Chapter 27

4.9K 331 6
                                    

,,Ale, holky, neříkejte to nikomu. Musím to říct nejdřív Ashovi." řekla jsem holkám, když jsme vycházely z nemocnice.

Ano, byla jsem u doktora, aby mi buď potvrdil nebo vyvrátil to, že jsem těhotná.

A on to potvrdil. Jsem teprve na začátku těhotenství. Doktor říká, že jsem těhotná asi měsíc.

To znamená, že jsem musela otěhotnět chvilku po tom, co jsme se s Ashem dohodli, o tom miminku.

Byla jsem šťastná, že jsem v jiném stavu. Byl to takový,...

Ani nevím, jak ten pocit popsat. Prostě, cítím se dobře, protože mám ve svém těle malého človíčka, který se za pár měsíců narodí.

Nejvíc se teď ale těším na to, jak se bude tvářit Asi.

,,Neboj se, my to nikomu nevykecáme." řekla Ellie a zvedla ruku, jakože přísahá.

Podívala jsem se na Holly, která přešlapovala vedle mě.

,,Holly, že to nevykecáš Michalovi?" zeptala jsem se ji.

,,Já? Neboj se, nikdy jsem nikomu nic nevykecala." řekla.

,,Dobře. Tak, odvezete mě prosím domů? Chci Ashovi připravit večeři, abych mu mohla říct tu novinku."

,,Jasně, že tě odvezeme." řekla Holly a objala mě.

___________________

,,Ahoj, darling. Jak dneska bylo?" zeptal se mě Ash, který za mnou přišel do kuchyně.

,,Ale jo, docela to šlo." odpověděla jsem mu a pokračovala jsem v krájení rajčat.

,,Co ty?" zeptala jsem se ho.

,,Docela dobrý. Ještě poslední úpravy a máme na tour všechno připravené." odpověděl mi.

,,To je dobře. A teď si jdi sednout. Večeře už je." usmála jsem se na něj.

On přikývl a šel si sednout. Já jsem vzala talíře s naší večeři a přinesla jsem ji na stůl. Udělala jsem Ashovo oblíbené jídlo.

,,Čím jsem si to zasloužil?" zeptal se mě Ash.

,,To musím uvařit tvoje oblíbené jídlo a mít k tomu nějaký důvod?" zeptala jsem se ho pobaveně.

,,No, vlastně ani ne." zasmál se Ash. Potom jsme se pustili do jídla.

Jedli jsme pomalu, a já jsem začala být čím dál tím více nervóznější. Konečně jsme dojedli. Ash se chystal, že se zvedne. Jenže já jsem ho chytla za ruku a tím mu naznačila, aby si sedl.

,,Ashi, musím ti něco říct." řekla jsem mu.

,,Děje se něco?" zeptal se mě starostlivě.

,,No, jak se to tak vezme." usmála jsem se na něj.

Nechápavě se na mě koukal. Podala jsem Ashovi obálku, kterou jsem celou dobu měla v kapse.

,,Podívej se dovnitř." řekla jsem mu.

On přikývl, otevřel ji a vyndal z ni snímek z ultrazvuku, kterou mi dneska dal můj doktor.

,,Co to je?" zeptal se a zase po mně hodil nechapavý pohled.

Vstala jsem a šla jsem za Ashem. Stoupla jsem si za něj a ukázala na malou tečku na snímku.

,,Vidíš tohle?" zeptala jsem se ho.

On jenom přikývl.

,,Takže Ashi, tohle je náš juniora." řekla jsem mu.

,,Cože?" zeptal se a otočil se na mě a v očích mu tančila plamínky radosti.

,,No, Ashi, já jsem těhotná." vysvětlila jsem mu pro jistotu. Na tváři se Ashovi objevil obrovský úsměv.

,,Takže, já budu táta!" zařval až jsem z toho poskočila.

,,O můj Bože. Annie, ani nevíš jak jsem šťastný." řekl a vzal mě do náruče.

Chvilku jsme tam takhle stali a jen jsme se objímali. Ash pořád dokola opakoval vět:

,,Budu táta."

Já jsem se usmívala jako idiot.

,,To musím zavolat klukům a fanouškům." řekl Ash a už sahal po telefonu. Já jsem ho ale zastavila.

,,Ashi, klukům to klidně zavolej, ale prosím tě, můžeš to fanouškům oznámit o něco déle. Nezapomeň, že musíme ještě informovat rodinu." řekla jsem mu.

,,Máš pravdu. Takže, mám se připravit na popravu?" zeptal se mě.

Bylo mi jasný, co tou popravou myslí.

,,Jo, myslím si, že nám to dá moje mamka pořádně sežrat." řekla jsem a povzdechla jsem si.

____________________

Ahoj!

Chtěla bych Vám poděkovat za 700+ votes. ☺

Mám Vás ráda. ❤

Božda xxxx

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat