Chapter 7

6.3K 344 0
                                    

,,Už kvůli němu nebreč, Holly. Nestojí Ti za to." uklidňovala jsem jí a hladila jsem jí po zádech. Holly se pomalu uklidňovala.

,,A kam teď půjdeš?" zeptala jsem se jí.

,,No, včera jsem se o tom bavila s Michaelem. Dohodli jsme se, že budu bydlet u něj." řekla mi a začala se usmívat. Najednou se uvolnila a začala se usmívat. Vypadá to, že Michael je její lék.

,,To je dobře. Tak zatím můžeš být tady se mnou. Kluci jsou stejně ve studiu." řekla jsem jí.

Ona přikývla a začala něco hledat v kabelce.

,,Napíšu to jenom Michaelovi, aby to věděl a potom se tady pro mě stavil." řekla mi Holly a začala psát zprávu.

,,Jasně. Dáš si kafe a nebo čaj?" zeptala jsem se jí. 

,,Čaj, prosím." řekla mi a já jsem se zvedla a šla do kuchyně.

Dala jsem vařit vodu a připravila jsem hrníčky. Z lednice jsem vzala dort a každé jsem na talířek dala jeden kousek. Když jsem měla všechno hotové, vzala jsem tác a odnesla jsem to do obýváku.

,,Děkuji." usmála se na mě Holly a vzala si svůj čaj.

,,Co teď budeme dělat?" zeptala se mě Holly.

,,No, mohli bychom jít ven. Abych řekla pravdu, dostala jsem strašnou chuť na muffiny ze Starbucksu." mrkla jsem na ní.

,,Výborný nápad. Prosimtě, nemohla bych si zatím někam dát ty věci, aby tady nepřekáželi?" zeptala se mě Holly.

,,Jasně, dáme to do pokoje, který je prázdný." řekla jsem jí a vzala jí jeden kufr. Zavedla jsem jí do pokoje, kde nic nebylo.

,,Na co vlastně tenhle pokoj máte?" zeptala se mě Holly, když položila svůj kufr na zem.

,,To netuším. Ashton něco říkal, že až budeme mít děti, tak se bude hodit." řekla jsem jí popravdě. 

Ona se na mě podívala.

,,Nemyslíš si, že Ti Ashton něco naznačuje." zeptala se mě. 

Zamyšleně jsem se na ní podívala. 

,,Nemůžeme to probrat u těch muffinů?" zeptala jsem se jí. Ona jenom přikývla a vydali jsme se do Starbucksu.

___________________

,,Aha. Věř mi, že Tě chápu. Já kdybych nečekaně neotěhotněla, tak bych to udělala jako ty." řekla mi Holly. 

Právě jsme seděli v parku, protože jsme se rozhodli, že nebudeme sedět pořád doma a tak jsme se vydali na menší procházku. Já jsem Holly všechno vysvětlila.

,,A jaký to je, vědět, že máš v sobě takového drobečka?" zeptala jsem se zájmem Holly. 

,,No, zatím to moc nevnímám. Je to totiž chvilka co to vím. Ale, je pravda, že když si uvědomím, že ve mně je malinkatý miminko, je to něco neuvěřitelnýho." řekla a začala se usmívat. Musela jsem se také začít usmívat, protože byl její úsměv nakažlivý.

,,Hele, ty taky pojedeš s klukami na to předávání cen?" zeptala jsem se jí.

,,No, zítra máme sraz s Mattem, aby jsme to všechno vyřešili. Párkrát budeme muset společně vyjít mezi lidi, aby si všichni všimli, že se něco změnilo. Ale, Michael říkal něco o tom, že bych měla jet s ním." řekla mi a usmála se na mě.

,,A už to vědí Cliffordovi?" zeptala jsem se jí.

,,Ne, ale zítra tam jedeme." řekla mi Holly. ,,Jsem trošku nervózní, jak to vezmou." 

,,Podle mě dobře. Paní Cliffordová vždycky říkala, že se těší až bude babička." řekla jsem jí. 

,,Máš pravdu. Nevyrazíme pomalu domů?" zeptala se mě. 

Já jsem přikývla a zvedla jsem se k odchodu.

____________________

,,Jsem doma." řekl Ashton, když vešel do dveří. Za ním vešel hned Michael.

,,Pšt, Holly spí." řekla jsem jim. 

Holly po tom, co jsme přišly, unula na gauči, když jsme se koukaly na Přátelé.

,,Tak, já jí půjdu vzbudit a řeknu jí, že můžeme vyrazit domů." řekl Michael a šel hned do obýváku.

,,Ahoj, darling. Tak co, chyběl jsem Ti?" zeptal se mě Ash a chytl mě kolem pasu.

,,No, jasně že jsi mi chyběl, Ashíku." řekla jsem mu a dala jsem mu pusu na tvář. 

,,Nechci rušit, ale Annie, kde jsou kufry. Vezmu je do auta." zeptal se mě Michael.

,,Pojď, já Tě tam zavedu." řekla jsem Michaelovi a vedla jsem ho ke kufrům. On je vzal a šel je dát do auta.

____________________

,,Tak co Ashíku, taky dneska uvaříš?" zeptala jsem se Ashe.

,,No, darling, dneska asi ne. Víš, kdyby jsi každý den jedla moje speciality, za chvíli bys nechtěla abych vařil." řekl a začal se smát.

,,Je mi to jasný." řekla jsem mu. ,,A jak bylo ve studiu." zeptala jsem se ho a sedla jsem si mu a klín.

,,Ale, znáš to. Máme nějaké nové písničky. Dneska jsme to dávali s klukama dohromady." řekl mi a více si mě k sobě přitisknul.

,,A co ty? Jaký jsi měla den?" zeptal se mě.

,,No, dneska jsem nic moc nedělala. Přišla Holly, tak jsme byly ve Starbucks a povídaly jsme si." řekla jsem mu.

,,Ty jdeš zítra na ten pohovor, že jo?" zeptal se mě Ash.

,,Jo, jo." odpověděla jsem mu.

,,A já dlouho Ti to bude trvat? Napadlo mě, že bychom mohli vyrazit někam ven. Společně s Calem a Lukem." řekl mi Ashton.

,,No jasně. Myslím, že ten pohovor nebude dlouho trvat. Takže nevidím problém v tom nejet." řekla jsem Ashovi a dala jsem mu pusu na nos.

,,Dobře. Takže, až tam skončíš, tak mi zavoláš."  řekl mi Ash.

,,Rozkaz, šéfe." zasmála jsem se. ,,Teď mi řekni, co budeme jíst, Ashíku."

,,No, co kdybychom si dneska objednali čínu. Mohli bychom se zamuchlat do postele a nic nedělat. Nebo dělat ..." zasmál se a začal mě líbat.

Já jsem se tomu nebránila a vycházela jsem mu vstříc.

,,Great idea! Tak, já jí jdu objednat." řekla jsem Ashovi a šla jsem si pro telefon, abych mohla tu čínu objednat.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat