Podívala jsem se na Ashtona. Sakra, o čem asi bude chtít mluvit? Vypadal hodně vážně. Takhle jsem ho snad ještě nikdy neviděla. Co když mi řekne, že mě podvadí. Já vím, že je to možná blbost, ale co vy víte.
,,Co se děje, Ashíku?" zeptala jsem se ho a snažila se udržet klidný tón.
,,Annie, já vím, že jsme to už několikrát řešili. Ale mně to pořád leží v hlavě." řekl mi a podíval se na mě.
Sedla jsem si vedle něj a chytila ho za ruku.
,,Tak povídej!" pobídla jsem Ashtona a povzbudivě jsem se na něho usmála.
,,Ale, doufám že na mě nebudeš zlobit." řekl mi a znovu se na mě podíval.
,,Neboj se. Jsem ráda, že si všechno říkáme. Tak a teď spusť." řekla jsem mu znova.
,,Tak jo. Víš, pořád přemýšlím nad tím miminkem." řekla mi. Koukala jsem na něj s otevřenou pusou.
,,Já vím, že jsme se včera dohodli, že to budeme řešit za půl roku kvůli práci, ale Annie, já bych vážně chtěl miminko." řekl mi a prosebně se na mě podíval
,,Co tak najednou?" zeptala jsem se ho.
,,No víš, jak jsme byli na tour, viděl jsem pár. Ta holka byla těhotná a ještě k tomu držela za ruku asi pětiletou holčičku. Byli tak sladký a já jsem si takhle předtavil nás. Teď mi ten obraz nechce zmizet z hlavy." řekl mi a usmál se.
Chvíli jsem na něho koukala. Je pravda, že taky občas přemýšlím o tom, že se s Ashem procházíme a vezeme kočárek. Ale, vždyť jsem dneska byla na tom pohovoru a nemůžu to hned nechat. I když, já mám vlastně možnost pracovat z domova. Ale, zvládala bych se přitom starat i o dítě. Je pravda, že by to bylo pěkné. Chodily bychom s Holly na procházky, ...
Ashton se na mě zamyšleně koukal.
,,Mám nápad." řekla jsem mu a zvedla se.
Šla jsem do koupelny a ze skříňky nad umyvadlem jsem vytáhla plato prášků. Asi Vám došlo, že to byla antikoncepce. Vzala jsem je a šla nazpátek za Ashem.
,,Co to máš?" zeptal se mě nechápavě. Platičko jsem mu ukázala.
,,Takže Ashi, uděláme takovou menší dohodu." řekla jse mu a jemu se rozzářily oči.
,,Tak povídej." pobídl mě Ashton a začal se usmívat.
,,Takže, Ty na mě nebudeš tlačit, co se týká miminka. Necháme tomu volný průběh. Je Ti to jasný?" zeptala jsem se ho.
On začal zuřivě přikyvovat.
,,A já toto vyhodím." zvedla jsem tabletky a zamířila jsem do kuchyně ke koši. Ash šel za mnou s vitězoslavným úsměvem.
Když jsem léky vyhodila, Ashton mě vzal do náruče a začal se se mnou točit. Já jsem se smála jako malá.
,,Miluji Tě!" řekl Ashton a dal mi pusu.
,,Myslíš, že bude blbý, když udělám jednu věc, kterou jsem chtěl udělat dávno?" zeptal se mě Ashton a začal se přiblbě šklebit.
,,Záleží na tom, o co jde." usmála jsem se.
Ashton si přede mně najednou kleknul.
,,Annie Wrightová, vezmeš si mě?" zeptal se mě.
Koukala jsem na něho s otevřenou pusou. Neváhala jsem ale ani chviličku.
,,Ráda, Ashtone Irwine." odpověděla jsem mu a on se usmál ještě víc. Teda jestli to vůbec šlo.
Vzal mě do náruče a pevně mě objal.
,,Promiň, prstýnek nemám. Bylo to spontánní rozhodnutí." zasmál se Ash.
,,Mně to vůbec nevadí. Nepotřebuju prstýnek, ale Tebe." řekla jsem mu a dala jsem mu dlouhý polibek.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction