,,Ashi, jsou Vánoce." zařvala jsem, sotva jsem otevřela oči.
,,Co?" zeptal se mě rozespale.
,,Vánoce!" zakřičela jsem na něj. On se zasmál.
,,Ale, já chci ještě spát." řekl a víc se zamuchlal do peřiny.
,,Sakra, Ashtone Fletchere Irwine! Vždyť víš, jak miluju Vánoce! Tak laskavě zvedni zadek a pojď se mnou!" řekla jsem mu. On se ale jenom dál smál.
,,No tak, Ashíku. Vstávej, prosím." řekla jsem teď už v klidu a objala jsem ho zezadu.
,,Když tak prosíš." usmál se a zvedl se z postele. Na sobě měl jenom boxerky.
,,Tak pojď, darling." usmál se na mě Ash a chytl mě za ruku.
Společně jsme sešli schody ke stromečku. Bylo tam několik dárku. Samozřejmě, jsem tam ty dárky, které jsem měla pro Ashe dala já. Pod stromečkem ale pár dárku přibylo.
Přišli jsme ke stromečku.
,,Tak, šťastné a veselé, darling." řekl mi Ash a dlouze mě políbil.
,,A teď už ty dárky." řekl Ash nadšeně.
Sedli jsme si na zem, ke stromečku a začali jsme si rozbalovat dárky.
Ashovi jsem koupila hodinky, jeden červený a jeden černý šátek na hlavu, paličky na bubny a takové drobnosti.
,,Moc Ti děkuji dárky. Miluji Tě." řekl mi a dal mi pusu.
,,Neděkuj." usmála jsem se na něj a dala mu pusu.
,,A teď je řada na tobě, darling." usmál se na mě.
Přikývla jsem a začala jsem rozbalovat dárky. Dostala jsem od Ashe řetízek s přívěškem ve tvaru motýlka, potom šátek, naušnice ve tvaru kytiček a tak dál.
Pod stromečkem zbyly ještě dva dárky. Oba byly pro mě.
,,Otevři je." pobízel mě Ash. Já jsem se zasmála a jeden jsem otevřela. Rozdělala jsem to a zůstala jsem na to civět s otevřenou pusou.
Z obalu na mě totiž vykoukl těhotenský test, vůbec jsem nechápala, na co mi to teď bude. Podívala jsem se na Ashe nechápavě.
,,To máš takovou pojistku, kdyby jsi se cítila na to, že se s tebou něco děje." usmál se na mě.
Tak, tenhle dárek jsem nepochopila.
,,Aha." řekla jsem a nejistě jsem se na něho usmála.
,,A teď tenhle." podal mi poslední balíček, který tam byl.
Já jsem ho otevřela a vyndala z něj CD Eda Sheerana a vypadly na mě dva lístky na jeho koncert, který se bude konat v Londýně.
,,Ne, to nemyslíš vážně." řekla jsem mu a po tvářích mi začaly téct slzy. Byly to slzy radosti. Na koncert Eda, jsem totiž chtěla strašně dlouho. Ale, nikdy mi to nevyšlo, protože mě mamka nechtěla pustit na koncert do Londýna. Já osobně se ji nedivím, pustit šestnáctiletou holku samotnou do Londýna, je vážně nesmysl.
,,Ale myslím. Užijeme si to." řekl Ash a usmál se na mě.
,,Děkuji!" řekla jsem a vrhla jsem se na něj. Pevně jsem ho objala.
,,Bacha, ať si neumačkáš svého nastávajícího." zasmál se Ash. Já jsem se taky zasmála.
Ashton si najednou stoupl, vzal mi CDčko z ruky a přešel k přehrávači, dal ho dovitř a zapl. Místností se ozvaly první tóny Thinking Out Loud.
,,Zatancuješ si se mnou?" zeptal se mě Ash.
Koukala jsem na něho s otevřenou pusou.
,,Jasně." usmála jsem se na něj. Přišla jsem k němu a chytla ho za ruku. On si mě k sobě přitáhl a objal mě kolem pasu. Já jsem obmotala svoje ruce kolem jeho krku. Začali jsme se pohybovat po obýváku. Celou dobu jsme se koukali do očí.
,,Miluji Tě." zašeptal.
,,Já tebe taky." zašeptala jsem mu nazpátek.
____________________
Silvestr
,,Tři, dva, jedna ..." odpočítali jsme s Ashem poslední vteřiny tohoto roku.
,,Šťastný Nový rok." řekla jsem Ashovi a objala ho.
,,Tobě taky, darling." řekl Ash a dlouze mě políbil.
Myslím, že toto je dobrý začátek do Nového roku.
____________________
O týden později
,,Takže, jste si to tam užili." shrnula moje vyprávění Holly.
Bříško jí už pomalu začínalo být vidět. Ale jenom nepatrně, protože byla teprve ve třetím měsíci. Ale, Michael si ji vykrmoval, prý aby se měl Clifford junior co nejlépe. Takže do ní láduje pizzu a všechna jeho oblíbená jídla. Prý aby je měl prcek stejně rád jako on. No jo, byla s ním poslední dobou sranda.
,,Annie." ozvala se Ellie, která přišla z koupelny.
,,Ano?" zeptala jsem se jí.
,,Je mi to blbé, ale nemohla by jsi mi prosím dát vložku nebo něco, protože já jsem to ..." naznačila mi.
,,Jasně. Pojď se mnou." usmála jsem se na ní a zamířila jsem do koupelny.
Sáhla jsem do skříňky, kde jsem měla hygienické potřeby. Měla jsem tam dva zabalený balíčky... POČKAT! Neměla jsem to tuhle dobu už mít.
,,Kolikátého je?" zeptala jsem se Ellie.
,,8. ledna. Co je, děje se něco?" zeptala se mě Ellie.
Sakra, měsíc zpoždění!
,,No, to ještě určitě nevím, ale musím si to ověřit." řekla jsem ji a zamířila jsem do ložnice.
Šla jsem do kufru, protože jsme ještě s Ashem neměli pořádně vybaleno. Najendnou se ve dveřích objevila Holly i s Ellie. Kluci totiž něco zařizují kvůli tour, na které se chystáme ke konci měsíci. Tak s holkami takhle trávíme čas.
,,Co se děje, Ann?" zeptala se Holly.
,,No, mám takové tušení, že jsem ..."
,,Nekecej." vypískly nadšeně Ellie a Holly.
,,Ale, nevím to jistě. Mám jenom zpoždění, nemusí to hned znamenat, že jsem těhotná, musím si to ověřit." řekla jsem a ukázala jsem jim v ruce těhotenský test, který jsem dostala od Ashe.
Ony přikývly a já jsem zamířila do koupelny. Udělala jsem všechno, co bylo napsané na návodu. Když jsem všechno udělala, zamířila jsem za holkama, který seděly v obýváku.
,,Tak co?" zeptala se mě Holly.
,,Musím počkat deset minut." řekla jsem jim.
,,Uvidíš, bude to dobrý, jestli budeš těhotná, tak se Ashton zblázní radostí." řekla Holly.
,,To máš pravdu." usmála jsem se.
Deset minut uteklo jako voda.
,,Je čas!" oznámila mi Holly.
,,Takže, když tm bude jedna čárka, test je negativní. Pokud tam budou čárky dvě, test je pozitivní." informovala mě Ellie.
Já jsem jenom přikývla a pomalu jsem se podívala na test.
,,Tak co?" zeptala se mě zvědavě Ellie.
,,Já ... Já ... Já jsem těhotná." řekla jsem jim a holky začaly křičet.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction