Bölüm 2: Sen ve Ben

1.1K 103 36
                                    

"Neredeymiş bakalım benim küçük canavarım?'' Odanın içinde gözlerim bağlı Levy'le oyun oynuyorduk. Ellerimi boşlukta salladım.

''Ange seni şimdi yakalyacak ve bir güzel yiyecek!" Yatak olduğunu düşündüğüm taraftan kıkırdama sesleri geldi.

Sessizce o tarafa döndüm. Ve aniden önümden hızlıca geçti. ''Yakaladım seni!'' Levy'le yerde yuvarlanıp, deliler gibi gülüyorduk. Gözümdeki kumaşı çıkardım.

''Bu günlük bu kadar oynamak yeter Levy." Onu gıdıklıyordum. Kendini halıya atmıştı ve halinden çok memnundu.

"Çok yoruldum. Yarın devam ederiz, olur mu?'' Ben böyle diyince hemen baş ucuma çöküp, yavaşça başımı okşadı. Gözlerini gözlerime çevirip beni uzun uzun seyretti.

Gülümsedim. Bana böyle baktığında yaşından çok daha olgun görünürdü. "Ne oldu?"

"Çok mu yoruldun?" Saçlarımı okşamaya devam ediyordu. Başımı sallayıp onu daha da yakınıma çektim ve kocaman sarıldım.

Levy sarılmaya bayılırdı. Hemen göğsüme sokulup yüzünü göğsüme dayadı. İnanmakta zorluk çekiyordum ama Levy, şimdiye kadar tanıdığım en nazik çocuktu.

Beş yıldır beraberdik ve altı yaşına bastığını düşünüyordum. Onu buraya getirdiğimden beri bir an olsun benden ayrılmamıştı. Yaşıtlarından daha küçük ve daha ağırbaşlıydı, benimle oynamaya bayılırdı ve bulabildiğim her boş zamanı onunla geçiriyordum.

''Dışarısı çok güzel. Hadi gidip biraz çiçek toplayalım!"

Onu kapıya doğru götürürken sevinçle ellerini çırpıyordu.

****
''Gajeel-san! Bu kadar yeter! Artık dayanamıyorum!'' Tepemde dikilerek bana bağıran cadaloza baktım.

''Ne diye başımda durmuş bana bağırıyorsun!"

Hiddetle bana döndü. "Majesteleri babanıbabanızyaptığınız bu saygısızlığı duyana kadar bekleyin, seni küçük serseri!"

Çıkardığım gürültüyü duymuş olacak ki, birkaç saniye sonra babam yüzünde bıkkın ifadeyle odama girdi.

''Merhaba, Bayan San. Bir sorun mu var?"

Babamın bana nereden bulup da getirdiğini bilmediğim ama iliklerime kadar nefret ettiğim ilim öğretmenim "Bayan San" öfkesini zar zor kontrol ederek babama döndü.

Bu halini izlemek çok zevkliydi. Öfkeden delirmişti ve her an çığlık çığlığa buradan kaçacak gibiydi.

Gajeel 5, San 0.

Babam, iç çekerek yavaşça darmadağın odama baktı. Bana zorla okutmaya çalıştıkları kitaplarım her yerdeydi, lamları kırmıştım, tavandan ne olduğunu bilmediğim bir şey akıyordu.

Bayan San tek kelime dahi etmeden, eline geçirdiği ne var ne yoksa alıp, sinirle kapıya yürüdü.

Tüh. Kavga etme umuduyla bekleyip durmuştum.

''Umarım kendinize benden daha sabırlı bir öğretmen bulabilrisiniz!''

Arkasından hızla çarptığı kapının gürültüsü odamda yankılanırken babam bana döndü.

''Bu sefer sence de biraz fazla ileri gittiğini düşünmüyor musun?"

Yanaklarımı şişirerek daha az önce parçaladığım cebir kitabını yerden alıp masaya koydum.

"Yoo."

Babam sabırla iç çekti.

"Gajeel bak..Dersleri ve öğretmenleri sevmediğini biliyorum, oğlum. Ama bazı şeyleri yapmak ve herkes gibi bazı dersleri öğrenmek zorundasın. Bunu sen de biliyorsun."

Ejderha ve Kitapkurdu (Fairy Tail GaLe/GajEvy FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin