,,Počkej, ale jak? Vždyť spolu už půl roku nechodíte." zeptala jsem se nechápavě.
Vážně mi to pořád nedocházelo.
,,No, jak Derek odjel, tak přišel Michael, no a..." řekla a začervenala se.
,,Aha, chápu." řekla jsem.
Abych Vám řekla pravdu, měla jsem radost z toho, že to miminko je pravděpodobně Michaela. Jak jsem říkala, Dereka moc nemusím.
,,Michael pro Tebe pořád něco znamená, že jo?" zeptala jsem se jí a ona se začala usmívat.
Její úsměv byl tak nakažlivý, že jsem se začala za chvilku usmívat taky.
,,Tak, v čem je teda problém? Vždyť se milujete a za chvíli budete mít malý poklad, tak co se děje?" zeptala jsem se jí teď hodně nechápavě.
Kdyby se mně stali něco podobného jako jí, teď bych tady skákala radostí. I když dvacet let není moc vysoký věk, co se týká dítěte, ale tohle bych neřešila.
,,No, jsou tady dva problémy." řekla Holly.
,,A to jaké?" zeptala jsem se a napila jsemse ze svého hrnku.
,,No, zaprvé, nechci zkazit Michaelovi kariéru. Vždyť to bude velká změna, mít mimčo." řekla.
,,Já si myslím, že tohle bude to poslední, co bude Michael řešit." usmála jsem se na ní.
Ona se na mě také usmívala.,,A zadruhé?" zeptala jsem se jí.
,,Derek." řekla smutně.
,,Derek, to určitě pochopí. Vždyť on sám říkal, že děti nechce. Takže, nic proti, ale podle mě mu nebude vadit, když se vrátíš k Michaelovi." usmála jsem na ni povzbudivě.
,,Ale já nevím, jak mu to mám říct." zoufale řekla Holly.
,,Komu, Michaelovi nebo Derekovi?" zeptala jsem se jí.
,,Oběma." řekla.
,,Hele, co se týká Michael, tak to zařídíme už dneska." mrkla jsem na ni.
,,A to jako jak?" zeptala se mě nechápavě.
,,Přijď k nám dneska na večeři." řekla jsem jí.
,,A, co se tím vyřeší?"
,,Bude tam i Mikey."
Ona se jenom usmála.
,,Já nevím, jestli je to dobrý napad. A nebude to Ashovi vadit?" začala se vymlouvat.
,,Ne, Ashovi to rozhodně vadit nebude. Neboj, dobře to dopadne." řekla jsem jí.
,,Snad ji." úsměv mi opětovala.
____________________
,,Ashi, dneska budeme mít návštěvu." řekla jsem Ashtonovi, který se válel na gauči a koukal se na fotbal.
,,Vážně? A koho?" zeptal se mě a vypnul televizi.
,,No, Holly a ty pozveš Michaela." řekla jsem. Ashton po mně hodil nechápavý pohled.
,,Všechno se dozvíš později." zasmála jsem se a dala mu pusu na tvář.
Šla jsem se převléknout do něčeho domácího. Stejně teď půjdu něco uvařit na tu večeři. Vzala jsem si krátké kraťásky a volné tričko Nirvana, které bylo samozřejmě Ashe. Vlasy jsem si dala do drdolu.
,,Nechceš nějak pomoc?" zeptal se mě Ash a objal mě kolem pasu.
Zrovna jsem míchala salát.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction