YN: Bölümü buraya yüklemem gerekiyordu. "Ruhlar, Sır ve Tacirler'in Levy'e ait bölümünü ayrı yayınlamam gerekti yoksa Wattpad diğer bölümü 'Çakışma' nedeniyle yayınlamıyor :) Medyada uyuyan Levy ^^
''Broun! Broun!'' dışarıdan birinin bağırmasıyla aniden sıçradım. Kaç saatten beridir buradaydım?
Broun Amca neredeydi? Seslenen kimdi? Uyku sersemliğimle, başımı hızlıca salladım ve takım yıldızı şeyleriyle dolu olan kitabımı kapayarak, ayağa kaltım.
''Broun Amc..!'' Ona seslenirken, birden bastıran esnememle sözüm yarıda kaldı.
''Broun Amca! Biri seni çağırıyor!'' Çok geçmeden, elinde bir yığın kağıtla, yerini daha önce bilmediğim bir yerden çıktı.
Kapadığı kapıya garip garip bakıyordum. Beni yeni görmüşcesine sıçradı.
''Ah Levy-chan! Sen burada mıydın?'' ''Broun!'' ''Ah birileri bana sesleniyor!''
Ne yani? Benim burada olduğumu unutmuş hatta az önce beni duymamış mıydı?
Dik dik Broun Amca'ya baktım. Onu daha önce böyle görmemiştim. Kapı gürültüyle çaldığında Broun, sendeleyerek dışarı çıktı.
Birkaç saniye geçmeden geri gelmişti. Yüz ifadesinden bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım.
O ise odada dolanıyor, panikle bir oraya bir buraya gidiyordu.
''B-bir sorun mu var?'' Bana döndü ve cılız parmaklarıyla arka odayı işaret etti.
''Ben burada ki insanla konuşurken, sen de o sırada arkada ki kitaplığı düzenler misin?''
Arkama baktım. Sürekli çay içtiğimiz odanın çaprazında, kitaplarla dolu bir yığın vardı.
''Ha Levy-chan, temizlerken gözüne iliştirdiğin, istediğin her kitabı alabilirisin.''
''Broun Amca? Sen iyi misin?'' Değerli kitaplarını ödünç vermek hatta dokundurmak bile onu sinir ederdi. Bana dönüp GÜLÜMSEDİ.
Gözlerime inanamıyordum. Genellikle, aksi ve huysuz olan Broun bana gülümsemişti.
''Bu gün neler oluyor bu adama böyle?'' Dönüp kapıya giden Broun'a baktım.
''Aman ne yaparsa yapsın. Sonuçta benim gibi birine planlarını anlatmaz.''
Sonunda, Broun'u kendi haline bırakarak, kitap yığınına gittim. Gözlerimle bir o kitaba bir bu kitaba bakıyordum.
Başlıkları ilgi çekici olanları alıp çantama atıyordum.
''Hastalıklara iyi gelen bitkiler, çantaya. Takım yıldızları çantaya. Yığın gözle görülür azalmıştı.
''Levy! Hemen burayı terket!'' Tanımadığım biri dışarıdan bağırdığında sıçradım.
''Neler oluyor?'' Dışarıdan gürültüler ve bağırışmalar geliyordu.
''Levy-chan! Oradaysan hemen evden uzaklaş! Ormana kaç!''
Korkudan yüreğim ağzıma gelmişti. Hemen dışarı fırladım. Bir grup kasabalı, koşarak bana yaklaşıyordu.
''Levy! Hemen oradan uzaklaş!'' ''Levy! Broun'u da al ve kaçın buradan çabuk!''
Korkuyla her tarafta Broun Amca'yı arıyordum. Sonunda onu gördüm. Köşeye sinmiş, toprağı kazıyordu.
Koşarak yanına gittim ve ne yaptığına bile bakmadan, elinde tutarak koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha ve Kitapkurdu (Fairy Tail GaLe/GajEvy FanFic)
FanficBir metal gibi sert acımasız prens Gajeel. Bir melek gibi gittiği her yere şans getiren Levy. Hırsız bir gezgin ve büyük bir görevi olan Natsu. Ailesinde ki tek yıldız ruhu büyücüsü Lucy. Kralın korumalığını üstlenen Binbaşı Erza ve gizliden giz...