Chapter 20

5.2K 331 2
                                    

,,Holky, děkuji Vám za krásný večer! Musíme zopakovat." říkala nám Ellie, když vystupovala z auta.

Musela jít domů, protože ji její mamka začala vyčítat, že většinu času tráví buď s Lukem a nebo s kamarádkámi.

No jo, Ellie to má o něco těžší než my, jelikož chodí ještě do školy. Nemůže jet ani na tour s klukama.

Teda, její mamka ji dovolila, že si může vybrat dva koncerty, na které by chtěla jít. Zatím si ještě nevybrala.

,,To se neboj. Myslím, že to co nejdřív zopakujeme." zasmála se Holly.

Naposledy jsme Ellie zamávaly a potom jsme se rozjely směrem ke mně a k Ashovi.

Bylo už půl druhé, takže jsme předpokládaly, že kluci už budou vzhůru.

,,Jseš si jistá, že kluci už budou vzhůru?" zeptala se mě Holly.

,,Já doufám, že ano." odpověděla jsem Holly, když jsme vylézaly z auta.

Opak byl ale pravdou.

Vešly jsme do bytu a nestačily jsme se divit.

V předsíni to ještě šlo, ale když jsme vešly do obýváku, čekal nás šok. Všude byly poházené flašky, brambůrky se také válely po zemi. A, co se týká kluků, tak Luke a Michael leželi na gauči, Calum spal v křesle a Ashton se válel po zemi.

Aby toho nebylo málo, byl všude cítit alkohol.

,,Promiň, musím na záchod." řekla mi Holly a s rukou u pusy se rozběhla do koupelny.

Ani se ji nedivím, že se jí udělalo špatně. Já kdybych byla těhotná, tak běžím taky, protože ten puch nyl nesnesitelný.

Hned jsem zamířila k oknu a otevřela ho. Takhle jsem to udělala se všemi okny, aby se byt co nejdříve vyvětral.

,,Tady je teda bordel." řekla mi Holly, když se vrátila ze záchodu.

,,To teda. Myslím, že je na čase kluky vzbudit." řekla jsem a zamířila jsem do obýváku.

Přešla jsem k rádiu a na plné pecky jsem pustila AC/DC.

,,Vypněte někdo ten krám!" zařval Calum.

,,No tak, kluci! Vstávejte! Máte co dělat, aby jste to tady uklidili." budila jsem je s těmito slovy.

Kluci se pomalu probouzeli. První vstal Calum, potom Ash a nakonec i Luke a Michael.

,,Jé, ahoj holky. Kolik je hodin?" zeptal se nás Luke.

Já jsem mu odpověděla.

,,Už tolik? Ty jo, já už musím domů." řekl Luke.

,,No jo. Já taky." řekl Calum a už sw oba zvedali k odchodu.

,,Tak to teda ne!" řekla jsem pevným hlasem a všichni se na mě překvapeně podívali.

,,Dokud to tady nedáte do pořádku, tak Vás domů nepustím." řekla jsem.

,,No dobře. Ale, uděláš mi prosím kafe? Strašně mě bolí hlava." řekl Calum a sesunul se zpátky do křesla.

,,Jasně, udělám. A vy můžete začít." řekla jsem a společně s Holly jsme šly do kuchyně.

____________________

,,Darling, ty se na mě zlobíš?" zeptal se mě Ashton a objal mě zezadu kolem pasu.

Kluci odešli asi před hodinou. Uklidili toho docela dost, ale i tak jsem teď musela naskládat nádobí do myčky a udělat ještě nějaké menší úpravy.

,,Ne. Jenom jsem netušila, že se Vaše párty takhle rozjede." zasmála jsem se, otočila jsem se směrem k Ashovi a objala ho.

,,To já taky ne." zasmál se.

,,Ale, Vaše párty asi taky byla dobrá. Viděl jsem tu fotku. A jsi tam nehorázně sexy." pošeptal mi.

,,Och, děkuji." zasmála jsem se a dala mu pusu.

,,Jo, darling, potřebuji s Tebou něco důležitého probrat." řekl Ash a vedl mě do obýváku. Tam jsme si sedli.

,,Tak, co se mnou potřebuješ probrat?" zeptala jsem se ho.

,, Věci ohledně Vánoc. Chtěla by jsi Vánoce se sněhem nebo bez sněhu?" zeptal se mě.

Chvíli jsem nad tím přemýšlela. Ne ale dlouho, protože bych strašně chtěla zažít Vánoce se sněhem. Tady v Austrálii to není moc možné.

,,Se sněhem." odpověděla jsem mu.

,,Já jsem si to myslel." zasmál se.

,,Takže, darling, za týden odlétáme do Kanady. Mám tam zamluvený takový menší domek. Můžeme tqm být až do Nového roku. Co ty na to? Ty, já, dům, Vánoce, Nový rok..." mrkl na mě.

,,Já na to, že to zní jako fajn nápad. Ale musím ještě dodělat ten překlad." řekla jsem mu.

,,Neboj, ty to zvládneš. Jsi přece moje šikulka." řekl a přesunul si mě do klína.

,,Asi máš pravdu. Ale, to si budu muset koupit věci na zimu." začala jsem uvažovat.

,,No, já taky. Napadlo mě, že bychom zítra šli nakupovat společně." řekl mi.

,,Dobře. Takže, zítra nákupy." řekla jsem natěšeně.

,,Nebudeme ale nakupovat celé odpoledne, že ne." zeptal se mě.

,,Jasně, že ne." zasmála jsem se.

,,To je dobře. Už se těším." zasmál se a začal mě líbat.

I Want II. // a. i.Kde žijí příběhy. Začni objevovat