O:Maga Nina Benson hozzatartozoja?
En:Igen...Hogy van?
O:Nagyon sok vert vesztett..Eletveszelyes allapotban van..verre van szuksege...De most megyek intezkedni hogy mielobb kapjon vert..Az ido most sokat szamit..Csak az a baj hogy nullas a vere es nincs annyi nullas ver amire szuksege lenne a kisasszonynak-majd elindult..
En:Varjon..Az en verem is nullas majd en adok vert..
O:Biztos hogy hajlando ra?-en csak bolintottam
O:Akkor jojjon velem...
~Egy kis ido ugras~
Levettek tolem a vert..Es mar Nina meg is kapta..Most varok hogy kijojjon az orvos..
O:Most mar jobban van..De meg mindig sulyos az allapota..Ma biztos hogy nem fog felebredni ezert nyugodtan menjen haza..-majd elment..Es en is hazamentem de csak azert hogy Marcust jol kiosszam....
~Otthon~
Amikor hazaertem Mac nyugodtan TV-zet..Odamentem es kikapcsoltam..
M:Mi bajod?
En:Hogy mi bajom..Nina te miattad korhazba fekszik elet es halal kozott..Gratulalok..Ahogy jott egy uj csajt Ninat ugy dobtad el..Ez tapsot erdemel..mondhatom-kiabaltam majd felfutottam a szobamba..
~Marcus szemszoge~
En ezt nem akartam..De en akkor is Emilyt szeretem..Es ez nem valtoztatt rajta..Sajnalom Ninat es szeretnem ha jol lenne..De en akkor is Emilyt szeretem..Inkabb gyorsan lezuhanyoztam majd lefekudtem aludni..
~Martinus szemszoge~
Bementem a szobamba es elkezdtem sirni..Nem ertem es soha sem szoktam sirni de most igen..Nagyon aggodom Ninaert nem akarom hogy valami tortenjen vele..Addig gondolkzotam amig el nem aludtam..
~Reggel~
Lezuhanyoztam majd feloltoztem es ekkor a telefonon csorgesere lettem figyelmes..
~Telefon beszelgetes~
O:Jojjon gyorsan a korhazba...-majd lerakta..Most dontsem el hogy jo vagy rossz hir..idegesen de elindultam a korhazba..
~A korhazba~
En:Mi tortent?.. Valami baj van?
Remelem tetszik a folyti❤
KAMU SEDANG MEMBACA
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomansaMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...