Chapter 24

5.1K 332 1
                                    

,,Tak, teď si dojdeme pro auto." řekl Ash, když jsme přistáli.

,,Aha. Ty jsi si nějaký půjčil?" zeptala jsem se Ashe.

,,Jo, jo. Přece se nebudeme vláčet taxíkama." vysvětlil mi Ash. 

,,No jo, ale jseš si si jistý, že tam trefíš?" zeptala jsem se ho nejistě. Jako nevím, ale jsme tady ani ne deset minut a už bychom se tady měli vyznat?

,,Ty nedůvěřuješ svému nastávajícímu?" zeptal se mě pobaveně Ash a udělal na mě úšklebek. 

,,No, to zase ne. Ale, ještě jsi tady nikdy nebyl. Co když se ztratíme?" zeptala jsem se ho. 

,,Neboj se, darling. Se mnou se neztratíš." řekl mi Ash a dal mi pusu na tvář.

____________________

,,Ashi, támhle jsme měli odbočit." řekla jsem Ashovi s mapou v ruce.

Ano, jak se dalo předpokladat, s Ashem jsme se ztratili. Pořád jsme se pohybovali v místě, kde by měl domek stát, ale prostě jsme se nějakým zahadným způsobem ztratili. Buď jsme špatně odbočili a nebo jsme prostě zatáčku, do které jsme měli odbočit prostě projeli.

,,Do hajzlu!" zařval Ash na celé auto. 

,,Sakra, Ashi. Víš jak jsem se lekla?" zeptala jsem se Ashe a zvýšila jsem na něho hlas.

,,Promiň, ale prostě mě to štve. Už jsme tam mohli být." řekl teď už v klidu.

,,Hele, za chvilku tady bude odbočka doleva. Tam zatoč a potom jeď rovně." řekla jsem Ashovi, protože jsem na mapě objevila cestu, kterou by jsme se měli dostat k našemu půjčenému domku.

,,Dobře." řekl Ash.

,,Tak a teď doprava." řekla jsem Ashovi, když jsme dojeli nakonec cesty.
Ash udělal to, co jsem mu řekla.

,,Kam teď, darling?" zeptal se mě Ash.

,,Teď zatoč, doprava." navigovala jsem Ashe. Ash tak udělal.

,,Tady to je!" vykřikl nadšeně Ash.

Podívala jsem se směrem, kterým se Ash koukal.
Před námi stál dřevěný dům. Nechápu, jak tomuhle může Ash říkat domeček.

,,Co na to říkáš?" zeptal se mě s úsměvem Ash, když zaparkoval.

,,Je to nádherný." odpověděla jsem mu.

,,Tak, pojď, půjdeme dovnitř a můžeme si vybalit." řekl Ash a dal mi pusu na tvář.

Vyšli jsme ven. Řeknu Vám, že byla pěkná zima. Taky, proč mě to překvapuje? Rozhodně tady nebude jako v Austrálii, kde se teď všichni koupou. Teda, aspoň Holly s Michaelem, nám posílali fotku z pláže.

Co se týká kluků, tak Luke je pořád s Ellie. Nedají bez sebe ani ránu. A Calum, má teď starosti se svým novým objevem.

I když, si myslím že by jim to mohlo vydržet. Seznámili se tak, že do ní Calum vrazil na letišti a přeskočila jiskra. Strašně mu to přeji. Zaslouží si někoho dobrého.

Vzali jsme s Ashem kufry a vyrazili jsme do domu. Ashton našel v kapse klíče a odemkl.

Vešli jsme do obrovské haly. Nechali jsme tsm kufry. Ash mě vzal za ruku a společně jsme si dům prohlédli. Všechno bylo ze dřeva. Strašně se mi to líbilo. Dávalo Vám to totiž pocit domova.
Nejvíc se mi líbil krb, který nominoval velkému obývacímu pokoji.

,,Aww, ten obývák je úžasný." řekla jsem Ashovi.

,,Taky se myslím." řekl. 

,,Ještě jsme neviděli první patro, tak pojď." dodal Ash, popadl mě za ruku a rozeběhl se se mnou po schodech.

,,Spomal nebo chceš, aby jsem prožila Vánoce v nemocnici?" zeptala jsem se ho se smíchem.

,,To rozhodně ne." řekl a spomalil. 

Došli jsme nahoru, do prvního a posledního patra. Nacházela se tam koupelna a obrovská ložnice. Nejvíce mě na ní zaujala postel. Řeknu Vám, že takhle velkou postel jsem v životě neviděla.

,,Taky Tě zaujmula ta postel?" zeptal se Ash a objal mě zezadu kolem pasu.

,,Jo, zaujala mě." řekla jsem mu a otočila jsem se směrem k němu.

,,Neboj, budeme mít spoustu příležitostí ji vyzkoušet." zasmál se Ash.

,,To máš pravdu." řekla jsem mu a přisála jsem se na jeho rty.

,,Tak nedočkavá." zasmál se do polibku.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat