,,Sakra, jak tohle mám dát dohromady?!" rozčilovala jsem se nad moji práci.
Seděla jsem společně s Ashem v obýváku. On se koukal na televizi a já jsem se věnovala své práci. Měla jsem přeloženou do půlky. Zbývalo mi už jenom asi 250 stránek.
,,Co Ti nejde?" zeptal se Ash.
,,Ale, jenom jednu větu. Vůbec mi to tady nedává smysl. Musela bych poupravit celou stránku. Sakra!" řekla jsem.
,,Tak mi tu větu řekni. Já Ti pomůžu." řekl Ash a ztlumil hlasitost televize.
Podívala jsem se na něj skrz mé brýle.
,,Vážně? Neříkal jsi mi, že francouzsky neumíš a že je to divný jazyk?" zeptala jsem se ho a pozvedla jsem obočí.
,,Změnil jsem názor. A na škole jsem měl jeden rok francouzštiny." dodal.
,,No dobře." řekla jsem a začala jsem předčítat text a on se na mě koukal s otevřenou pusou.
,,No tak, Ashi! Pomoz mi." zasmála jsem se.
,,Vůbec jsem nerozuměl tomu, co jsi říkala, ale vypadala jsi u toho sexy." zasmál se.
,,No jo. Dneska už na to kašlu, jdu spát." řekla jsem a sundala jsem si brýle.
,,Já jdu taky." řekl Ash a vypnul televizi.
Šla jsem do ložnice, lehla jsem si a přikryla jsem se lehkou dekou.
Už jsem byla převléknutá do svého oblíbeného pyžama od Cala.
Ashton se právě svlékal a nechal si na sobě jenom boxerky. Lehl si vedle mě.
,,Ty zítra něco máš?" zeptala jsem se Ashe.
,,Jo, odpoledne jdeme s klukama zapít malého Clifforda." řekl Ash.
,,Aha, a kde ho budete zapíjet?" zeptala jsem se.
,,O tom jsem s Tebou chtěl mluvit. Nemohli bychom ho s klukama zapít tady?" zeptal se mě Ash.
,,Jasně. Já teda asi přespím u Holly." řekla jsem.
,,Dobře. Děkuji Ti." řekl a dal mi pusu.
,,Tak jo, dobrou noc." řekla jsem Ashovi a otočila jsem se na bok.
Ashton se ke mně přitiskl.
____________________
,,Nazdárek, Ann." pozdravil mě Calum, který společně s Lukem přišel připravit věci na párty.
,,Ahoj, pojďte dál." řekla jsem jim a oni vešli.
Zamířila jsem do kuchyně, kde jsem připravovala oběd. Dneska jsem se rozhodla pro jednoduchou činu.
,,Annie, můžeme někam dát tohle?" zeptal se mě Luke a ukázal mi dvě flašky Jacka Danielse.
,,Dejte si to do ledničky." usmála jsem se na něj.
Luke dal flašky do lednice.
,,A, kde je Ash?" zeptal se mě Luke.
,,Jel ještě něco nakoupit nebo co." odpověděla jsem mu a míchala jsem zeleninu.
,,Tady to voní." řekl Calum a přišel za námi do kuchyně.
,,Co to kuchtíš?" zeptal se mě.
,,Čínu. Chceš ochutnat?" zeptala jsem se ho a nastavila jsem mu vařečku, aby mohl ochutnat.
,,Proč ne." zasmál se a ochutnal. Jenže začal ječet, protože si spálil jazyk. Já a Luke jsme se začali šíleně smát.
,,No jo, jen se smějte." zamračil se na nás.
,,Ne, pojď. Dám Ti něco k pití, ty náš chudáčku." řekla jsem Calovi a šla jsem k lednici. Vyndala jsem z ní džus a potom jsem Calovi nalila do skleničky, kterou jsem mu následně podala.
,,Díky." usmál se na mě Cal. Taky jsem se na něj usmála a potom jsem se vrátila k vaření.
,,Darling, můžeš mi přijít pomoct?" ozvalo se najednou z předsíně.
,,My tam zajdeme." řekl Calum a už byl na cestě do předsíně.
,,Děkuji." zavolala jsem za ním.
____________________
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction