Chapter 12

6.2K 342 5
                                    

,,Darling, vstávej. Za chvíli musíme jet, jinak nám to letadlo uletí." budil mě Ashton a přitom mi dal pusu na tvář.

Dneska totiž letíme na to předávání cen. Víte, jak Ash říkal, že pojedou pomalu všichni? Tak to nebyla zase taková pravda.není. Nakonec totiž jede jenom já, Holly a Ellie.

Asi by jste chtěli vědět, kdo je Ellie. Ellie je Lukův nový objev. Chodí spolu teprve měsíc, ale strašně jim to sluší. Ellie jsem sice ještě neviděla naživo, ale podle fotek mi příjde fajn.

Jenom Calum nám zůstal single. Už několik holek měl, ale vždycky se s nimi rozešel. Když jsme se ho ptali, proč se s nimi rozešel, odpověděl:

,,Nebyla to ta pravá." 

Dál jsme to teda  neřešili. 

,,Za jak dlouho nám to letí?" zeptala jsem se ho.

,,Za tři hodiny. Ale, měli bychom se začít pomalu připravovat, abychom všechno stihli. Musíme se ještě stavit pro Caluma, Luka a Ellie." řekl mi a dal mi další pusu na tvář. 

Po chvilce se zvedl a zamířil do koupelny.

,,Dáš si kafe?!" zařvala jsem na něj, aby mě slyšel přes tekoucí sprchu.

,,To bys byla hodná!" zařval na mě nazpátek.

Šla jsem teda do kuchyně  a postavila jsem vodu na kafe. Potom jsem si nasypala lupínky do misky a zalila je mlékem. Kafe jsem potom zalila položila ho na stůl.

Do kuchyně přišel Ashton. Usmál se na mě a šel k lednice, aby si vzal něco k jídlu. Teprve teď jsem si všimla, že není oblečený a stojí v kuchyni jenom v ručníku. Naprázdno jsem polkla. Pořád jsem se na něj koukala. On se na mě otočil a pobaveně se na mě podíval. 

,,Na co tak koukáš?" zeptal se a začal se smát.

,,Ne vůbec ne. Jdu se vysprchovat." řekla jsem a zamířia jsem do koupelny. 

____________________

,,Dneska jsi mě překvapila." řekl mi Ash, když si nasedl do auta.

,,Jakto?" zeptala jsem se ho nechápavě.

,,No, že máš dneska jenom jeden kufr a jednu sportovní tašku. Jinak míváš tak tři kufry, ale dneska jsi to zvládla." zasmál se na mě.

Našpulila jsem na něho pusu.

,,HA, HA." ironicky jsem se zasmála. 

,,Ale, no tak. Nebuď naštvaná." řekl mi, ale smál se dál.

,,Měli bychom jít, aby na nás kluci a Ellie dlouho nečekali." řekla jsem mu a připásala jsem se.

Ashton se taky připásal a za chvíli jsme už byli na ecstě pro kluky a Ellie. Ashton pustil hudbu. Zrovna hrála moje oblíbená písnička od All Time Low, Hello Brooklyn. (viz média)

Nejdřív jsem si začala písničku jenom pobrukovat. Potom jsem zpívala polohlasně. Najednou se ke mně přidal Ashton a my jsme rozjeli pořádný koncert v autě. 

Ani ne za dvacet minut jsme už stáli před domem, kde bydleli Luke a Calum. Vyšli jsme z auta a šli jsme na kluky zazvonit, aby sebou konečně hnuli.

Dveře nám otevřela Ellie. Teda, aspoň myslím že jr to Ellie. Dneska jí mám totiž vidět poprvé. 

,,Jé, ahoj. Ty musíš být Annie. Já jsem Ellie, ráda Tě poznávám.." řekla a objala mě. 

Vypadá to, že si s Ellie budu rozumět. Měla dlouhé černé vlasy, ale konečky měla blonďaté. Byla menší postavy a byla drobná. Vypadala mile. A myslím, že byla o rok mladší než já.

,,Taky Tě ráda poznávám." zasmála jsem se.

,,A ty jsi Ash. Můj nejoblíbenějsší bubeník. Obdivuji Tě od šestnácti." řekla mu a nesměle se a něho usmála. Podívala jsem se na Ashe a ten se jenom usmál.

,,Taky Tě rád poznávám." řekl jí. ,,Kde jsou kluci?" zeptal se a vešel do domu. Já jsem ho následovala.

Luke seděl na gauči a psal něco na notebooku. Calum stál v kuchyni a někým mluvil do telefonu.

,,No, nazdar." pozdravila jsem Luka a sedla si vedle něho na gauč.

,,Čauky, honey." zasmál se. Ellie nás obdařila zlým pohledem. 

,,A kam si mám jako sednout já?" zeptal se Ash.

,,Ježiš, pojď." řekla jsem a zvedla jsem. ash si sednul na gauč a já jsem si sedla na jeho klín.

,,Vy jste tak roztomilý." řekla Ellie a usmála se. Úsměv jsem jí opětovala. 

,,Ahoj." pozdravil nás Calum. 

,,Ahoj." pozdravila jsem se společně s Ashem.

,,Annie, co se týká toho incidentu v té pizzerii..." začal Calum.

,,Už to neřeš. Stalo se a já to nechci řešit." řekla jsem mu.

,,Tak to jsem rád." usmál se.

,,Nechci Vás nějak jako vyrušovat od vážné konverzace, ale měli bychom pomalu jet." řekl Ash a chtěl se zvednout. Jenomže jsem na něm seděla, tak to nešlo. Chytl mě teda kolem pasu a zvedl se společně se mnou. Začala jsem se šíleně smát.

____________________

,,No nazdar! Už jsme mysleli, že se Vás nedočkáme." řekl Michael, když jsme vešli do místnosti, kde jsme měli počkat na letadlo. 

Venku byl totiž hrozný zmatek. Všude stály fanynky a řvaly jako pominuté. Podívala jsem se na Holly, která byla celá bílá.

,,Copak Ti je?" zeptala jsem se Holly a šla si sednout vedle ní.

,,Ale, Clifford junior dneska zlobí." odpověděl Michael dřív než Holly.

,,Vypadá to, že to dítě je doopravdy Tvoje. Holly, už teď Tě lituji. Myslím si, že i to mimčo bude hodnější než Michael." zasmál se Calum a my jsme se k němu přidali. Dokonce i Holly.

,,Prosím cestující, kteří letí letem 231, směr NEW YORK, aby se pomalu vydali k letadlu." 

,,To je náš let. Tak jdeme." řekl Luke  a chytl Ellie za ruku. Vypadali spolu strašně roztomile. Ashton  mě taky chytl za ruku.

,,Tak, teď se zhluboka nadechni a zkus nevnímat ten hluk, který se na nás nahrne hned co vyjdeme ven." řekl mi Ash.

Poslechla jsem ho. Tohle není poprvé, co s klukama jedu, tedy spíše letím mimo Austrálii. 

Jen co se otevřeli dveře, začali všichni řvát. Ashtonovu ruku jsem stiskla pevněji a potom jsme se společně vydali k odbavovacímu pultu.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat