o tom jsme ještě nepřemýšleli." řekl Ash popravdě.

,,A co kdybych Vám domluvila, jedno nádherné místečko. Je to tam vážně pěkné." řekla moje mamka.

,,Ne, mami. My si všechno zařídíme sami." řekla jsem své mamce. 

,,Promiň teda, že jsem Ti chtěla pomoct." řekla mi mamka a hodila na mě naštvaný výraz. A je to tady. Moje máti se rozhodla, že všechno zařídí. 

,,Mami, neber to prosím špatně, ale vážně si to chceme zařídit podle svého." řekla jsem jí v klidu. I tak začala situace u stolu houstnout. Všichni to poznali. Harry se někam zdejnul, Lauren po nás házela nervózní pohledy a paní Irwinová se začala na mou mamku mračit. 

,,Promiň, jenom chci aby jsi měla hezkou svatbu." řekla mi.

Krev se ve mně začala vařit. Ashton to poznal a chytl mě za ruku. Myslím, že to dneska nedopadne dobře.

,,A tím chceš říct, že my s Ashtonem svatbu hezkou mít nebudeme?" zeptala jsem se jí.

,,To netvrdím, ale mohla by sis nechat poradit." řekla mi.

Podívala jsem se na Ashtona, který mou mamku taky začal pomalu propalovat pohledem.

,,Ashtone, nepojedeme už domů. Začíná mi být nějak špatně." řekla jsem Ashovi. Ashton přikývl. 

,,Tak, ahoj mami." řekla jsem jí odměřeně.

,,Ahoj." odpověděla mi.

,,Děkujeme Ti za oběd." řekl Ash své mamce a objal ji.

,,Nemáte vůbec zač. A zase se ukažte." usmála se.

,,A Annie, nic si z toho nedělej." věnovala mi ještě jeden úsměv.

,,Neboj se." mrkla jsem na ni.

Rozloučili jsme se a šli jsme k autu. Když jsme nasedli, hned jsem řekla Ashovi.

,,Ta mi zase zvedla mandle." řekla jsem mu.

,,Bylo to na Tobě vidět." zasmál se.

,,Ale, nic si z toho nedělej." usmál se na mě a pohladil mě po stehně.

,,Je ale pravda, že bychom měli přemýšlet, kde tu svatbu uděláme." shrnul to Ash.

,,Ale, já myslela, že místo máme už stanovené." řekla jsemmu.

,,Vážně? Že o tom nevím." zasmál se Ash.

,,No, přece na tom místě, které jsi mi ukázal před třemi roky. Jak jsi mě tam vzal na piknik. Říkal jsi, že by jsi tam chtěl mít jednou svatbu, tak mě napadlo ..."

,,Počkej, ty by jsi s tím souhlasila?" zeptal se mě Ash a v očích mu tancovaly radostné plamínky.

,,No jasně. Pro svého velkého kluka všechno." zasmála jsem se a políbila ho.

,,A kvůli tomu, Tě miluju." usmál se.

,,Ale, teď bychom mohli jet domů, co říkáš?" usmál se.

,,Taky myslím." řekla jsem mu.

Ashton nastartoval a potom jsme se rozjeli domu.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat