39.resz

111 5 0
                                    

Ezt kovetoen a melltartom kapcsaval kezdett el babralni de nem sikerult neki mert elloktem magamtol..Ekkor egy egy ideig csak bamult majd ujra megcsokolt es nem tudtam megallni hogy ne csokoljak vissza..
T:Tudom hogy te is akarod
En:Nem..En nem akarom-sirtam el magam de o betapasztotta a szam az ovevel de most nem visszonoztam..Nehezen de megalltam...Ezutan ujra a nyakam puszilgatta, nehany helyen erosebben aminek a hatasara belamarkoltam a hajaba..De o csak vigyorgott az egesz helyzeten..
En:Martinus hagyd abba-kiabaltam ra..ekkor belepett Mac aki ellokte tolem Tinust en pedig gyorsan magamra huztam a takarot es felvettem a polom..
M:Martinus..Te normalis vagy-kiabalt ra..
T:Hagyj-majd kiment..
En:Ko..Koszonom-zokogtam meg mindig..
M:Nyugi itt vagyok..-simogatta a hatam mikozben megolelt..
En:Nem hittem hogy Tinus ilyenre kepes lenne..
M:En mondtam neked hogy nem valtozott meg teljesen..
En:Miert nem hittem neked-kerdeztem inkabb magamtol mint tole..
M:Semmi baj..most hagylak pihenni..-majd megpuszilta a homlokom es kiment..Visszavettem a nadragom..Es elkezdtem gondolkozni...Ha Mac nem erkezik meg akkor megteszi?..Kepes lett volna ra?..Mikor tudja hogy en nem akarom..De meg mindig szeretem..Kibaszottul szeretem..De nem lehetek vele..Ha o szeretne akkor sem...Csalodtam benne..Bar nem hiszem hogy megtette volna..Ezeken gondolkoztam majd elaludtam..
~Martinus szemszoge~
Bementem a szobamba es egybol elaludtam..Reggel eszembe jutott minden amit tenni akartam..Hogy lehetek ekkora idiota?...En nem akarok olyat amit Nina nem..de az is igaz hogy most o csokolozott egy masik fiuval..De nem tudtam volna megtenni..elmentem zuhanyozni majd feloltoztem..Ezutan pedig lementem reggelizni...
~Nina szemszoge~
Elmentem zuhanyozni majd feloltoztem es lementem reggelizni..Mac mar ott volt..
En:Jo reggelt
M:Jo reggelt..Jol vagy?
En:Igen..Mit csinalsz?
M:Palacsintat.-mosolygot
M:Vagyis csak csinaltam mert mar kesz van-leultunk enni..Mar majdnem vegeztunk amikor jott le Tinus..
En:En mar vegeztem..Koszi Mac finom volt..-majd felvettem a cipom..
M:Hova mesz?
En:Setalok egy kicsit..-majd elindultam..Ereztem hogy valaki fut felem..Nem mas volt mint Tinus...
T:Nina varj-kiabalt utanam..de en csak mentem tovabb majd mefogfa a valam es magaval szembe forditott...
T:Tudod..Hogy nem tudtam volna megtenni..nem lettem volna ra kepes..-konyezett be..
En:Mar nem tudom hogy mit tudok..
T:Nina..Te csokoloztal Ryan-el..
En:O csokolt meg de en nem csokoltam vissza..
T:Gondoltam en..Te nem tennel ilyet..Kerlek bocsass meg mindent..Hogy nem hallgattalak meg..es a tegnapit is..De higgy nekem hogy nem tettem volna meg mert tisztaban vagyok azzal hogy te nem szeretned..Nem tennek olyat amit te nem akarsz..Mar le akartam magam allitani de ekkor jott Mac..-el akartam futni de Tinus visszahuzott...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang