17.resz

213 8 2
                                    

Leult majd egy szo nelkul magahoz huzott ekkor lattam meg ki az..Nem mas volt mint Simon...
S:Szia Nina..Csak igy egyedul?-villantott egy perverz mosolyt...
En:Mit akarsz?-kerdeztem sirva..
S:Haaat-nyujtotta el az a betut..
S:Most hogy igy egyedul vagy...es se Marcus se Martinus nincs a kozelbe..Arra gondltam hogy..-itt meg allt es kozelebb hajolt hozzam..
S:Hogy most mar az enyem lehetsz-suttogta a fulembe..
En:Soha-kiabaltam es elakartam futni a csuklomnal fogva visszahuzott es a padra fektetett...
En:Hagyj beken-ekkor mar zokogtam..
S:Nyugi jo lesz-majd megcsokolt de en nem csokoltam vissza..Majd a nyakam kezde el puszikkal behinteni..
En:Engedj el-rugdoskodtam de semmi haszna nem volt..Ujra megcsokolt..
S:Ha nyugton maradsz nem fog fajni..Annyira..-mondta majd ujra a nyakam kezdte el puszilgatni kozben pedig a polom alla nyult es a hasam simogatta...
~Martinus szemszoge~
Eppen kiakartam menni az ajton amikor Mac jott le a lepcson...
M:Nem tudod hol van Nina?
En:Elment valahova..Epp utana akartam menni..Nem akartalak felebresztenni..
M:Majd en megyek..Menj csak es aludj vissza..-felmentem a szobamba de nem tudtam aludni...de nehezen elaludtam
~Nina szemszoge~
De ekkor valaki elhuzta Simont..Marcus volt az..
M:Hogy mered ezt tenni?..Hagyd beken a baratnom-kiabalt ra majd beutott neki egyet amitol Simon a foldre kerult..Meg soha nem lattam ilyenek Marcust..Simon felallt majd elment...
~Marcus szemszoge~
Elindultam Nina utan..A parkba mentem..Gondoltam hogy ott lesz...Odaertem es meglattam Ninat a padon ahogy Simon eroszakoskodik vele..Szegeny lany nagyon remult volt es csak zokogott...Odamentem es megvedtem a lanyt akit szeretek...
En:Jol vagy?
N:I..Igen..De..Ne..Nem..Tudom..Mi lett volna..Ha..Ha nem jossz-zokogott en csak szorosan megoleltem..
~Nina szemszoge~
Marcus szorosan atolelt...Az olelese mindig meg tud nyugtatni..
M:Gyere..Menjunk haza..-igy is tettunk..
~Otthon~
Gyorsan lezuhanyoztam...Ujra..ugydontottem hogy elmondom Marcusnak mit erzek irantuk de azt nem ami Tinussal majdnem megtortent...Bementem Marcushoz aki epp a szekrenyebol vett ki egy polot..
En:Marcus..
M:Igen..?
En:Tudod en szeretlek..Viszont
Tinus se kozombos nekem-hajottam le a fejem de o de felemelte..
M:Tudom..Es nem baj..En szeretlek..
En:En is szeretlek Marcus..ha nem szeretnelek akkor nem lennek a baratnod..Es igerem megprobalom elfelejteni Tinust..Mert szeretlek..
M:Szeretlek Nina..Nagyon szeretlek-majd megcsokolt..Ez mas csok volt mint a tobbi..Most egyaltalan nem jutott eszembe hogy milyen Tinus csokja..Csak o es en voltunk...Ez a csok tele volt erzelemmel...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant