Chapter 22

5.1K 317 3
                                    

,,Konečně. Už mám strašnej hlad." prohlásil Ash, když nám dovezli oběd.

,,Mi povídej." řekla jsem a vzala jsem si svoje jídlo.

S Ashem jsme seděli v kuchyni a jedli jsme.

,,Doufám, že máme všechno nakoupené. Sakra, to se tam ten novinář musel objevit?" řekl se zamračeným výrazem Ash.

,,Neboj, vypadá to, že všechno nakoupené máme. Kde myslíš, že se objeví naše fotka?" zasmála jsem se.

,,To netuším. Možná v Bravíčku." řekl a začal se smát. Já jsem se k němu přidala.

,,Tak, to už se těším. Už vidím ten titulek: Objeveni v obchoďáku." řekla jsem se smíchem.

,,Ne asi. A určitě tam napíšou, že jsi si byla vybírat svatební šaty na naší tajnou svatbu." zasmál se.

Možná, se Vám to bude zdát neuvěřitelné, ale podle několika časopisů a novin jsme se už několikrát tajně vzali. S Ashem jsme se tomu vždycky zasmáli.

,,Když jsme už nakousli tu svatbu, tak bych se Tě chtěl zeptat, jak by jsi si ji představovala? Myslím, datum, místo... To už vlastně máme. No, ale znáš. Takové ty věci kolem." zeptal se mě Ash.

Chvíli jsem na něho koukala a přemýšlela jsem.

,,No, napadlo mě, že bychom mohli svatbu udělat třeba v březnu. A ještě hezčí by bylo, kdyby to bylo 21." řekla jsem mu.

A proč zrovna toto datum?

No, víte jaro je moje nejoblíbenější roční období, a zrovna ten den jaro začíná.

,,To je dobrý nápad. Zrovna ani nejsme na tour, protože to je ta měsíční přestávka. Takže, datum by jsme měli." usmál se.

Taky jsem se na něho usmála.

,,Tamto, bych řešila až potom, protože březen je až za tři měsíce." řekla jsem mu.

,,Máš pravdu, teď musíme vyřešit jinou věc." řekl, popadl mě za ruku a táhl mě k ložnici.

Sedl si na postel a koukal na mě.

,,Co je?" zeptala jsem se ho se smíchem.

,,Čekám na přehlídku." zasmál se. Já jsem protočila očima.

,,No, víš, já mám vlastně už něco na sobě." řekla jsem a sundala jsem si košili, abych mu mohla ukázat svoji novou černou podprsenku.

,,Hm, nádherná." řekl Ash a vstal z postele. Přiblížil se ke mně.

Objal mě kolem pasu a své rty přitiskl na mé. Já jsem začala s Ashem spolupracovat. Pomalu jsme se přesunuli k posteli. Ashton do mě jemně strčil a já jsem skončila na posteli. Potom na mě pomalinku nalehl a dál mě líbal. Sjela jsem rukama po jeho hrudi až k lemu jeho tílka, abych mu naznačila, že se mi nelíbí, že ho má pořád na sobě. On to pochopil a tílko si sundal. Potom Ash rozepl moji podprsenku a sundal mi ji. Začal mě líbat na hrudi a sjížděl níž. Sundal mi kraťasky i s kalhotkami. Já jsem mu potom taky stáhla kalhoty i s boxerkami. Ash na mě nalehl a pomalu do mě vnikl.

Po nějaké době, jsme oba vyvrcholili a lehli jsme si vyčerpaně vedle sebe.

,,Ani nevíš, jak se na tu svatbu těším." řekl mi Ash a objal mě.

,,Ale vím. Já se taky těším jako malé dítě." řekla jsem mu a políbila jsem ho na hruď.

,,Ale, naše Vánoce budou taky bomba. Už se nehorázně těším." řekl.

,,Já taky." usmála jsem se na něj.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat