,,Ahoj, mami." přivítala jsem mamku.
S Ashem jsme se totiž dohodli, že pozveme rodiče na oběd a tam jim řekneme naši novinku.
,,Ahoj, Ann." pozdravila mě a přitáhla mě do krátkého objetí. Za ní se objevil můj taťka.
,,Ahoj, tatí." pozdravila jsem ho a objala ho.
,,Ahoj, princezno. Jak se máš?" zeptal se mě.
,,No, v rámci možností výborně." odpověděla jsem mu a usmála se na něj.
,,Jak v rámci možností?" zeptala se mě mamka a přeměřila si mě pohledem.
,,Pojďte do jídelny, za chvíli bude jídlo." řekla jsem, abych se vyhla této debaty.
Abych Vám řekla pravdu, byla jsem z celé této situace dost nervózní. Nebála jsem se reakce Ashovi rodiny nebo mého táty a bráchy, to vůbec ne. Nejvíce jsem se bála reakce mé matky. Naposledy se na mě podezíravě podívala, ale potom jsme se společně přesunuli do jídelny.
Už tady byla Ashova mamka, brácha i sestra. Můj brácha s Lizzie už odletěl nazpátek do Anglie, takže tady nebyli.
Ashton se přivítal s mými rodiči a usadil je ke stolu. Já jsem zatím nadávala oběd. Udělala jsem kuře s brambory, protože jsem radši vsadila na klasiku. Moje mamka moc na novinky není.
____________________
,,Tak, tady je to kafe." řekla jsem všem a na konferenční stolek jsem položila tác s hrníčkami a kafem.
Všichni si své kafe vzali a začali upíjet. Bylo po obědě a teď byl čas na kafíčko a na to, abychom všem oznámili tu velkou novinku. Ash mě chytl za ruku a jemně ji stiskl ruku, aby mi naznačil, že je čas na oznámení.
,,Ehm, chtěli bychom vám s Annie něco říct." řekl Ash a všechna pozornost se otočila na nás.
,,Máme pro vás úžasnou novinku. Já a Annie, budeme mít miminko." ujal se slova Ash. Všichni na něho koukali s otevřenou pusou.
,,To je ta nejúžasnější zpráva, kterou jsem tento týden slyšela." usmála se Ashova mamka a šla mě obejmout. K ní se potom přidali Harry, Lauren a můj taťka. Moje mamka seděla na gauči a koukala na nás.
Byla jsem dost nervózní.
,,Ty víš, co si o tom myslím." řekla najednou.
Tak, a je to tady. Teď tu moje mamka ztropí nějakou scénu.
Ash se na ní zamračeně podíval, stejně tak i ostatní.
,,Ale, přeju Ti to, a jsem ráda že jsi šťastná." usmála se a mě a tentokrát jsem to byla já, kdo se na ni koukal s otevřenou pusou.
Mamka vstala a šla mě obejmout.
,,Jsem na tebe moc pyšná, princezno." řekla mi se slzami v očích.
____________________
20. března - jeden den do svatby
,,Tak, na nevěstu!" řekla Ellie a pozvedla skleničku s džusem.
Ano, právě teď mám rozlučku se svobodou. Teda, jak se to vezme. Protože jsem těhotná, tak pochopitelně alkohol nemůžu. Stejně tak Holly.
,,Nemůžu uvěřit, že to na tour mohlo tak rychle utéct." řekla Holly a pohladila si svoje teď už velké bříško.
,,Mi povídej." řekla jsem.
S klukama jsme se s tour vrátili před týdnem. To už jsme začali připravovat náš velký den. Nemůžu uvěřit, že to bude už zítra.
,,Už ti doktor řekl, co to bude?" zeptala se Lizzie, která s bratrem přijela na svatbu. I ona byla v jiném stavu, měla chvilku před porodem, takže naše rozlučka se svobodou vypadala jako sraz maminek.
,,No, nazdar dámy!" ozval se známý hlas. Ve dveřích se objevila Perrie, Eleanor, Sophie, Jade, Jesy a Leigh-Anne.
,,Ahoj, jsem ráda, že vás po dlouhé době vidím." řekla jsem jim a objala je.
,,Tak, jak se těšíš na zítřek?" zeptala se mě Jade.
,,Strašně moc. Ani si to neumíš představit." odpověděla jsem ji a po tváři se mi rozlil obrovský úsměv.
____________________
Den D
,,Tak a je to." prohlásila Perrie, když mi dodělala poslední úpravy na mém účesu.
,,Nevíš, jak na tom včera dopadli kluci? Myslím, nezvrtla se ta jejich rozlučka?" zeptala jsem se s nervozitou v hlase.
,,Buď v klidu. Zayn sice byl trošinku namol, ale šlo to." zasmála se Perrie. Já jsem se taky zasmála.
,,Je čas." vešla do pokoje Holly.
,,Páni, tobě to sluší." usmála se na mě.
,,Myslíš?" zeptala jsem se jí a podívala jsem se na sebe do zrcadla.
Na sobě jsem měla dlouhé bíle šaty bez ramínek s nabíranou sukní. Byly to takové ty princeznovské šaty. Vlasy jsem měla v drdolu, který jsem měla ozdobený se sponkami s kytičkami. Musím uznat, že jsem nevypadala nejhůř.
,,Ashton bude zírat." řekla Eleanor, která se najednou s ostatními objevila ve dveřích.
,,Teď bychom měly vyjet, musíme včas dorazit na to vaše místečko." řekla Holly, popadla mě za ruku a vedla mě směrem k autu.
ČTEŠ
I Want II. // a. i.
FanfictionAnnie a Ashton začnou společně bydlet. Annie si bude zvykat na společný život s Ashtonem. Jak bude vypadat jejich společný život? Budou na konci příběhu jenom oni dva a nebo k nim ještě někdo přibude? Pokračování příběhu I Want ... #22 in Fanfiction