*crrrr*
,,Sakra, kdo to otravuje tak brzo ráno?" zeptala jsem se podrážděně.
,,Ashi, jdi otevřít." budila jsem Ashtona.
,,Nech mě spát!" řekl a spal dál.
Nevěřícně jsem se na něho podívala. On fakt nejde.
,,Dobře, ale skončil si u mě!" řekla jsem mu a naštvaně se zvedla.
On byl ale pořád ponořen v říši snů.
Vzala jsem si župan, protože jsem spala v košili, která byla Ashtona a mně byla po ránu zima.
Šla jsem ke dveřím a otevřela je.
Ve dveřích stála Holly s Michaelem.
,,Dobré ráno! Doufám, že jsme Vás nevzbudili." řekla Holly a společně s Michaelem vešla do bytu.
,,Ale vůbec ne. Dáte si kafe?" zeptala jsem se jich.
Michael přikrývl a Holly mi řekla, že by si dala čaj.
Šla jsem tedy do kuchyně připravit kafe a něco k snědku.
,,Kde máš vůbec Ashe?" zeptal se mě Mikey.
,,Ale, ještě spí." odpověděla jsem mu a sedla si do křesla. Mikey se tomu zasmál.
,,No jo, Ashtona jentak něco neprobudí." řekl.
,,Tak, jak bylo u Cliffordů?" zeptala jsem se jich a usrkla si z mého hrníčku, ve kterém jsem měla kafe.
,,Výborný." řekla Holly a celá se rozzařila.
,,Už se těší na našeho broučka." usmál se Michael a pohladil Holly po bříšku.
Ještě na ní nebylo moc znát, že je těhotná. Ale, dávám tomu pár měsíců, bude Holly jako kulička.
,,Annie, přišla jsem hlavně kvůli tomu, že taky pojedu na to předávání cen. Ale nemám co na sebe, tak jestli by jsi mi nepomohla něco vybrat." řekla mi Holly.
,,Jasně. Taky nemám co na sebe. Ale, musely bychom jít už teď, protože odpoledne mi má přijít nějaká kniha, kterou mám přeložit. Tak jestli Ti to vyhovuje?" zeptala jsem se jí.
,,Jasně." řekla Holly.
,,Tak já se jdu obléknout a můžeme vyrazit." usmála jsem se na ní a vyrazila jsem do ložnice.
Ashton pořád ještě spal.
Na sebe jsem si vzala džíny a šedý svetr. Byl totiž listopad a já bych nerada nastydla.
Vlasy jsem si dala do culiku. Obula jsem si šedé Vansky a potom jsem šla za Holly a Michaelem.
,,Jestli chceš Mikey, tak tady můžeš zůstat. A probudit Ashe." řekla jsem.
,,To jsem měl právě v plánu. Jedeme totiž potom do studia." zasmál se.
,,Dobře teda." usmála jsem se na něj. ,,Holly kdyžtak odvezu domů, tak aby jsi se o ní nebál."
,,To bys byla hodná." řekl.
,,Hej, já ale nejsem dítě." hrála uraženou Holly, ale moc jí to nešlo.
Já s Michaelem jsme se začali smát. Holly se k nám po chvilce přidala.
Potom jsme spolu vyrazili na nákupy.
____________________
,,Dobrý den. Mám tady zásilku pro slečnu Annie Wrightovou." usmál se na mě poslíček.
,,To jsem já." usmála jsem se na něj taky. Potom jsem podepsala papír o tom, že jsem zásilku převzala.
Sedla jsem si na gauč a obálku jsem otevřela. Přišla mi totiž kniha, kterou bych měla do Vánoc přeložit.
Vzala jsem si svoje černé brýle se silnými obroučky.
Víte, brýle musím mít jenom na čtení a nebo na nějaké podobné věci.
Otevřela jsem obálku a vytáhla jsem z ní štos papíru.
Vyskytl se mi pohled asi na pětiset stránkovou knihu.
Vypadá to, že to žádná sranda nebude. Rozhodla jsem se, že sw hned pustím do práce.
Šla jsem si ale udělat kafe, abych něco vydržela.
Ono se to nezdá, ale nakupování s Holly je docela namáhavé.
Nakonec jsem to zvládla a vybrala jsem si dlouhé černé šaty s odhalenými zády a s vystříhem do V.
Vzala jsem si kafe do obýváku a sedla jsem si na gauč a pustila jsem se do práce.
Vzala jsem si tužku a začala jsem si potrhavat pasáže, které jsem věděla.
Poslouchala jsem k tomu písničky. Zrovna hrála písnička od kluků Long Way Home.
Začala jsem si ji probrukovat, když v tom mi někdo začal šeptat.
,,To mi nedělej. Víš co se mnou dělá, když máš na sobě brýle." zašeptal mi Ash do ucha a skousl mi ušní lalůček.
Nemohla jsem se udržet a vzdychla jsem. Ashton se pousmál.
,,Ashi, prosím musím dodělat aspoň tuhle stránku." řekla jsem mu, ale on mě dál líbal na krku.
Potom obešel gauč a sedl si vedle mě. Vzal do ruky papíry a položil je na stolek.
,,Udělej si na mě čas, darling. Víš jaký to bylo když jsem se probudil a ty jsi vedle mě nebyla?" zeptal se a sundal mi brýle.
Potom se ke mně sklonil a začal mě líbat.
Nebránila jsem se a zajela mu rukama do vlasů.
Najednou mě Ashton vzal do náruče a odnesl mě do ložnice.
Sedl si na postel, takže jsem na něm seděla obkročmo.
Ashton mi sundal tilko a po chvilce i podprsenku.
Začal se zabývat prsy a já jsem mu vzdychala do ucha.
Teď byla řada na mě. Svlékla jsem mu tričko a začala mu hladit po hrudi. Po chvíli jsem mu sjela až k.zipu u kalhot a rozepla mu je. Donutila jsem ho aby se nadzvedl a já mu kalhoty i s boxerkami sundal.
Začala jsem se zabývat jeho kamarádem, dokud se nedostal k vrcholu. Potom se naše role obrátili a on udělal mě.
Potom do mě nečekaně vnikl.
Když bylo po všem, svalili jsme se vedle sebe a Ashton nás přikryl.
,,Myslím, že mě nikdy nepřestane bavit dělat miminko." řekl mi a dál mi pusu do vlasů.
,,Být Tebou, tak to moc nepřeháním. Jinak tady za chvíli budeme mít školku." začala jsem se smát a Ashton se ke mně přidal.
,,Mně by to nevadilo." řekl mi.
,,Ale mně jo. Myslím, že bychom to nezvládli." řekla jsem mu.
,,Asi máš pravdu. Co kdybychom si objednali pizzu? Z mého výkonu mi vyhládlo." zasmál se Ash a natáhl se pro mobil, aby mohl pizzu objednal.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction