Chapter 29

6.3K 369 5
                                    

,,Tak, jsme tady." prohlásila Holly, když zaparkovala.

Nemůžu tomu uvěřit, už ani ne za patnáct minut budu paní Irwinová. Zhluboka jsem se nadechla a s pomocí holek jsem vystoupila z auta. Byla to docela sranda se z auta vysoukat. Jen si to představte, jak vylézám z auta v obrovských šatech a na podpatkách.

,,Tak, jsi připravená." zeptala se mě Perrie a podala mi kytku. 

Holky, byly družičky. Až teda na Holly, Lizzie a Perrie. Možná jsem se Vám nezmínila o tom, že Perrie už není Edwardsová, ale Maliková. Se Zaynem se vzali minulé léto. No a u Holly a Lizzie je to jasné. Byly by asi první družičky s těhotenskými bříšky.

Přikývla jsem a potom jsme se společně vydaly k místu, kde na mě čekal můj taťka. 

,,Sluší Ti to, princezno." řekl mi taťka se slzami v očích.

,,Ale, tato snad nebudeš brečet." usmála jsem se na něj a potom ho objala. 

,,Já se jdu taky podívat na ..." mamka nedokončila větu, když mě uviděla.

,,Páni, jsi nádherná." řekla mamka a taky mě objala. Potom přišla Ashova mamka a celý proces se opakoval.

,,Nechci rušit takovou dojemnou chvilku, ale je čas." oznámila nám s úsměvem Eleanor. 

My jsme se rozdělili do skupin. A to následujících, moje mamka, Ashova mamka, Holly, Lizzie a Perrie se odešli posadit na svá místa. Po chvilce se ozvala hudba a družičky v sestavě: Lauren, Jesy, Jade, Leigh-Anne a Ellie vyšli s kytkami v ruce směrem k oltáři.

Tak a je to tady, teď je řada na mně a taťkovi. Zhluboka jsem se nadechla a společně s tátou jsem se pomalým krokem vydala k oltáři. Tuto chvíli jsem si představovala snad tisíckrát. 

Pohledem jsem se zaměřila na Ashe, který stál u oltáře v obleku a měl úsměv po celé tváři. Musela jsem se taky začít usmívat. 

Konečně jsem byla u oltáře. Ta cesta trvala jenom pět minut, ale mně to připadalo jako několik hodin. Táta mě předal Ashovi, který se na mě zářivě usmál. Já jsem mu úsměv opětovala. 

To co říkal oddávající jsem vůbec nevnímal. Najednou jako by se pro mě svět vypnul a na něm jsme byli jenom Ash a já.

Začala jsem vnímat až od té doby, kdy se mě oddávající zeptal, jestli si Ashe vezmu.

,,Ano." s odpovědí jsem ani na chvilku nezáváhala. 

Potom se na to samé zeptal Ashe.

,,Ano." odpověděl i on. 

Potom jsme si vyměnili prstýnky.

,,Tímto Vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu." usmál se oddávající.

Ashton se ke mně otočil a dlouze mě políbil. Všichni začali tleskat a já i Ash jsme se do polibku usmívali.

,,Ani nevíš, jak jsem se na tuhle chvíli těšil. Miluji Tě." pošeptal mi do ucha a mně se po tváří rozuteklo pár slziček.

____________________

,,Tak a teď tanec ženicha a nevěsty." křikl někdo a my s Ashem jsme šli na parket.

Začala hrát písnička od Eda, All Of The Stars. S Ashem jsme se na sebe nalepili a začali jsme náš tanec. Celou dobu jsme se na sebe usmívali. Byl to ten nejlepší tanec v mém životě. 

Nemůžu uvěřit, že tento velký den máme už za sebou. Příjde mi to jako nedávno, co kluci přemluvili mamku abych s nimi jela na tour. Je to neuvěřitelný.

,,Půjčíš mi na chvilku nevěstu?" ozval se mi povědomý hlas. Za Ashem stál usmívající Harry.

,,Jasně. Ale, neumačkej mi ji." zasmál se Ash a předal mě Harrymu. Harry se ke mně natiskl a začal se pohybovat do rytmu písničky.

,,Strašně moc, Ti to sluší." řekl najednou Harry.

,,Děkuji Ti." usmála jsem se na něj.

,,Tohle, si budu na do smrti vyčítat." řekl.

,,A co?" zeptala jsem se ho nechápavě, protože jsem nevěděla, o čem mluví.

,,Mohl jsem to být teď já, kdo s tebou bude mít miminko. Jenže jsem tu šanci nechal ujít a teď toho budu nadosmrti litovat." řekl. 

Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. To co řekl, mě maximálně překvapilo.

,,Ale neboj, nebudu se o nic pokoušet. Navždycky budeme kamarádi nebo ne?" zeptal se mě.

,,Navždycky." odpověděla jsem mu a usmála se na něj.

____________________

24. prosince 

,,Nepřesuneme se nahoru?" zeptal se mě potichu Ash. 

Právě jsme totiž leželi na rozložené pohovce a mezi námi ležel ten náš malý uzlíček štěstí.

,,Já bych zůstala tady. Podívej, jak je roztomilý." řekla jsem a podívala jsem se na našeho malého synka Thomase.

,,Tak já aspoň přinesu deky." řekl Ash a zvedl se pro deku.

Potom nás všechni přikryl. 

,,Pamatuješ si, co jsem tady přesně před rokem řekl?" zeptal se mě Ash a usmál.

,,Jo, že tady za rok budeme i s našim prckem." odpověděla jsem mu.

,,No jo, jenže tenhle rok nás tu je ..." nestačil doříct větu a ve dveřích se objevila Holly s Michaelem a s malou Diana v náručí.

Ano, Holly s Michaelem mají holčičku, která je o několik měsíců starší než náš Thomas. Je strašně sladká. Vlasy má po Holly a oči po Michaelovi.

,,Nerušíme?" zeptala se nás s úsměvem Holly.

,,Vůbec ne." řekl Ash.

,,Kde jsou vůbec kluci?" zeptala jsem se jich.

,,No, Luke je s Ellie nahoře a Calum šel někam s Bellou." odpověděl Michael.

Takhle jsme tam seděli dlouho. Povídali jsme si a sledovali jsme naše malé poklady jak spínkají.

,,Už jsem Ti řekl, že Tě miluju?" zeptal se najednou u mého ucha Ash.

,,Poslední dobou mi to říkáš pořád." usmála jsem se na něj.

,,No vidíš, a navždycky Ti to říkat budu." usmál se a potom naše rty spojil do dlouhého polibku.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat