35.resz

122 7 0
                                    

Majd ujra megcsokoltam...majd elkezdtem lehuzni a nadragjat..
T:Nina..Ne..Tudom hogy ha jozan lennel akkor nem akarnad..-majd ovatosan elloktott magatol..
En:Tudom hogy csak arra kellek neked-nevettem
T:Nagyot tevedsz..Nem arra kellesz nekem..Szeretlek..
En:Miert?..Tinus miert fekudtel le Asleyvel?..
T:Majd ezt holnap megbeszeljuk..-majd ramadta a polom es o is felvette a sajatjat..majd megfogta a kezem es bevitt a furdobe..Megmosta az arcom majd visszamentunk a szobajaba..Es elaludtunk...
~Reggel~
Amikor felebredtem eszembe jutott hogy mit akartam tenni...
En:Hogy lehetek ilyen ribanc?-kerdeztem magamtol..De Tinus is felebredt..
T:Nem vagy ribanc..-olelt meg de en elloktem magamtol
T:Nem tortent koztunk semmi..
En:De te es Asley-itt kozbeszolt
T:Nem tortent semmi Asleyvel..Nem fekudtem le vele..
En:Nekem kell egy kis ido...Ezt az egeszet atgondolni..Mi van ha megis lefekudtel vele?-kerdeztem konnyes szemmel..
T:Tudom hogy nem..Nem tettem semmi ilyesmit..-kifutottam a szobabol es bementem a sajat szobamba..elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem majd en es Virag elindultunk a suliba..
~A suliba~
Mar oran vagyunk..Es persze hogy Tinus mellett kell ulnom..vege lett az oranak es kimentunk szunetre..Az egyik csaj odament Tinushoz es ramaszott de ellokte magatol..
T:Hagyj beken..En egy valakit szeretek es az Nina..-ezutan visszamentunk orara..Dolgozatott irtunk..ennek az oranak is vege lett es ujra kimentunk szunetre..Eszrevettem hogy Asley beszelget nehany csajjal..
As:Nem fekudtem le Tinussal..Csak ugy tettem..-nevetett
En:Hogy mi?-kiabaltam ra..Mindenki odajott hozank..
En:Mit tettel?..Mi volt ezzel a celod?..Te rib-itt Tinus befogta a szam..
T:Eleg volt kicsim..
As:De legalabb mar nem vagytok egyutt-nevetett ekkor majdnem neki mentem de Tinus lefogott..
En:Engedj hadd tepjem meg..Ugy jar mint Emily..
T:Nem..Gyere..Menjunk innen-Asleyek pedig elmentek..
En:Miert nem engedtel oda..Ugy megteptem volna..
T:Arra nincs szukseg...Akkor minden rendben koztunk?
En:Igen..es sajnalom hogy nem hallgattalak meg..De nagyon fajt amit lattam es-itt befogta a szam az ovevel..
T:Szeretlek
En:En is szeretlek-majd adott egy puszit es vissza mentunk  terembe..
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekWhere stories live. Discover now