~A korhazban~
Az orvos most vizsgalja Tinust..Remelem jol van..mar egy ideje bent van Tinus mellett..mar nagyon idegesek vagyunk majd kijott az orvos..
O:Onok Martinus Gunnarsen hozzatartozoi?
Mi:Igen-mondtuk egyszerre
En:Hogy van?
O:Nincs komoly serulese..De a laba serult meg..Enyhe zuzodasa van...Haza is mehet..Visszont ma pihenjen sokat..Iskolaba pedig mehet de testneveles alol kap felmentest..
En:Bemehetunk hozza?
O:Igen..-majd elment mi pedig bementunk Tinushoz..
~Martinus szemszoge~
Bejottek Ninaek..
N:Martinus-mondta konnyes szemmel majd idefutott hozam..
En:Jol vagyok..kerlek ne sirj..
M:Hogy erzed magad bro?
En:Jol vagyok teso-mosolyogtam..
V:Miert tette ezt Ryan?
M:Mert szeretne ha Nina az ove lenne..
En:En azt nem fogom engedni..
M:Ahogy en sem..
~Nina szemszoge~
Ekkor bejott az orvos..
O:Nem lesz baj..De pihejen..Most hazamehet-majd kiment..
En:Segitek..-a tobbiek kimentek
T:Nem kell..
En:Biztos?
T:Igen-mosolygot
T:Kicsim... Addig hozol nekem inni?-mosolygot
En:Persze-elmentem es vettem neki inni..Aloe vera ital mellett dontottem..Majd visszamentem...Tinus megitta majd elindultunk haza..
~Otthon~
Segitettem Tinusnak felmenni a szobajaba..Lefekudt az agyra en pedig leultem melle..Ez is az en hibam..Miattam lokte el ot Ryan....
En:En tehetek rola-majd elkezdtem sirni..
T:Nem a te hibad..
En:De Ryan miattam..-itt kozbeszolt
T:Akkor se a te hibad..Nina..Nem engedem hogy elvegyen tolem Ryan..Szeretlek..
En:Nem fog elvenni..Mert en teged szeretlek..-erre Tinus megcsokolt amit visszonoztam..
En:Tinus?..
T:Igen..
En:Nem kersz valamit?..
T:Haat..Muffin az jo lenne..
En:Megyek es csinalok neked-mosolyogtam adtam neki egy puszit majd lementem a konyhaba es megcsinaltam a muffint..Csokis muffint csinaltam...Felvittem neki..
En:Tessek-mosolyogtam
T:Koszonom-majd megkostolta
T:Nagyon finom lett...-mosolygot..
En:Koszi-megette..Ezutan pedig filmet neztunk..
~Martinus szemszoge~
Nina olyan aranyos..meg muffint is csinalt nekem...Es torodik velem..Nagyon szeretem..Es nagyon fontos nekem..Nem engedem hogy Ryan elvegye tolem..Azt mar nem...Ninaval megneztunk egy filmet..amire vege lett mar este volt..
~Nina szemszoge~
Amire vege lett a filmnek este lett...Mindenki elvegezte az esti rutinjat(egyesevel)..Majd elaludtunk..
Remelem tetszik a folyti❤
ESTÁS LEYENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...