Majd lepteket hallottam..Kinyilt az ajto es belepett rajta Emily de nem egyedul volt vele volt Simon is..
En:Mit akartok?..
Em:Nyugi...
S:Mar nem akarlak lefektetni
Em:Mar az en pasim..
En:Vegig tudtam hogy csak kihasznalod Marcust...
Em:Hat..Igen..-nevetett..
S:Most Maci szenved amiert Emily csak kihasznalta es amiert elhagyta a lanyt akit szeret-nevtett gunyosan..
S:Most pedig Titin a sor hogy szenvedjen..
En:Ezt hogy erted?-kerdeztem konnyes szemmel..
S:Majd meglatod...-es kimentek..Nem akarom hogy miattam Tinusnak baja essen...valahogy ki fogok innen jutni..Nem sokkal kesobb elaludtam..
~Martinus szemszoge~
Reggel elmentunk a rendorsegre ahol megneztek a biztonsagi kamara felvetelit ami az utcankban van..Meglattuk hogy egy szemely beloki Ninat egy autoba majd elhajt a jarmu.. (R=rendor)
R:O Nina Benson?
En:Igen..
R:Elinditjuk a keresest..Mindent megteszunk hogy megtalaljuk..Kerjuk onok varakozzanak otthon..-mi igy is tettunk....Otthon csak varakoztunk de semmi..
~Nina szemszoge~
Reggel arra ebredtem hogy Simon hozza nekem a reggelit..
En:Nem kerek..
S:De enned kell..
En:Nem-kiabaltam majd felboritottam a talcat..Simon pedig kiment..
~Egy kis ido ugras~
Mar este van es csak varom hogy jojjenek ertem..Mentsenek meg..de semmi..Nagy nehezem sirva aludtam el es csak Tinusra gondoltam..
~Martinus szemszoge~
Itt az este de semmi hir..Nagyon aggodom..Marcusek probalnak megnyugtatni es erot adni..csak azon jar az eszem hogy mi van Ninaval..Nehezen es Nina nelkul de vegul elaludtam..
~2 nappal kesobb~
Meg most sincs semmi hir Ninarol de en nem adom fel..Tudom hogy ujra mellettem lesz..
~Nina szemszoge~
Eltelt 2 nap de semmi..Ez a 2 nap alatt alig ettem es ittam valamit..Mar kezdem feladni..Amikor eszrevettem hogy jott egy rendor kocsi..Simonek elfutottak a rendorok pedig bejottek a hazba..De innen nem emlekszem semmire..
~Martinus szemszoge~
Hirtelen csorogni kezdett a telefonom..
~Telefon beszelgetes~
R:Megtalaltuk..De korhazban van..Jojjenek ide
~Telefon beszelgetes vege~
Gyorsan a korhaz fele vettuk az iranyt..nagyon siettunk..Kitudja mi van Ninaval..
~A korhazban~
Amikor odaertunk pont akkor jott ki az orvos..
En:Hogy van?..Mi a baj?..-nagyon aggodtam es egyben ideges is voltam..
Remelem tetszik a folyti ❤
STAI LEGGENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
Storie d'amoreMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...