,,Tak co, Ashi. Jsi připravený na dnešní nákupy?" zeptala jsem se Ashtona se smíchem.
Právě jsem dodělávala snídani. Dneska jsem se rozhodla pro lívance s javorovým sirupem.
,,Já jsem vždycky připraven." zasmál se Ash.
,,Promiň, já zapomněla." zasmála jsem se taky.
,,Mohli bychom se stavit někde na obědě. Aby jsi se moc neudřela." zasmál se a objal mě zezadu kolem pasu.
,,No jo, prosímtě." zasmála jsem se.
,,Už jsem Ti říkal, že Tě miluji?" zeptal se mě a začal mi líbat na krku.
,,No, já si teď nevzpomínám..." otočila jsem se na něj a udělala jsem na něj úšklebek. Objala jsem ho kolem krku a on své ruce vrátil k mému pasu.
,,Tak tedy, miluji Tě." řekl mi a přitiskl své rty na ty mé.
,,Já Tebe taky." usmála jsem se do polibku.
,,Ale, teď bych ráda dodělala ty lívance." řekla jsem mu a otočila jsem se zpátky ke sporáku.
,,Neboj, už Tě nebudu otravovat." zasmál se a šel do obýváku.
Podle zvuku, jsem poznala, že si zapnul televizi. Ani pořádně nevím, na co se koukal. Ale, asi to byla nějaká animovaná pohádka, protože v tuhle dobu, je dávají nejčastěji.
Dodělala jsem lívance, dala jsem je na tác a šla jsem za Ashem do obýváku.
,,Hm, pěkně to voní." řekl Ash a hned se pustil do své porce. Já jsem se po chvilce do své porce pustila taky.
,,Je to výborný." řekl Ash.
,,Já vím." vyplázla jsem na něj jazyk.
____________________
Po dvou hodinách
,,Tak a jsme tady." oznámil mi Ash, když jsme zastavili u velkého obchodního domu.
Ashton si vzal brýle a nasadil je.
,,Chci, abychom si v klidu nakoupili." vysvětlil mi.
,,Dobře." řekla jsem mu a vystoupila jsem z auta.
Ashton měl na sobě černé tílko, černé džíny a na hlavě měl šátek. Nechápu, jak si může myslet, že ho nikdo nepozná.
Já jsem na sobě měla černou košili a džínové kraťasky. Vlasy jsem měla ve vysokém culíku.
Ashton mě, hned po tom, co vystoupil vzal za ruku a my jsme společně vyrazili směr nákupy.
V nákupním centru bylo spoustu lidí. Co se taky dalo čekat, když za chvíli budou Vánoce.
,,Tak, kam půjdeme?" zeptala jsem se Ashe.
,,No, já bych šel nejdřív sem." ukázal na obchod a já jsem přikývla.
Vešli jsme do obchodu. Všude byla spousta oblečení. Bylo tu všechno, od spodního prádla až k plesovým šatům.
My s Ashtonem, jsme v prvé řadě potřebovali zimní bundy, kalhoty a takové ty věci do zimy.
Hned jsme zamířili k bundám. Ash měl bundu vybranou rychleji než já. Tak, to víte, musím si vybrat nějakou, která se mi bude líbit.
,,Mě nebaví nakupovat takovéhle oblečení. To mi připomíná, že si budeš muset koupit nějaké nové prádilko." pošeptal mi Ash do ucha a skousl mi ušní lalůček. Přejel mi mráz po zádech.
,,Ashtone, nech toho." řekla jsem se zatajeným dechem.
,,Já jsem si už s holkami koupila pradílko." řekla jsem mu a vyplázla na něj jazyk.
Povytáhl obočí.
,,Jakto, že o tom nevím?" zeptal se mě.
,,Není to přeci důležitý." řekla jsem a dál si prohlížela bundy.
,,Jak pro koho." řekl Ash potichu, abych to neslyšela.
,,Tak jo. Až přijdeme domů, tak Ti ukážu, co jsem si koupila." protočila jsem očima. On se usmál.
,,A uděláš mi přehlídku?" mrkl na mě.
Já jsem se jenom zasmála.
Po nějaké době, jsem konečně našla bundu, která mi sedla.
Přesunuli jsme se s Ashem na oteplovačky.
To nemám trvalo méně času.
Takže, teplé věci by jsme měli. Teda až na...
,,Ashi, musíme si ještě koupit teplý ponožky." řekla jsem s vážnou tváří a Ash se začal šíleně smát. Nechápavě jsem se na něho podívala.
,,Co se smeješ?" zeptala jsem se ho nechápavě.
,,Jen tak, měla jsi se vidět, jak jsi to říkala." řekl Ash a pořád se smál.
,,Tak, promiň, že se snažím. Víš, jaká jde od nohou zima?" zeptala jsem se ho a zamračila jsem se na něj.
Ano, možná jsem to přeháněla.
,,Promiň, darling." řekl a objal mě.
Já jsem se na něj usmála a stoupla jsem si na špičky, abych ho mohla políbit. On mi pomohl tím, že se ke mně sklonil. Přisála jsem své rty na jeho.
Uslyšeli jsme cvaknutí foťáku. Otočili jsme se za zvukem. Kousek od nás stál nějaký chlap s foťákem. Právě někomu volal.
,,Myslím, že naše nákupy musíme ukončit dřív. Mám takový pocit, že tady bude za chvíli spousta lidí." řekl Ash a já jsem jenom přikývla.
Šli jsme k pokladně zaplatit. Dneska všechno platil Ash. Byla to totiž naše dohoda.
Mně ze začátku vadilo, že Ash za mě všechno platil. Bylo to totiž, jako by jste za zadkem pořád měli někoho, kdo za Vás přebírá zodpovědnost. A to se mj vůbec nelíbilo. Proto jsme tk měli na střídačku.
Jednou on, podruhé já.
Dneska to zrovna vyšlo na něj.
Než jsme stačili zaplatit, do obchodu přicházelo najednou čímdál tím více lidí.
Nákup jsme si s Ashem rozdělili napůl. Chytl mě pevně za ruku a my se vydali pryč z obchodu.
,,Kdy plánujete svatbu?" zeptal se najednou někdo.
My s Ashem jsme neodpovídali. Už několikrát jsme takovou situaci zažili, takže jsme v tom měli docela praxi. Rychle jsme spěchali k autu. Nakonec nám musela pomáhat ochranka obchoďáku.
Ano, být zasnoubená s hvězdou slavné skupiny je docela sranda.
Konečně jsme se objevili u našeho, teda Ashova auta. Nasedla jsem do něho. Ash právě děkoval jedné paní z ochranky, že nám pomohli.
,,Promiň, darling, že nám ty nákupy dopadly takhle." usmál se smutně Ash.
,,Nic se neděje. Hlavně, že máme to nejdůležitější." usmála jsem se na něj a pohladila jsem ho po tváři. On se usmál.
,,Vypadá to, že oběd si budeme muset objednat domů. Přitom jsem Tě chtěl vzít do nějaké slušné restaurace." řekl.
,,To vůbec nevadí. Hele, najíme se a potom bychom si mohlo jentak lehnout. A nic..." řekla jsem, ale Ash mě nenechal tu poslední větu doříct a přisál se mi na rty.
,,To beru." řekl, když se ode mě odtrhl. Potom nastartoval auto a my jsme vyrazili směr domov.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction