23. prosince
,,Tak, jaký stromek se Ti líbí darling?" zeptal se mě Ash.
Zrovna teď jsme byli na trhu, dá se to tak říct, se stromečky. Nemůžu uvěřit, že tady ten čas tolik letí.
S Ashem jsme si to tady užívali. Předevčírem jsme byli bruslit, pak mě Ash učil na snowboardu a mohla bych pokračovat. Vážně jsem si to tady užívala. Včera jsme s Ashem pekli perníčky a řeknu Vám, že se nám povedli. Byla to sranda, jelikož se u toho Ash vztekal.
,,Mně se líbí tenhle." ukázala jsem na středně velký stromeček. Byl takový tak akorát.
,,Tak ho vezmeme." řekl Ash a zamířil k paní, která to tady vše měla na starosti.
____________________
,,Baby Please Come Home ..." ozývalo se z repráku.
Strašně se mi líbilo, jak tuto písničku holky z Little Mix nazpívaly. Zrovna jsme zdobili nás první stromeček. Zdobili jsme a já jsem si u toho zpívala písničku. Teprve teď jsem si všimla, že Ash nepokračuje ve zdobení a pobaveně mě sleduje.
,,Co je?" zeptala jsem se ho nechápavě a natáhla jsem se pro další ozdobu.
,,Baví mě, se na tebe koukat, když tancuješ. Jsi taková strašně roztomilá a přitom tak sexy." usmál se a usmál se na mě.
,,No jo." zasmála jsem se.
S Ashem, jsme měli stromeček ozdobený asi za hodinu. Zbývala poslední věc. A to hvězda na špičku stromečku.
Chtěla jsem ji tam dát, jenže, řekněme si to na rovinu, já s moji výškou jsem na ten stromek, teda na tu špičku nedosáhla.
,,Chceš pomoct, darling?" zeptal se Ash.
,,Jo, to by jsi mohl." usmála jsem se na něj.
Sotva jsem to dořekla, už jsem seděla Ashovi na ramenech. Museli jsme vypadat vtipně.
,,AAA, sakra. Mohl jsi mě taky upozornit." zasmála jsem se.
,,Tak šup, darling. Dej tam tu hvězdu." řekl mi.
Já jsem ho poslechla a hvězdu jsem tam dala.
,,Hotovo!" řekla jsem Ashovi a on mě pomalu dal dolu. Nechal si mě ale v náruči. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu, abych měla jistotu, že nespadnu.
,,Nádherně jsem ten stromeček ozdobili." řekla jsem Ashovi a usmála jsem se na něj.
,,To teda." usmála se a přiblížil se blíže ke mně. Já jsem mu vyšla vstříc. Naše rty se setkali a my jsme se dlouze políbili.
,,Víš, co teď dávají v televizi?" zeptal se mě Ash, když jsme naše rty oddělili od sebe.¨,,Netuším." zasmála jsem se.
,,Sám doma 2. To si nesmíme nechat ujít." řekl a položil mě na zem.
,,To máš pravdu. Jdu si udělat čaj. Chceš taky něco?" zeptala jsem se Ashe.
,,Já si dám taky čaj, děkuji." usmál se na mě.
Já jsem přikývla a šla jsem nám udělat čaj.
____________________
24. prosince
,,Darling, večeře je už připavená!" zavolal na mě zezdola Ash.
Ano, teď budeme mít s Ashem večeři. Už jsme to měli všechno připravené. Taky jak by ne, připravovali jsme to celé odpoledne.
Naposledy jsem se na sebe podívala v zrcadle. Chtěla jsem na tu večeři nějak vypadat. Když už jsou ty Vánoce.
Na sobě jsem měla černé šaty. Kolem pasu měly bílou mašličku. Vypadaly nádherně. Na nohách jsem měla černé balerínky a vlasy jsem měla sčesané do drdolu. Nadechla jsem se a vydala se dolů po schodech.
Ashton stál po schodami. Na sobě měl černé džíny a bílou košili. Vypadal v ní sladce. Musela jsem se usmát. Ashton se na mě koukal s otevřenou pusou.
,,Chodíme spolu sice dost dlouho, ale nikdy na tebe nepřestanu zírat s otevřenou pusou." zasmál se. Musela jsem se taky zasmát, protože to byla pravda.
,,A ty se zase nikdy nepřestaneš červenat." usmál se.
,,Pojď už na to jídlo." řekla jsem Ashovi a popadla jsem ho za ruku.
____________________
,,Umíš si představit, že za rok budeme prožívat Vánoce s našim prckem?" zeptal se mě Ash.
Už jsme byli po večeři a teď jsme popíjeli horkou čokoládu u krbu. Bylo to tak romantické. Zamyslela jsem se nad otázkou, kterou mi Ashton položil. Ano, uměla jsem si to představit.
,,Dovedu." usmála jsem se na něj a opřela jsem hlavu o jeho rameno.
,,Měli bychom poslat přánička." řekl najednou Ash.
,,To by jsme měli." usmála jsem se na něj.
Ashton vytáhl mobil a my jsme vyfotili vánoční selfie. Potom jsme ho poslali všem našim známým. Když jsem poslala přání všem, lehla jsem si a položila jsem Ashovi hlavu na kolena.
,,Annie, mám otázku." řekl najednou Ash.
,,Jen se ptej, Ashíku." usmála jsem se na něj.
,,Proč je na nás poslední dobou tvoje mamka tak nepříjemná?" zeptal se Ash.
Tak, Annie, vypadá to, že budeš muset Ashovi říct, co si myslí o tom, že se snažím otěhotnět.
,,No, ona nechápe naše rozhodnutí, že chceme mít miminko. Prý jsme na to moc mladý a že na všechno zůstanu, protože ty budeš jezdit s klukami po tour." povzdechla jsem si a podívala se na Ashe. Koukal na mě s otevřenou pusou.
,Ona si vážně myslí, že bych Tě v tom nechal samotnou?" zeptal se nevěřicně.
,,To bych v životě neudělal. A s těma tour se to vyřeší. Už jsme to dokonce probírali s Michaelem. Taky nechce nechat Holly samotnou." řekl Ash.
,,Já vím." usmála jsem se.
,,A teď by jsme měli jít spát. Už se těším na dárky." řekla jsem Ashovi a zvedla jsem se. Natáhla jsem k němu ruku, abych se zvedl.
On se tomu zasmál, ale zvedl se. Potom jsme se vydali po schodech do naší ložnice.
____________________
Ahoj!
Chtěla bych Vám poděkovat za 600+ votes. Strašně si toho vážím.
Mám Vás ráda. <3
Božda xxxx
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction