En:En is szeretlek-majd adott egy utolso csokot ezutan pedig lementem a szinpadrol es folytatodott a koncert...a koncert utan hazamentunk nalunk...
T:Akkor visszajossz Norvegiaba?-mosolygot
En:Igen..De most jon Kitti is..-mosolyogtam en is
T,M:Okes-ezutan mivel este ertunk haza elvegeztuk az esti rutinunk (egyesevel) majd elaludtunk..
~Reggel~
Koran keltunk mivel megyunk Norvegiaba...Elkeszultunk, megreggeliztunk es elindultunk a repuloterre..
~A repulon~
Zenet hallgattam es aludtam ahogyan a tobbiek is..Vegre megerkeztunk..Jo volt ujra itt lenni..hazamentunk
~Otthon~
Elkezdtunk TV-t nezni..Unatkoztunk ezert ugydontottunk elmegyunk bulizni..Felmentunk keszulodni..Majd elindultunk en,Tinus,Mac,Virag es Kitti..egy kis ido mulva odaertunk...egy hazibuliba mentunk az egyik haverjuk rendezte..Szinte mindenki reszeg volt es tancolt..Mi is elkezdtunk inni..Es tancoltunk jol ereztuk magunkat amig meg nem pillantottam egy ismeros szemelyt aki nem mas volt mint Asley es vele volt Emily es Simon is...Nagyon jo..Van egy rossz erzesem..
T:Valami baj van?..
En:Semmi baj...-eroltettem magamra egy mumosolyt...folytatodott a buli..Mar Tinus reszeg volt de a tobbiek nem..Mi kevesebbet ittunk...A nagy tomegben Tinus eltunt..lattam hogy Asley elviszi valahova..Utana akartam menni de ekkor nagyon megszedultem..Ezert a mosdot kezdtem el keresni..meg is talaltam..Bementem es megmostam az arcom ekkor ket kart ereztem a derekam korul...Simon volt az..
En:Hagyj beken..
S:Azt varhatod-majd az ajkaimnak esett..De en elloktem es elkezdtem kiabalni..
En:Segitseg..Valaki segitsen-mar ekkor sirtam
S:Kussolj ribanc-majd pofon vagott..es nyakam kezdte el puszikkal behintenni..kozbe pedig fogdosott..De ekkor kicsapodott az ajto es Marcus lepett be rajta..ellokte tolem Simont es szorosan atolet...Simon csak duhosen rank nezett majd elviharzott..
En:Koszonom Mac-majd meg szorosabban oleltem..
M:Nincs mit megkoszonni..lattam hogy feljottel az emeletre es kezdtem aggodni..
En:Hol van Tinus?
M:Nem tudom..
En:Segitesz megkeresni?
M:Hat persze-es elindultunk..Benyitottunk az egyik szobaba es meglattuk Martinust es Asleyt ahogy egymas mellett fekszenek...
En:Ma..Martinus?-mondtam sirva..erre Asley egy diadalmas pillantast vetett ram..Tinus pedig elkezdett ebredezni...
Remelem tetszik a folyti❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...