1.resz

521 9 0
                                    

~Nina szemszoge~
Reggel arra ebredtem hogy a nap sut be az ablakomon es csicseregnek a madarak..ja persze az ebresztom idegesito hangjara keltem..Elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem ezutan megreggeliztem majd elindultam a suliba...
~A suliban~
Bementem a terembe es leultem Virag melle..
En:Szia-mosolyogtam (V=Virag)
V:Szia..Hogy vagy?
En:Faradtan-nevettem ekkor bejott az osztalyfonok mivel az elso oran osztalyfonoki..(Ofi=Osztalyfonok)
Ofi:Sziasztok gyerekek...Eloszor is van egy bejelenteni valom..Ketten kozuletek cserediakok lesznek..(Ot=osztalytars)
Ot:Es kik azok?
Ofi:Nina es Virag...
En:Es mikor indulunk es melyik orszagba?
Ofi:Holnap indultok de ha vege a sulinak maradjatok a terembe es elmondok mindent...
En,V:Rendben-ezutan a suli unalmasan telt bar nagyon izgultunk hogy milyen lesz egy masik iskolaba jarni...az utolso ora utan bent mardtunk az osztalyfonokkel..
Ofi:Szoval..Holnap indultok Norvegiaba azon belul Troforsba aznap egy szallodaban fogtok aludni de masnap mar egy csaladnal aki befogad titeket...Errol a csaladrol eleg ha annyit tudtok hogy van ket fiuk akik veletek egy idos es egy kislanyuk...Na de a tobbit majd megtudjatok..Most menjetek keszulodni...-mi pedig elindultunk haza..
~Egy kis ido ugras~
Most este van es nagyon izgatott vagyok az uj suli miatt..beszeltem Ambarral es kiderult hogy az o sulijaba fogunk jarni es hogy osztalytarsak leszunk...Vegul nehezen de elaludtam...
~Masnap~
Nem kellett nekem es Viragnak suliba menni...Elokeszittem mindent az utazashoz..Majd rakerestem neten Troforsra es gyonyoru hely..a nap tovabbi resze unalmasan telt..majd vegul megerkezett Virag is es elindultunk a repterre...
~Mar a repulon~
Virag elaludt en pedig bamultam a tajat...Osloban szallt le a gepunk..Innen pedig elindultunk Troforsba..Valami csodalatos ez a hely..odaertunk a szallodahoz ami csoda szep..Elfogaltuk a szobankat majd lezuhanyoztunk (egyesevel) ezutan mivel faradtak voltunk az utazastol elaludtunk..
Remelem tetszik az elso resz❤

utalom_magam_amiert_szeretlekWhere stories live. Discover now