37.resz

121 6 4
                                    

Tinus is visszament es tovabb folytattak az edzest de Ryan egyfolytaban nezett engem...amit Tinus nem dijazott...Megint tartottak egy kis szunetett..Most Ryan es Tinus egyszerre indultak el felenk Mac-el egyutt...
R:Hali-majd leult mellem
Mi:Hali
T:Szia bby-majd leult a masik oldalra es megcsokolt..
En:Szia Tinus-majd adtam neki meg egy puszit..
T:Igaz milyen szep baratnom van?
R:Nagyon szep..Egyszeruen gyonyoru es kedves is..
T:Igen..Es az enyem..
En:Mi vagyok en?..Egy targy-kerdeztem nevetve de egyben duhosen...majd felalltam es elindultam..
R, T:Hova mesz?
En:A mosdoba-majd elindultam..Amikor visszertem Ryan mar nem volt ott csak Tinus..
T:Sajnalom..de..-itt kozbeszoltam
En:De feltekeny vagy..
T:Igen..Es te nem vagy targy..hanem az en gyonyoru baratnom..-ekkor szorosan megoleltem..Majd adott egy puszit es visszament edzeni..Vege lett az edzesnek es elindutunk haza..De ekkor eszrevettem hogy ott hagytam a telefonom..
En:Mindjart jovok csak ott hagytam a telefonom-bolintottak en pedig visszamentem..Meg is talaltam a telefonom es epp visszaindultam de ekkor Ryanbe utkoztem amitol a foldre kerultem..
R:Uristen..Sajnalom..Nem akartam-nyujtotta a kezet..Es segitett felallni..melyen a szemembe nezett majd hirtelen megcsokolt amit nem visszonoztam..
~Martinus szemszoge~
Ugydontottem Nina utan megyek..Odaertem es meglattam hogy Nina es Ryan csokoloznak...
En:Ezt nem hiszem el-majd elindultam..Marcusek ertetlenul neztek ram..De en csak mentem tovabb..Hazaertem es bezarkoztam a szobamba...
~Nina szemszoge~
T:Ezt nem hiszem el-majd elment..
R:Nina sajnalom..De nem tudtam megallni..Muszaj volt megcsokolnom teged..
En:En most megyek..Meg kell ezt beszelnem Tinussal-majd elindultam..
M:Mi a baj?
En:Majd ha hazaertunk elmondom..
~Otthon~
Hazaertunk es egybol Tinus szobaja fele vettem az iranyt de zarva volt..
En:Tinus kerlek nyisd ki az ajtot..Nem ugy tortent..kerlek hallgass meg-ekkor mar zokogtam...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang