Chapter 14

5.4K 352 4
                                    

Když jsme vyšli z auta, sesypalo se na nás několik desítek novinářů. Potom začalo takové to kolečko. Tím myslím, ze jsme pózovali fotografům, dávali rozhovory, a tsk dál.

Samozřejmě jsme se moc do těchto věcí s holkami nezapojovaly, protože tady jde hlavně o kluky a ne o nás.

Byli tu ale také novináři, kteří se nestarali o nic jiného než o to, jaký je průběh našich vztahů.

,,Plánujete svatbu?" zeptala se mě a Ashtona jedna novinářka.

Než jsem stačila odpovědět, začal odpovídat Ash.

,,Ano, o svatbě jsme začali přemýšlet. Dokonce jsem Annie požádal o ruku, ale ještě to není zcela oficiální. Čekáme na vhodnou příležitost." vyklopil ze sebe Ashton. Novinářka se na něho koukala s otevřenou pusou.

,,A co děti?" zeptala se ještě.

,,Dětem se nebráníme. Dokonce se o miminko pokoušíme." řekla jsem tentokrát já a podívala jsem se na Ashe, kterému se po tváři rozlil po tváři obrovský úsměv.

Najednou do mě někdo strčil.

,,Kdy jsi mi to jako hodlala říct?" zeptala se mě Holly s úsměvem.

,,Už jsem se na to chystala." usmála jsem se na ní taky.

,,Tak, ať Vám to vyjde." objala mě.

____________________

,,Teď bude ta cena, ve které jsme nominováni." řekl Calum.

,,Vyhrává... 5 SECONDS OF SUMMER!" vyhlásili.

Všichni jsme vylítli a začali se radovat. Ashton mě objal a potom mě dlouze políbil.

,,Jsem na Tebe pyšná." pošeptala jsem mu.

On se na mě usmál. Podívala jsem se na ostatní a Calum tam stál sám. Neváhala jsem a hned jsem šla za ním a objala ho.

,,Na Tebe jsem taky pyšná."

,,Děkuji Ti." řekl a společně s klukama odešel na pódium. Poděkovali managementu, rodičům a dokonce i nám jako přítelkyním.

___________________

Právě teď jsme se přesunuli do haly, kde budou mít kluci pro fanoušky.

Kluci se šli převléknout a my s holkami jsme si sedli do zákulisí, ale tak abychom na kluky viděly. Dostaly jsme dokonce i židle.

,, A teď přivítejte 5 SECONDS OF SUMMER!"

Fanoušci začali řvát a za chvíli se ozvala písnička She Looks So Perfect.

My s holkami jsme seděly na židlích a pohybovaly jsme se v rytmu písničky.

,,Tak, a teď tady máme jednu záležitost, kterou by chtěl Ashton před Vámi všemi udělat." řekl najednou Luke a já viděla jak se Ashton ze svého obvyklého místa přesunul za klukama dopředu.

S holkami jsme se na sebe nechápavě koukaly.

,,Jestli bychom ještě mohli poprosit, aby sem za námi přišla Annie." řekl Calum do mikrofonu a podíval se mým směrem.

Já jsem na něho zakroutila hlavou, abych mu naznačila, že nikam nejdu.

,,Dobře, teď budeme počítat do tří a pokud do té doby nepřijde, dojdeme si pro ni sami." řekl Luke a začal počítat do tří.

Než jsem stihla cokoliv říct, můj limit skončil a najednou jsem byla ve vzduchu.

Calum s Lukem mě totiž vzali i s židlí a nesli mě na pódium.

Když jsem se objevila na pódiu, fanynky začaly křičet.

Kluci mě položili i se židli před Ashe, který se chopil mikrofonu.

,,Tak, na začátku bych chtěl poděkovat za to že vůbec jsi a že tu jsi pro mě. Strašně si toho vážím." řekl mi Ash a mně začaly pomalu stékat slzy po tvářích.

,,Potom, Ti chci říct, že Tě miluji víc než svůj život..." řekl a davem se začal šířit obdivné povzdechnutí.

,,A teď je tu, ta otázka, na kterou ale stejně znám odpověď, ale chci se Tě zeptat oficiálně." zhluboka se nadechl.

,,Vezmeš si mě?" zeptal se mě, klekl si přede mě a vyndal z kapsy krabičku, ve které byl prstýnek s diamantem.

Teď jsem začala hodně brečet.

,,Ano." řekla jsem a objala Ashe kolem krku.

On se usmál a pevně mě k sobě přitiskl.

Davem se ozval radostný křik a všichni začali volat:

,,Annie, Ashtone! Annie, Ashtone." volali.

Ash mi dal pusu a nasadil mi prstýnek.

Znova jsem se vrhla na jeho rty. Všichni tleskali.

Než jsem odešla, pošeptala jsem Ashovi:

,,Těš se na pokoj." pošeptala jsem mu a skousla mu ušní lalůček.

Ash se na mě zakřenil a šel zpátky za bubny. Já jsem šla nazpátek za holkami.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat