Chapter 15

5.6K 349 6
                                    

,,Gratuluji Ti." řekla mi Holly, hned potom, co jsem přišla z pódia nazpátek do zákulisí. Pevně mě k sobě přitiskla.

,,Děkuji Ti." poděkovala jsem jí.

,,Taky Ti gratuluji." řekla mi tentokrát Ellie a taky mě objala.

,,Děkuji." usmála jsem se na ní a potom jsem si sedla na židli.

,,Ale, měl to pěkně vymyšlené." řekla po chvilce Ellie. 

,,To teda. Takovou žádost o ruku bych chtěla taky." přikývla Holly.

,,Myslím, že zrovna ty se žádosti o ruku dočkáš co nejdřív." mrkla jsem na ní.

,,No nevím." řekla Holly nejistě.

Kluci zrovna teď hráli Amnesia. Kluci jí věnovali právě Holly. Holly se pořád přiblbě usmívala a my s Ellie jsme se jí smály. Ani nevím proč, prostě jsme dostali záchvat smíchu. 

Kluci končili písničkou 18, a tu zase věnovali Ellie. Na tuhle písničku jsme to s holkama v zákulisí rozjely. No, rozjely. Vlastně jak se to vezme. 

Kluci se rozloučili s fanoušky a šli do zákulisí za námi. 

,,Potřebuju sprchu." řekl Calum a vydal se do šatny. 

,,Já jdu taky. Počkejte tady na nás." řekl nám Luke.

,,Jasně šéfe!" zasmála se Ellie. Luke na ní udělal úšklebek a pak následoval kluky.

,,Doufám, že jim to nebude trvat dlouho." řekla Holly. 

____________________

,,Konečně klid." řekl Ashton, když jsme dorazili do našeho pokoje.

,,To teda. Nechápu, jak můžeš ten řev vydržet." zasmála jsem se. Ash se taky zasmál.

,,Tak co? Líbilo se Ti překvapení, které jsem pro Tebe připravil." zeptal se mě Ash a objal mě kolem pasu.

,,No, vážně mě to překvapilo. Ty jsi vážně romantik. Požádat mě o ruku před několika tisíci fanynek, to se jentak nikomu nestane. Divím se, že jsem to vůbec přežila, Taky po mně mohli začít házet třeba zeleninu." řekla jsem Ashovi a ten se rozesmál.

,,Ale, nakonec jsi to přežila. Ale, jen si to představ. Za pár měsícu se budeš jmenovat Annie Louise Irwin ... Zní to dobře." usmál se Ash a začal mě líbat.

Najednou mi zazvonil mobil. Jak jinak. Najednou se rozezněl i Ashův mobil. Podívala jsem se na displey a nevolal mi nikdo jiný než moje drahá maminka.

,,Můžu hádat, kdo Ti volá?" zeptal se mě Ash.

,,Ne, myslím že to víš. A Tobě asi volá stejný člověk, že jo?" zeptala jsem se a usmála se.

On mi přikývl. Takže nás oba čeká výslech typu:

,,Jakto, že jste nám nic neřekli?" nebo ,,Vy už plánujete dítě? Nejste na to mladí?" 

Zhluboka jsem se nadechla a mobil jsem zvedla.

,,Ahoj, mami." řekla jsem do telefonu.

,,No, ahoj. Annie není tady něco, co by jsi mi chtěla říct." zeptala se mě mamka.

,,Mami, s Ashem se budeme brát." řekla jsem mamce a z druhé strany jsem slyšela, že mamka brečí.

Chvilku jsem si s mamkou povídala. Ona teda většinu času probrečela. Říkala mi věci typu, že jsem už velká, a něco takového. Prostě znáte to. 

Asi po dvaceti minutách hovoru jsme konečně hovor ukončily. Ashton už seděl na posteli.

,,Tak co? Co jsi se dozvěděla nového?" usmál se na mě Ash. 

,,No, strašně nám to přeje a znáš to." usmála jsem se a sedla si vedle něho. ,,Co ty?" zeptala jsem se ho.

,,No, mamka je na tom podobně a zve Tebe a tvoji rodinu na oběd." řekl mi Ash.

,,Tak to jo." usmála jsem se na něj.

,,Darling, když jsi odcházela z pódia, tak jsi mi něco slíbila." řekl mi Ash a pohladil mě po stehně.

,,No jo vlastně." řekla jsem mu a zvedla se. Nechápavě se na mě koukal. Já si došla pro mobil.

,,Dáme odvetu v kartách." řekla jsem mu úplně vážně. On se na mě koukal s otevřenou pusou. Pak se usmál. 

,,Bacha, slečna Wrightová neumí prohrávat. Tak pojď." zasmál se Ash.

Sedla jsem si vedle něj a potom jsme začali karty hrát. Ashton samozřejmě vyhrával. Řeknu Vám, že sedět v šatech v tureckém sedu není lehká záležitost. Proto jsem se rozhodla, že si šaty sundám. 

,,Ashi, můžeš mi ty šaty rozepnout. Špatně se mi v tom sedí." zeptala jsem se ho. Jemu se zablýsklo v očích.

,,Jasně, že jo." řekl a stoupl si, aby mi je mohl rozepnout. 

Cítila jsem jeho horký dech za krkem. Šaty mi rozepínal hodně pomalu. Konečně je rozepl a pomalu mi je stáhl dolů. Když byly na zemi, vystoupila jsem z nich. Šaty jsem nechala ležet na zemi. 

,,Tak, pojď to dohrát." řekla jsem Ashovi a sedla jsem si nazpátek na zpátek.

,,Já myslím, že to nepůjde." řekl Ash.

,,A to jako proč?" zeptala jsem se ho nechápavě. Ashton si mě přeměřil pohledem. Seděla jsem na posteli jenom ve černém spodním prádle. Olízl si rty.

,,No, protože je ten mobil vybitý." vysvětlil mi.

,,Ale, vždyť pořád svítí." řekla jsem Ashovi a vzala jsem mobil do ruky. Ashton mi ho ale vzal a mobil vypnul.

,,Tak, teď už jo." usmál se a položil mě na postel.

,,Ale, ale ..." zasmála jsem se. 

,,No jo. Víš, jaký to bylo hrozný se na Tebe celej večer koukat a přitom se Tě nedotknout." řekl a začal mi líbat krk.

Stáhla jsem mu tričko a začala ho hladit po hrudi. Potom jsem mu rozepla kalhoty a společně s boxerkami mu je stáhla. On mi rozepl podprsenku a sundal kalhotky. Pak jsme se věnovali činnosti, která se často v posteli dělá.

Oba jsme si vyčerpaně svalili na postel a přikryli se peřinou. Ashton si mě k sobě přitiskl.

,,Myslím, že s tímhle tempem se miminka brzo dočkáme." zasmál se Ash.

,,To máš asi pravdu. Úplně jsi mě s tím miminkem nakazil. Pořád mi příjde, že to mimčo chci víc a víc." usmála jsem se na něj.

On se tomu zasmál. 

,,No jo. Ale, už těším na Irwina juniora." zasmál se.

,,Mi povídej." zasmála jsem se. Potom jsme společně usnuli.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat