3.resz

265 9 0
                                    

Es amikor kinyitottak az ajtot nem hittem a szememnek hogy kiallt elotem...Martinus Gunnarsen volt az..
T:Gyertek be-mosolygot
En:Ti fogadtok be minket?
T:Ezek szerint..de gyertek beljebb-bementunk a nappaliba ahol ott volt a csalad tobbi tagja..
?Sziaszok Gerd-Anne vagyok az anyukajuk
En:Orulok hogy megismerhetem..Nina vagyok-mosolyogtam
V:En pedig Virag-mosolygot  o is..
?En Kjell-Erik vagyok..O pedig Emma a fiukat pedig ismeritek-mosolygot..(GA=Gerd-Anne, KE=Kjell-Erik, E=Emma)
E:Sziasztok-majd megolelt minket..
GA:Van ket vendegszobanak ott fogtok aludni..Martinus mutasd meg nekik-majd elindultunk...Virag bement a szobajaba majd en is es elkezdtem pakolni ki a ruhaim a szekrenybe ..Amikor ket kart ereztem a derekam korul..
En:Mit csinalsz-loktem el magamtol..
T:Semmit..De mi bajod?
En:Tudom hogy milyen vagy..Meseltek nekem rolad..Hogy a lanyokat csak kihasznalod es egy fuckboy vagy-mondtam kicsit hangosabban erre Tinus a falhoz lokott..
T:1.Velem te igy nem beszelhetsz, 2.Semmi kozod hozza hogy mit csinalok-majd hirtelen megcsokolt nem csokoltam neki vissza hanem elloktem magamtol..
En:Hagyj beken-kiabaltam..
T:Ezzel meg nincs vege-majd kiment a szobabol..
~Egy kis ido ugras~
Mar este van de nem mentem el zuhanyozni mert feltem hogy valaki bejon..Ezert megvartam hogy mindneki elaludjon..Gyorsan lezuhanyoztam majd lefekudtem aludni..Mar majdnem elaludtam amikor valaki bejott a szobaba...
En:Tinus..Te mit keressel itt?
T:Hozzad jottem-majd elkezdet kozelitni
En:Hagyj beken-kiabaltam ra
T:Ne kiabalj-majd megcsokolt ezutan a nyakam csokolgatta en pedig elkezdtem sirni...
T:Ne sirj-majd ujra megcsokolt
T:Most eleg lesz ennyi-majd adott egy utolso csokot majd kimenet...Miert pont en?..Miert csinalja ezt?...O tenyleg egy fuckboy...ezek a gondolatok jartak a fejembe majd nehezen de elaludtam..
Remelem tetszik a folytatas❤

utalom_magam_amiert_szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora